#1
@LucidLucy enige wat er altijd aan de hand is zijn dingen die in mijn eigen hoofd leven. Terwijl er in werkelijkheid niks gebeurd iedereen vind mij aardig iedereen houd van mij. Het is ook wel erg want iedereen in mijn omgeving maakt zich wel vaak zorgen om mij.Thanks voor je bericht Lucy ben inmiddels wel al rustiger. Voelde me wel tot rust gesteld door je bericht. Ik zal het bewaren voor mijn therapeut daar kan ik alles op tafel gooien en als het goed is krijg ik echt hele goede begeleiding. Ja mijn vriendin vraagt daar niks over. Ben vooral mezelf gek aan het maken zoals altijd