#1
Ik vind het knap en goed dat je momenteel geen hasj rookt. Dat is namelijk echt niet handig met een angst of piekerstoornis. Hou vol en werk aan je herstel!
Ben niet verslaafd aan hasj. Pammetjes kap ik mee na de 2week inwerktijf van ssriOordelen laten we aan de rechter en aan God over, de rest moet maar denken: oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde!
Wees wel voorzichtig met die pammetjes, je hebt er snel een extra verslaving bij....daar moet je straks ook weer vanaf....
Nog 4tabs 10mg oxaze over. Woensdag 09:00 gesprek over ssri’s ik heb er zin in. Ik denk echt dat het mij kan helpen. Wss krijg ik nog benzo’s voor de eerste 2week. Maarja vooral goed luisteren naar de dokter dan heb ik de meeste kans van slagen. Mijn nicht heeft totaal geen angst meer, alleen wel 20kg aangekomen.Ik vind het knap en goed dat je momenteel geen hasj rookt. Dat is namelijk echt niet handig met een angst of piekerstoornis. Hou vol en werk aan je herstel!
Het is hier al een paar keer gezegd - Benzo's niet langer dan 2 weken nemen. Je zit er al een tijdje aan. Langer nemen ga je spijt van krijgen.Vandaag de start van citalopram 10mg. Huisarts heeft voor de eerste 2week wel 3x10mg oxazepam meegegeven. Hoop dat me seksdrive blijft. Want ik heb van mezelf een erg hoge libido. Mocht ik klachten ervaren moest ik contact opnemen.
Benzo zit ik nu een week dagelijks pas weer aan daarvoor niet. Heb nu nog voor 10dagen de huisarts heeft dit bepaald he. Ik zelf niet. De huisarts zal er wel verstand van hebben. Na de 2week ssri stop ik met benzo en begin ik met afbouw. Jullie doen net alsof ik alles zonder een arts doe. Het is allemaal volgens de arts. Ik doe geen zelfmedicatie.Het is hier al een paar keer gezegd - Benzo's niet langer dan 2 weken nemen. Je zit er al een tijdje aan. Langer nemen ga je spijt van krijgen.
Het gaat hier vooral om bezorgdheid om jouw welzijn van ervaringsdeskundigen. We proberen jou te behoeden voor ellende die we in soortgelijke situaties hebben meegemaakt. Er zijn zat artsen die onverantwoord voorschrijven. Drie weken is geen ramp maar wel op het randje.Benzo zit ik nu een week dagelijks pas weer aan daarvoor niet. Heb nu nog voor 10dagen de huisarts heeft dit bepaald he. Ik zelf niet. De huisarts zal er wel verstand van hebben. Na de 2week ssri stop ik met benzo en begin ik met afbouw. Jullie doen net alsof ik alles zonder een arts doe. Het is allemaal volgens de arts. Ik doe geen zelfmedicatie.
Zou net zeggen, daar stikt het van in NL. Helaas...Het gaat hier vooral om bezorgdheid om jouw welzijn van ervaringsdeskundigen. We proberen jou te behoeden van ellende die we in soortgelijke situaties hebben meegemaakt. Er zijn zat artsen die onverantwoord voorschrijven. Drie weken is geen ramp maar wel op het randje.
Artsen doen liever aan symptoombestrijding, dan dat ze de echte onderliggende problematiek opsporen/aanpakken. Benzo’s kunnen angsten heel goed onderukken, maar na het stoppen van een relatief korte periode benzo gebruik komen die angsten dubbel zo hard terug.Benzo zit ik nu een week dagelijks pas weer aan daarvoor niet. Heb nu nog voor 10dagen de huisarts heeft dit bepaald he. Ik zelf niet. De huisarts zal er wel verstand van hebben. Na de 2week ssri stop ik met benzo en begin ik met afbouw. Jullie doen net alsof ik alles zonder een arts doe. Het is allemaal volgens de arts. Ik doe geen zelfmedicatie.
Helaas is hulp in NL ver te zoeken moet nog ruim 10maanden wachten. Ik blijf ook geen benzo’s slikken. Alleen nog de komende 2week ivm de citalopram. Daarna stop ik met oxaze. Dan heb ik 3weken dat gebruikt. Vandaag heb ik zonder gezeten omdat de oxaze er pas morgen is. Heb de citalo wel al gekregen maar ik denk dat ik die pas vanavond of morgen inneem als ik mijn oxaze ook heb.Artsen doen liever aan symptoombestrijding, dan dat ze de echte onderliggende problematiek opsporen/aanpakken. Benzo’s kunnen angsten heel goed onderukken, maar na het stoppen van een relatief korte periode benzo gebruik komen die angsten dubbel zo hard terug.
Naar mijn mening kun je mentale problematiek het beste bestrijden door eerst een periode nuchter te blijven. Daarna aansluitend therapie volgen. Daar zijn heel veel bewezen technieken voor.
Dat is echt knetter hard aan jezelf werken, en jezelf vaak tegenkomen. In een makkelijke oplossing door middel van een tabletje geloof ik niet in. Dat is het zelfde als “ dweilen met de kraan open “
Vaak zijn de dingen die mooi of bijzonder zijn, de dingen waar je hard aan werkt .
Helemaal met je te eens! Het is werkelijk een schande met wat voor een beleid er in dit land gevoerd word. Er komen jaarlijks mensen bij ter grote van een “ redelijke stad “ terwijl de voorzienen gekort worden zoals, sluiting van ziekenhuizen en ggz instellingen. Onze zorg raakt helemaal uitgeput. Daarom ook de zogenoemde symptoombestrijding.Helaas is hulp in NL ver te zoeken moet nog ruim 10maanden wachten. Ik blijf ook geen benzo’s slikken. Alleen nog de komende 2week ivm de citalopram. Daarna stop ik met oxaze. Dan heb ik 3weken dat gebruikt. Vandaag heb ik zonder gezeten omdat de oxaze er pas morgen is. Heb de citalo wel al gekregen maar ik denk dat ik die pas vanavond of morgen inneem als ik mijn oxaze ook heb.
Jup vandaag wel een goede dag gehad trouwens geen oxazepam niks.Helemaal met je te eens! Het is werkelijk een schande met wat voor een beleid er in dit land gevoerd word. Er komen jaarlijks mensen bij ter grote van een “ redelijke stad “ terwijl de voorzienen gekort worden zoals, sluiting van ziekenhuizen en ggz instellingen. Onze zorg raakt helemaal uitgeput. Daarom ook de zogenoemde symptoombestrijding.
Je kunt het de artsen niet eens kwalijk nemen, die handelen ook naar hun hebben en kunnen. Het is gewoon het beleid beleid wat hier word gevoerd… en daar ben jij de dupe van, met 10 maand wachttijd
Ik zeg altijd maar zo, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, mits verantwoordelijk en gezond natuurlijk.Ik heb onlangs een baan gekregen als beveiliger om wat bij te verdienen in de vakantie. Heb al wat uren gekregen sommige diensten zijn wel lang. Heb er een dienst bij zitten van 08:00-22:00. Wat vinden jullie is dit wel een slim idee om te gaan werken? Vind het wel spannend. Maar uiteindelijk zal dit toch wel weer moeten want voor niks gaat de zon op.
Klopt. Maar ik moet iets geen geld is ook stress.Ik zeg altijd maar zo, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, mits verantwoordelijk en gezond natuurlijk.
Wel zou ik van een beveiliger enigszins de verwachting hebben dat hij helder en scherp zijn werkzaamheden kan verrichten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."