#1
Maar Anti werkt natuurlijk niet fulltime nog. Dus zou het maar zo kunnen dat hij eerst nog relatief goedkoop daar kan wonen?
Over sparen en op jezelf gaan gesproken. Ga eens voor de lol je inboedel bij elkaar uitzoeken.
Dat geeft vast wel goeie motivatie om extra goed te sparen.
Maar 20€ is toch bijna niks. Sorry hoor ik ben een beetje dom dus ik hoef alleen maar 20€ te betalen. @annihilation alles staat al in het kamertje hoef bijna niks te kopen. We halen ook heelveel gratis spullen eerst. De meeste spullen heb ik al. Keuken hoef ik niet te hebben ze hebben een gezamenlijke keuken. Eten is er inprincipe ook.De maximum eigen bijdrage van 20 euro gaat om begeleiding vanuit de WMO, zoals bijv huishoudelijke ondersteuning. Voor beschermd wonen gelden andere regels en de eigen bijdrage bij een WMO indicatie word gelijk berekend als die bij een WLZ indicatie.
Bekijk bijlage 63330
Het is ook meer dan logisch dat je gewoon deels zelf voor je wonen moet betalen naar het inkomen dat je hebt. Voor niets gaat de zon op, ook als het om mensen met een beperking gaat.
De kosten van je woonplek zullen vele malen hoger zijn, dus er zal ook een deel door de gemeente worden betaald, dat klopt.
Woor wonen moet je rekening houden met een hogere eigen bijdrage, zoals in de afbeelding die ik post staat. Dus beter zet je het straks voor de zekerheid gewoon aan de kant en valt het mee.Maar 20€ is toch bijna niks. Sorry hoor ik ben een beetje dom dus ik hoef alleen maar 20€ te betalen. @annihilation alles staat al in het kamertje hoef bijna niks te kopen. We halen ook heelveel gratis spullen eerst. De meeste spullen heb ik al. Keuken hoef ik niet te hebben ze hebben een gezamenlijke keuken. Eten is er inprincipe ook.
Tegen mij is gezegd dat ik 20€ moet betalen zei de vrouw van de indicatie. Hoef echt geen 2500 te betalen😂Woor wonen moet je rekening houden met een hogere eigen bijdrage, zoals in de afbeelding die ik post staat. Dus beter zet je het straks voor de zekerheid gewoon aan de kant en valt het mee.
Hoeveel je moet betalen heeft met domheid niks te maken.
Was 't maar waar dan kreeg ik geld toe!Hoeveel je moet betalen heeft met domheid niks te maken.
Ik ook 😝Was 't maar waar dan kreeg ik geld toe!
Je komt er vanzelf achterTegen mij is gezegd dat ik 20€ moet betalen zei de vrouw van de indicatie. Hoef echt geen 2500 te betalen😂
En dan zal het wel weer de schuld van anderen zijn geweestJe komt er vanzelf achter
Nou waarom zou ik iemand die letterlijk de indicatie verstrekt en mensen die mij die plek toewijzen niet moeten geloven? Jullie weten het weer beter als hun natuurlijk😂. Tegen mij is gezegd dat ik geen huur hoef te betalen. En al moet ik meer betalen zal het alsnog goedkoper zijn dan huur😂 jullie zijn gewoon jaloers dat jullie wel moeten betalenEn dan zal het wel weer de schuld van anderen zijn geweest![]()
wie weet wat er in die batch 4ho met zat research chemicals is gewoon troep ik heb dit nog nooit gehad met de normale middelen van een beste vriend van mijWtf met dit alles ? En je wilt gewoon nog gebruiken ?!
Misschien kun je beter eens een tijdje clean blijven kerel. 👍hey hallo,
zoals de meesten weten is de laatste keer 4-ho met gruwelijk fout gegaan. ik had eerst 1.5 pil genomen en nam later bij met nog 1 pil omdat ik mij wel goed voelde alleen toen merkte ik dat de trip ging omdraaien gedachtes ging meer naar angstige gedachtes toe. en toen dacht ik ga maar op bed liggen alleen toen liet ik gewoon mijn urine lopen ik had er geen controle meer over toen ben ik naar beneden gegaan en heb ik hulp gevraagd aan mijn vader. wat hartstikke schamend is natuurlijk hij heeft mij onder de douche gezet. en daarna ben ik weer op bed gegaan. de dag erna werd ik heel vaag wakker en wist ik niet meer echt wat er was gebeurd. ik kon snachts ook niet meer slapen en ik kwam steeds naar beneden ik was ook heel erg verward dit heeft ongeveer 4 nachten geduurd voordat ik werd opgenomen in het ziekenhuis ik bleek een tga te hebben. ik wist helemaal niks meer en was heel angstig, heletijd dezelfde vragen stellen ik heb geen psychose gehad. ook ben ik in het ziekenhuis agressief geweest naar een zuster omdat ik graag weg wou uit het ziekenhuis ben ik een paar keer ontsnapt uit het ziekenhuis. ook moest ik een ruggenprik om hersenvocht af tenemen. nu denk ik dat het ook allemaal kwam omdat ik onbewust veel stress had door financiele dingen en mijn thuissituatie wat echt niet goed was. ik denk dat alles gewoon teveel was en dat alles is geknapt. ik wou nu inmiddels op mezelf en ik heb een financiele adviseur die mijn geldzaken doet. sinds dat ik uit huis ben ben ik een totaal ander mens geworden. mijn doel van deze post is mensen waarschuwen voor research chemicals!! het is echt troep kijk wat het met mij heeft gedaan.
ik ga deze zomer voor het eerst weer naar een festival en ik wil wel wat gaan gebruiken maar geen serotonine middelen vanwege mijn citalopram. dus geen xtc 3m en dat soort dingen nou heb ik wat onderzoek gedaan en nou zijn er wat mogelijkheden om toch wat te gebruiken en de risico's op een serotonine syndroom klein te houden ook heb ik geen depressie klachten en geen angst klachten meer. ik kwam dus uit bij lage dosering speed, of 2cb, of ketamine maar dat gebruik ik liever niet op een festival. nou snap ik dat het niet verstandig is maar ik zie zoveel mannen van me leeftijd met de meest gekke video's met vrouwen op dat soort feesten ik zit alleen maar thuis en ontmoet geen meiden dan begin ik het wel te missen ook omdat ik nu al 2jaar niet seksueel actief meer ben en het toch aan me begint te vreten. er zijn meer dan een miljoen mensen die ssri's slikken maar dit hoeft toch niet te betekenen dat je helemaal niks meer mag.
peace out!
als iemand vragen heeft over mijn 4ho met ervaring mag je me een pm sturen ik denk dat het ook een zware derealisatie was
Ja gaat zeker beterWel een mooie stap dat je nu op jezelf woont. Gaat school, stage of werk nu ook beter?
Tsja, dat jij je drugs niet laat testen maar wel gebruikt is natuurlijk niet echt slim. En dan ook nog eens terwijl je SSRIs neemt. Wat doe je jezelf toch weer allemaal aan. 😘wie weet wat er in die batch 4ho met zat research chemicals is gewoon troep ik heb dit nog nooit gehad met de normale middelen van een beste vriend van mij
Dit is een bijwerking die vaak langzaam wegtrekt ,mijn libido is ijzersterk ondanks het gebruik van een SNRI.er zijn meer dan een miljoen mensen die ssri's slikken maar dit hoeft toch niet te betekenen dat je helemaal niks meer mag.
2cb zou wel kunnen deze zomer dat werkt niet aan die receptorDit is een bijwerking die vaak langzaam wegtrekt ,mijn libido is ijzersterk ondanks het gebruik van een SNRI.
Het neemt alleen maar toe sinds ik van de drugs af ben ,dus ik raad gewoon aan om die drugs feestjes te skippen want het maakt niet uit welke drug je gebruikt ,samen met een SSRI is gewoon een slecht plan omdat die plezier receptor al bezet is door die ssri moet je kijhoog doseren om dat te omzeilen met alle gevolgen van dien.
Mijn libido is super hoog maar er is niemand om te neuken😂Dit is een bijwerking die vaak langzaam wegtrekt ,mijn libido is ijzersterk ondanks het gebruik van een SNRI.
Het neemt alleen maar toe sinds ik van de drugs af ben ,dus ik raad gewoon aan om die drugs feestjes te skippen want het maakt niet uit welke drug je gebruikt ,samen met een SSRI is gewoon een slecht plan omdat die plezier receptor al bezet is door die ssri moet je kijhoog doseren om dat te omzeilen met alle gevolgen van dien.
Je kan ook naar een bepaalde straat in Groningen gaan. 🙂Mijn libido is super hoog maar er is niemand om te neuken😂
Drugs gaan je daar niet bij helpen. Aan je zelfbeeld en je houding ten opzichte van vrouwen werken wel.Mijn libido is super hoog maar er is niemand om te neuken😂
Klopt gelukkig krijg ik hier veel hulp daarin. En heb ik super aardige begeleiderDrugs gaan je daar niet bij helpen. Aan je zelfbeeld en je houding ten opzichte van vrouwen werken wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."