Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
133 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
AntiBenzo1312 zei:
Ja dat vind ik echt vies plus dat moet met condoom dat kan ik niet al zovaak geprobeerd. Doe dan liever gwn niks of gwn pagga slaan. Dan maar niks, maar het doet wel wat met je als je ziet dat andere mannen van mijn leeftijd het wel lukt en nu al bezig zijn met een gezin bouwen dat zorgt wel voor stress bij mij want dat is mijn droom
Klik om te vergroten...
Een gezin bouwen? Jij bent 21? Ze zullen er zijn maar alleen financieel gezien is dit tegenwoordig verdomd lastig om te doen. Laat staan een woning huren om over kopen maar te zwijgen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
annihilation zei:
Een gezin bouwen? Jij bent 21? Ze zullen er zijn maar alleen financieel gezien is dit tegenwoordig verdomd lastig om te doen. Laat staan een woning huren om over kopen maar te zwijgen.
Klik om te vergroten...
Neeman ben inmiddels 23 al tijd begint te dringen hoor. Ja ik heb geluk dat ik hier woon ik kan bij groei binnen 6 maand een normale woning krijgen.

Ja die meiden die ik interessant en aantrekkelijk vind die zijn toch allemaal op die technofeesten het is gewoon dat ik niemand ontmoet. Ik ga nooit uit en op datingsapps match ik met meiden die ik zelf niet zie zitten. Het is gewoon heel moeilijk en erop afstappen in de sportschool durf ik ook niet daarom ga ik toch wel weer naar een festival toe deze zomer en dan ga ik wel goed in overleg met mijn arts welke drug het meeste risico is. Heb zelf wel veel positieve ervaringen met 2cb en is nooit fout gegaan. En het werkt niet op je serotonine op internet staat dat het een oke combinatie is en in vergelijking met alle andere opties is dit het meest veilig. Ik kan ook heen gaan en gwn drinken en wat blowen. Maar ja. Ik blijf wel in overleg met mijn arts. En de zomer is nog ver weg. Ben nu inmiddels fanatiek aan het sporten en aan het droogtrainej ben al 85kg naar 81.9kg gegaan mijn doel is om weer helemaal strak afgetraind te worden. En dan te flaneren op een festival shirtloos. Het komt wel goed
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Neeman ben inmiddels 23 al tijd begint te dringen hoor.
Klik om te vergroten...

De tijd begint te dringen? Vrouwen die hun eerste kind krijgen waren in 2022 gemiddeld 30,3 jaar. Nog tijd zat dus...

Wat nog veel belangrijker is. Een kind heeft een stabiel thuis nodig. Met stabiele ouders. Ouders die emotioneel beschikbaar zijn en waar ze op terug kunnen vallen.

Het lijkt me heel verstandig om eerst aan jezelf te (blijven) werken. Niet per sé fysiek, maar vooral mentaal en emotioneel. Vaak volgt de rest dan vanzelf.

AntiBenzo1312 zei:
Ja die meiden die ik interessant en aantrekkelijk vind die zijn toch allemaal op die technofeesten
Klik om te vergroten...

Je zal het misschien niet geloven. Maar techno feesten zijn nuchter ook heel leuk hoor. Vind ik wel tenminste. Drugs is geen must om op een feest te komen.

Maargoed, ik snap het wel. Als ik nog kon gebruiken, had ik het waarschijnlijk ook gedaan.

Dan nog lijkt het me slim om eerst aan je eigen mentale en emotionele welzijn te werken alsook aan je houding t.o.v. vrouwen.

Zelf heb ik in vroeg herstel geprobeerd te daten. Dat was absoluut geen succes. Toen heb ik met mezelf afgesproken aan mezelf te werken en geen relaties aan te gaan. Dat is ruim twee jaar zo doorgegaan. En net toen ik van binnen begon te voelen dat het misschien wel tijd werd, kwam m'n huidige relatie op m'n pad.

Geforceerd relaties aangaan, ik geloof er eigenlijk niet echt meer zo in. Maar misschien ben ik naïef.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad mooi de focus op jezelf houden. Zorgen dat je stage goed afsluit. Straks een leuke baan krijgt. Je financieel je broek kan ophouden als je straks echt alleen gaat wonen. Rijbewijs halen. Dan volgt de rest waarschijnlijk ook wel.

als jij goed in je vel zit dan straal je dat uiteindelijk ook uit naar de buitenwereld.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
AntiBenzo1312 zei:
Ja dat vind ik echt vies plus dat moet met condoom dat kan ik niet al zovaak geprobeerd. Doe dan liever gwn niks of gwn pagga slaan. Dan maar niks, maar het doet wel wat met je als je ziet dat andere mannen van mijn leeftijd het wel lukt en nu al bezig zijn met een gezin bouwen dat zorgt wel voor stress bij mij want dat is mijn droom
Klik om te vergroten...
Ik ben met mijn 35e uit huis gegaan en getrouwd ,en dan jij nog in je pubertijd een drang naar gezin stichten?
Ik denk dat je eerst beter aan jezelf kan denken/werken en dan zal je zien dat liefde je tegenkomt ipv te zoeken want dat bestaat en werk niet.
Ook je beeld over vrouwen mag je wel iets bijschaven ,het zijn geen lust objecten maar als ze je mogen dan kan jij kijhard aan de bak.
Ik ben al 18 jaar getrouwd en heb gemiddeld zo'n 3 keer per week ,ik noem het geborgenheid.
Maar dan nog ,dat is niet prioriteit no1.
Jou prioriteit is je vrouw /vriendin te te liefhebben en achter haar staan no matter what en wederzijds respect speelt ook een grote rol.
Als je dat goed voor elkaar heb volgt de liefde vanzelf.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Je zal het misschien niet geloven. Maar techno feesten zijn nuchter ook heel leuk hoor. Vind ik wel tenminste. Drugs is geen must om op een feest te komen.
Klik om te vergroten...
Dit dus. Ik geniet waarschijnlijk nog meer van optredens en feesten zonder drank en drugs dan met. Goed, ik drink dan wel alcohol maar zelfs dat met mate. Ik begrijp heel goed dat veel mensen hier natuurlijk anders over zullen denken en dat is ook prima. Maar je kunt volgens mij echt wel van zo’n feest nuchter genieten en ook leuke mensen ontmoeten.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Ik ben met mijn 35e uit huis gegaan en getrouwd ,en dan jij nog in je pubertijd een drang naar gezin stichten?
Ik denk dat je eerst beter aan jezelf kan denken/werken en dan zal je zien dat liefde je tegenkomt ipv te zoeken want dat bestaat en werk niet.
Ook je beeld over vrouwen mag je wel iets bijschaven ,het zijn geen lust objecten maar als ze je mogen dan kan jij kijhard aan de bak.
Ik ben al 18 jaar getrouwd en heb gemiddeld zo'n 3 keer per week ,ik noem het geborgenheid.
Maar dan nog ,dat is niet prioriteit no1.
Jou prioriteit is je vrouw /vriendin te te liefhebben en achter haar staan no matter what en wederzijds respect speelt ook een grote rol.
Als je dat goed voor elkaar is volgt de liefde vanzelf.
Klik om te vergroten...
Mooi gezegd en helemaal waar.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Ik heb zelf niet zo van feestjes. Maar ik kan mij zo indenken dat de meeste vrouwen niet naar een festival gaan met de mindset om een partner te vinden?
Klik om te vergroten...

Tijdens mijn laatste technofeest had ik vanaf de trein al een leuk gesprek met een jonge meid. Klikte best leuk (vriendschappelijk).
Uiteindelijk deelden we binnen al samen een locker, maar zijn we elk onze eigen weg gegaan omdat we het chill vonden te kunnen gaan en staan waar we wilden.

Halverwege kwam ik haar weer tegen samen met een jongen. Ze fluisterde me al vrij snel in dat het begon met een leuk gesprek, maar dat ze er nu niet meer van af kwam. En dat ze eigenlijk helemaal geen zin had in die gast achter haar aan. Ze wilde dat niet in zijn gezicht vertellen, wat ik ergens ook wel snap.

Dus uiteindelijk zijn we samen er snel vandoor gerend toen hij even niet oplette🤣

En daarna zijn we weer elk onze eigen weg gegaan. Ik kon er wel om lachen 🤣

Hoe noem je het tegenovergestelde van een wingman? Want dat was ik die dag even denk ik.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf niet zo van feestjes. Maar ik kan mij zo indenken dat de meeste vrouwen niet naar een festival gaan met de mindset om een partner te vinden?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
tegenovergestelde van een wingman
Klik om te vergroten...
Cockblocker?😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Hoe noem je het tegenovergestelde van een wingman? Want dat was ik die dag even denk ik.
Klik om te vergroten...
In zeker zin was je gewoon wingman van de dame :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
In zeker zin was je gewoon wingman van de dame :)
Klik om te vergroten...
Absoluut!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het super ben lekker aan het sporten en zit hier echt op mijn plek op deze locatie. Ik ben nooit meer eenzaam ik heb altijd iemand waar ik heen kan. En ik ben echt voor het eerst gelukkig ik word hier echt gewaardeerd door iedereen en dat ik mijn eigen plek heb heeft mij zoveel rust gegeven. Stage loopt ineens super goed ik ben voor de vakantie klaar met alle examens wie had dat gedacht!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Er wonen hier ook mensen die crack roken, echt heftig wat die mensen voor de flash doen. Ze veranderen gewoon in dieren.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Tijdens mijn laatste technofeest had ik vanaf de trein al een leuk gesprek met een jonge meid. Klikte best leuk (vriendschappelijk).
Uiteindelijk deelden we binnen al samen een locker, maar zijn we elk onze eigen weg gegaan omdat we het chill vonden te kunnen gaan en staan waar we wilden.

Halverwege kwam ik haar weer tegen samen met een jongen. Ze fluisterde me al vrij snel in dat het begon met een leuk gesprek, maar dat ze er nu niet meer van af kwam. En dat ze eigenlijk helemaal geen zin had in die gast achter haar aan. Ze wilde dat niet in zijn gezicht vertellen, wat ik ergens ook wel snap.

Dus uiteindelijk zijn we samen er snel vandoor gerend toen hij even niet oplette🤣

En daarna zijn we weer elk onze eigen weg gegaan. Ik kon er wel om lachen 🤣

Hoe noem je het tegenovergestelde van een wingman? Want dat was ik die dag even denk ik.
Klik om te vergroten...
Op een feestje is een afwijzing niet zo erg, naar mijn mening je kan gewoon door naar de volgende vrouw als je daar zo nodig voor de vrouwen komt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7677787980
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."