Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MR_CHIP zei: ik begin ook wel een beetje op het punt "boeit me niet " te komen Klik om te vergroten... Effe dimmen ja"
"MR_CHIP zei: meer dan logisch gast doet niks met al het advies en ik mag zeg wat ik er van vind Klik om te vergroten... Dat zeiden we al twee weken en toen was jij 't die zo'n reacties gaf. Het sarcasme ging aan je neus voorbij."
"trippymeeuw zei: Welke beunhaas van een arts heeft dit zo ingepakt? Klik om te vergroten... Heeft waarschijnlijk geen arts gezien."
"trippymeeuw zei: Jammer ik dacht dat dit forum echt er voor was om mijn mental health journey te delen. En ik heb de aantal dagen echt positieve dagen gehad ik vind het jammer dat bepaalde mensen mij onderuit proberen te halen of te trollen of uit te lachen graag zie ik dat mijn account word verwijderd of iig anoniem word gemaakt en dat dit topic word gewist. Ik ga verder opzoek naar een forum waar je gewoon word ontvangen met open armen zonder dat je word uit word gelachen of gepest. Dankje voor de mensen die wel altijd goede bedoelingen hebben gehad. Goodbye Klik om te vergroten... Cybertron zei: En dit moet je nou ook weer niet zien als een aanval Meeuw, ik heb heel je topic zitten doorspitten en het is gewoon weer opnieuw hetzelfde allemaal. Je kan niet op het ene forum vertrekken om dan dezelfde kermis te beginnen op een ander forum en denken dat het anders gaat zijn, niet als je opnieuw niets doet met goedbedoelde hulp. Klik om te vergroten... Zucht."
"trippymeeuw zei: Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt Klik om te vergroten... Lol, dit heb je toch echt weer aan je eigen gedrag te danken hoor kneus."
"trippymeeuw zei: Bekijk bijlage 52746 @Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen? Klik om te vergroten... Wat verwacht je nou wat deze moderators gaan doen aan wat op een ander forum wordt gepost? Het is toch echt jouw keuze geweest om alles weer zo open en bloot te delen onder dezelfde naam als op een forum waar je 4 jaar "gepest" geweest zou zijn. Je kan toch niet verwachten dat andere mensen jouw zootje weer gaan opruimen, word volwassen. Negeer het, vraag desnoods om je topic naar de privésectie te verplaatsen. trippymeeuw zei: Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op. Klik om te vergroten... No offence, maar dit gelooft niemand."
"trippymeeuw zei: Ik dacht dat deze topic sws al in prive stond maar nee dus anders had ik het niet eens allemaal geplaatst maarja is nu toch al te laat. Klik om te vergroten... Dan leer je nu in het vervolg hopelijk eens wat voorzichtiger te zijn."
"trippymeeuw zei: Ik vind het echt jammer dat sommige mij een troll noemen terwijl ik gwn srs met shit zit. Ik ben geen trol Klik om te vergroten... Hoe zou dat nou toch komen.. Wij vinden het jammer dat je nooit luistert naar advies. Het ligt niet enkel aan DBB, het ligt voor een groot stuk aan jezelf. Zoals mensen hier ook het al hebben benoemd: je slachtofferrol. Waarom open je een topic als je toch niets doet met advies? Vraag me dit oprecht af. En dan kan je wel weer roepen dat ze adviseerden om een afspraak te maken met de ggz en dat je dat gedaan hebt: oké, van de 178 adviezen heb je er eentje (!) opgevolgd. Eentje die nota bene 2 jaar geleden al werd aangeraden op het ander forum."
"trippymeeuw zei: Aangifte kan pas 28e Klik om te vergroten... Lul niet zo slap, aangiftes kan je altijd doen. Waarom reageer je ook maar weer op één van de vele vragen die gesteld worden? Je zorgt er zelf voor dat je niet geloofwaardig over komt."
"MR_CHIP zei: Bekijk bijlage 52843 ook leuk om dit te krijgen Klik om te vergroten... Dat deze jongen mentaal 12 jaar is blijkt maar weer uit al z'n acties van de afgelopen 24u."