Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
176 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Jammer dat je na deze post waarin je vooral naar jezelf kijkt (en dat bedoel ik op een goede manier)


Meteen in je volgende post, namelijk hier:

Weer meteen alleen maar naar anderen wijst. Wat was jouw rol daar, waarom was precies jij zo leuk om elke keer op de kast te jagen, waarom bleef je ergens 4 jaar waar je volgens jou zo slecht behandeld werd. Een ander kun je niet veranderen, jezelf wel. En je hebt zelf wel degelijk een grote rol in dit verhaal.

Dus stop gewoon eens helemaal met naar aan ander wijzen, alsof je handen op je rug gebonden zijn. Ja, waarschijnlijk ga je dan plat op je bek en val je je gezicht kapot, omdat je dan op jezelf aangewezen bent en dat geen mooi beeld is om te zien nu. Maar DAT is het beeld wat je kunt veranderen. En wat je ook moet veranderen, als je wil dat er wat veranderd. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoeld. Ik kan het niet alleen ik heb hulp nodig. 8augustus ga ik hulp krijgen mensen in mijn omgeving merken wel verschil in mijn gedrag dus dat is wel fijn om te horen. Ben wel vaak heel erg moe maar dat kan ook door de xanax komen. En moet de HA nog te pakken krijgen maar dat gaat lastig. Ik wacht af wat hun plan en therapie gaat zijn. Enige wat ik nu kan doen is lekker zo doorblijven gaan en leuke dingen doen. En niks dwangmatigs doen. Ben nu wel weer bewuster aan het eten omdat ik 4kg was aangekomen. Was vooral aan het binge eten onbewust ineens bijna 80kg. Dus daar ben ik alert op inmiddels wel weer afgevallen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.
Klik om te vergroten...
Aangepast

Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Zit niet aan de drugs ik gebruik mijn voorgeschreven medicijnen. En ja van me af schrijven helpt. Ik weet dat ik problemen heb ben er toch meebezig ik krijg toch hulp. Is niet allemaal onzin jullie moeten mij gewoon met rust laten ik wil niks meer met dbb te maken hebben. Dat is echt de meeste verrotte forum waar je op kunt zetten. Jij moet echt je bek houden want jij weet net zoals ik wat er op dbb allemaal gezegd is tegen mij is echt niet normaal. Dan zeg ik wat terug en dan vinden jullie het gek. @Mevrouw Pløp van mij mag hij ook wel een ban op mijn topic. Hoef geen mensen van dat andere forum hier.

Ik ben er ook flauw van dat mensen denken dat ik niks met jullie advies doe. Ik doe er alles aan om beter te worden vgm was het ook jullie advies om naar VNN te gaan en waar ben ik heen gegaan?
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Idem! Hoe cliché het ook is, praten kom je echt het verste mee.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?
Klik om te vergroten...
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
O ik laat je wel met rust 👍

sterkte en succes. Hoop echt dat je in de toekomst rust krijgt.
Klik om te vergroten...
Thanks man ik weet niet wie je bent. Maar ik wens jou ook het beste!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.



Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.


Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Klik om te vergroten...
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
IMG_6645.png
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Klik om te vergroten...
Heb al een keer hun ontmoet op een meetting in het echt doen ze helemaal niks en zijn ze poeslief. Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Bekijk bijlage 52746
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
Klik om te vergroten...
Zoals je net aan mijn bericht kon lezen, zie je dat we het begrijpen en we hebben al ingegrepen en dit was gewoon de allerlaatste keer.
1 volgende opmerking naar jou en diegene krijgt gewoon een ban.

Zelf gewooon verder niet op in gaan en of ze op negeren zetten. Laat je door hun niet op de kast jagen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Stop met het dreigen met suïcide. Ik heb daar zo’n hekel aan en tegelijkertijd kan het triggerend zijn voor mensen.

Pak je verantwoordelijkheid en neem even afstand van het forum zodat je gevoelens wat kunnen zakken.
Klik om te vergroten...
Excuses maar maak dat ik nu wel in paniek ben. En dan flap ik zulke dingen eruit
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
www.zen.nl

Zen.nl | Meditatiecursus centrum Zen.nl, leer mediteren

Op zoek naar een meditatiecursus? Zen.nl verzorgt meditatiecursussen op een praktische en inspirerende manier. Minder stress, meer rust en meer aandacht.
www.zen.nl www.zen.nl

En

www.na-holland.nl

Ik zou anders eens hier wat rond gaan neuzen. Naast de professionele hulp die je al krijgt, zou dit je enorm veel kunnen brengen om meer over jezelf te leren. Om jezelf beter te leren kennen. Om meer rust in dat koppie te krijgen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Relmuis zei:
Laatste seizoen Black Mirror vond ik saai, moet nog twee afleveringen kijken.
Ben and Jerry's is goed voor je dopamine, gisteren pot weggewerkt.
Ben je er inmiddels achter dat de combinatie benzo's en alcohol niet zo'n goed idee is? :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Vind dit seizoen best mooi. Ja ik wist het al maar ik ben slecht bezig qua middelen gebruik.

Ik hou het nu gewoon bij mijn medicijnen en verder niks heb mijn behandelaar ook verteld wat er gister is gebeurd en wat ik heb gedaan. Wat ik vooral verneem nu is dat ik bijna niet meer kan huilen om niks niet. Alleen als ik alcohol drink en ik ga over mijn limiet. Ik ben ook echt veel aan het slapen de laatste tijd. Citalopram nog steeds op 20mg maar ik denk dat ik naar een andere ssri word gezet
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Zal vast niet aande Xanax liggen.
Klik om te vergroten...
Maar daar kan ik nu niks aandoen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
www.zen.nl

Zen.nl | Meditatiecursus centrum Zen.nl, leer mediteren

Op zoek naar een meditatiecursus? Zen.nl verzorgt meditatiecursussen op een praktische en inspirerende manier. Minder stress, meer rust en meer aandacht.
www.zen.nl www.zen.nl

En

www.na-holland.nl

Ik zou anders eens hier wat rond gaan neuzen. Naast de professionele hulp die je al krijgt, zou dit je enorm veel kunnen brengen om meer over jezelf te leren. Om jezelf beter te leren kennen. Om meer rust in dat koppie te krijgen.
Klik om te vergroten...
Dankje Lucy! Ik ga hier morgen even naar kijken.
g
gr0yperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Goed, voordat ik het topic open gooi het volgende.

@gr0yper, @Kaassaus en @Cybertron, wat jullie reden ook moge zijn om van DBBforum naar hier te komen, we gaan hier iets anders met elkaar om dan daar. Jullie hebben genoeg ervaring met @trippymeeuw om te weten hoe hem te triggeren. Die ervaring mogen jullie hier inzetten om dat dus NIET te doen. Zien we dit als moderators wel, dan is het mogelijk direct een enkeltje naar de DF-kerkers. En geloof me, daar valt niks te bodybuilden. Dit geldt ook voor het ongepast met lachsmileys reageren etc. Daarnaast is anonimiteit een groot goed en hebben we een stel heel heerlijke eerlijke leden. Krijgen wij geruchten dat jullie doorlinken naar DBBforum dan is het ook een enkeltje DF-kerkers.

Daarnaast lees ik in ieder geval in het bericht van @Cybertron ook een zorg naar @trippymeeuw en een waarschuwing naar ons. Daar wil ik graag even op in gaan. Het patroon wat je omschrijft herkennen wij ook, en dat heb je misschien even terug in het topic ook gelezen. Maar we gaan hier over het algemeen iets voorzichtiger om met mentale kwetsbaarheid: zo zacht als kan, zo hard als moet. Dat is niet zonder reden, DF heeft een vrij brede ledenlijst waar relatief veel mensen met 'een rugzakje' of een kwetsbaarheid tussen zitten. Veel van ons weten een balans te vinden in afstand houden maar wel een helpende hand uitsteken. Soms ga je daarin even over je eigen grenzen (dan is een tijdje op negeer zetten een prima optie) en soms ga je even op je bek. Ook dat is dan vooral een leerpunt voor jezelf: niet meer kwartjes ergens ingooien dan dat je er over hebt. Zolang er geen forumregels overtreden worden (of in een enkel geval iemand zichzelf compleet onmogelijk maakt zonder de forumregels te overtreden) is iedereen hier welkom.

Tot slot voor @trippymeeuw : ik hoop dat je in therapie écht gaat werken aan de irritatiepunten die er blijkbaar op DBB ook al waren en nu weer: je onzekerheid, het continu in de slachtofferrol duiken, het continu het ene zeggen en het andere doen, het hoog van de toren blazen en niets waarmaken. En je enorm snel aangevallen voelen. Je maakt je leven daar echt zelf ontzettend moeilijk en instabiel mee, en met de 'easy way out' die je voor jezelf hebt gecreëerd (waar ik het in een eerdere post over had, lees maar terug) maak je het nog makkelijker in die slachtofferrol te duiken.

En geloof me, er echt voor gaan in therapie betekent dat je soms even 0% vertrouwen hebt in je therapeut(en), dat je ze soms heeul graag even met hun hoofd tegen de muur zou tikken, dat je soms het allerliefste weg zou lopen. En dat dan uiteindelijk blijkt dat ze gewoon gelijk hadden en dat je precies die dingen nodig had om bij de basis van het probleem te komen. En dan voelt het of je met 50km/h op het asfalt van je mountainbike geflikkerd bent en heel je lijf open ligt. Therapie, ontwikkeling en herstel zijn bij momenten gewoon heel kut, heel pijnlijk en heel, heel lelijk. En juist dan moet je doorzetten. No pain no gain!

En als iemand je boos maakt of irriteert, gebruik dat dan als spiegel: wat vertelt dat gevoel jou over jezelf? En wat kun je daarmee? Dat brengt je tien keer meer dan de aanval inzetten en gaan lopen schelden en dreigen (dat brengt je vooral tijd in de DF-kerkers).

Tijd om het topic weer te openen!

Wees gegroet,
Uw halfslachtig 'vakantie'vierende mod.
Bekijk bijlage 52739
Klik om te vergroten...
Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
gr0yper zei:
Ben in mijn hele leven nog niet op een bodybuild forum geweest, Ik ben tonnetje rond.
Klik om te vergroten...
Excuus😂
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt goed geslapen vannacht. Lekker gedouchd net had een nieuwe partybox gekocht van JBL wat een geluid ben er echt blij mee. Ben een enorme muziek liefhebber kan wel 24/7 muziek luisteren maakt niet uit welke genre. Laatste tijd echt fan van Rammstein. En er laatst achtergekomen dat Till Lindemann ook liedjes in het engels heeft.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
trippymeeuw zei:
Echt goed geslapen vannacht. Lekker gedouchd net had een nieuwe partybox gekocht van JBL wat een geluid ben er echt blij mee. Ben een enorme muziek liefhebber kan wel 24/7 muziek luisteren maakt niet uit welke genre. Laatste tijd echt fan van Rammstein. En er laatst achtergekomen dat Till Lindemann ook liedjes in het engels heeft.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."