Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Heb je niet gewoon een beperking dat je daarom dingen heel anders beleefd?
Klik om te vergroten...
Ja uit mijn iq onderzoek kwam uit dat ik zwak begaafd ben. Maar er is heel groot verschil tussen het verbale en non verbale. Verbal ben ik gemiddeld intelligent non verbaal ben ik zwak begaafd/licht verstandelijk beperkt. Daarom vind de psychiater het heel knap dat ik een niveau 4 opleiding kan doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Ja uit mijn iq onderzoek kwam uit dat ik zwak begaafd ben. Maar er is heel groot verschil tussen het verbale en non verbale. Verbal ben ik gemiddeld intelligent non verbaal ben ik zwak begaafd/licht verstandelijk beperkt. Daarom vind de psychiater het heel knap dat ik een niveau 4 opleiding kan doen.
Klik om te vergroten...
Ik heb een disharmonisch profiel op sommige gebieden scoor ik heel hoog andere heel laag
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk ook dat mijn vorige relatie is kapot heeft gemaakt in me hoofd wat niet meer te herstellen is. Daarvoor had ik nergens last van en had ik overal schijt aan nu heb ik overal last van en psychische klachten. Hoe kan zijn dat ik na mijn benzo verslaving eigenlijk nooit meer de oude ben geworden dit is mijn nieuwe identiteit
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Ik heb een disharmonisch profiel op sommige gebieden scoor ik heel hoog andere heel laag
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook. Mijn werkgeheugen is heel slecht. Minder dan 2.0% in nederland heeft hetzelfde iq profiel als mij. Ik kom ook in aanmerking voor speciale woningen met begeleiding. Ik kan inprincipe mezelf prima redden ik kan me kleding wassen ik kan eten koken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deadwing zei:
Dan heb je toch echt wel een serieus probleem. Een goede bekende van mij woont al jaren begeleid. De eerste keer dat ik hem opzocht na ruim twintig jaar niet gezien te hebben schrok ik me dood.
Klik om te vergroten...
Lol dat is een stigmatisering
Niet alles hoeft er heftig uit te zien
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Deadwing zei:
Dan heb je toch echt wel een serieus probleem. Een goede bekende van mij woont al jaren begeleid. De eerste keer dat ik hem opzocht na ruim twintig jaar niet gezien te hebben schrok ik me dood.
Klik om te vergroten...
Gelukkig is een dwang ook van mij om alles netjes te houden😂
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deadwing zei:
Dan heb je toch echt wel een serieus probleem. Een goede bekende van mij woont al jaren begeleid. De eerste keer dat ik hem opzocht na ruim twintig jaar niet gezien te hebben schrok ik me dood. Kortom, voorlopig niet aan een relatie beginnen is mijn advies.
Klik om te vergroten...
MR_CHIP zei:
Lol dat is een stigmatisering
Niet alles hoeft er heftig uit te zien
Klik om te vergroten...
Klopt ook weer.... ik heb het verwijderd.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Poeh wat een heftige dag! Heftige emdr sessie net nog even gehuild. Psycholoog zei ook dat ze kon zien dat ik heel hard had gewerkt tijdens de sessie. Morgen de start van de risperidon ben benieuwd. Extra goed op mijn kcal inname letten niet extra eten. Moet wel even mijn collega inlichten omdat ik niet weet hoe ik erop reageer
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuke vrienden heb ik ook. We hadden een vakantie gepland al 6maand geleden zegt ie af.. had ik alweer gedacht daarom vertrouw ik niemand altijd hetzelfde verhaal. Vuile tering leijer. Ga wel lekker alleen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
AntiBenzo1312 zei:
Leuke vrienden heb ik ook. We hadden een vakantie gepland al 6maand geleden zegt ie af.. had ik alweer gedacht daarom vertrouw ik niemand altijd hetzelfde verhaal. Vuile tering leijer. Ga wel lekker alleen
Klik om te vergroten...
Je gaat nog wel dat telt !
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Je gaat nog wel dat telt !
Klik om te vergroten...
Zeker zit te twijfelen om gewoon gek te doen en naar amerika te gaan😂
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
AntiBenzo1312 zei:
Zeker zit te twijfelen om gewoon gek te doen en naar amerika te gaan😂
Klik om te vergroten...
Wat is je budget?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Wat is je budget?
Klik om te vergroten...
8k aan het eind van de zomer
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben echt boos altijd hetzelfde met die gast zo frustrerend heb de vriendschap beëindigd hij heeft een relatie en zit helemaal onder de plak waarom moeten vrouwen alles verpesten.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben ook veranderd in/na mijn relatie daarna ben ik nooit meer dezelfde geworden. Toen ik verslaafd werd aan benzo’s ben ik zo geworden.
Ik weet niet waarom ik ben veranderd en ik niet meer de oude ben geworden mijn moeder zegt dit ook
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
AntiBenzo1312 zei:
8k aan het eind van de zomer
Klik om te vergroten...
Daar kan je wel mooi van op vakantie gaan ja.

Wat verdien jij wel niet als je budget voor vakantie 8k is?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Daar kan je wel mooi van op vakantie gaan ja.

Wat verdien jij wel niet als je budget voor vakantie 8k is?
Klik om te vergroten...
Stufi + salaris+ zorgtoeslag+ stagevergoeding= 3k
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#18
AntiBenzo1312 zei:
Ik ben ook veranderd in/na mijn relatie daarna ben ik nooit meer dezelfde geworden. Toen ik verslaafd werd aan benzo’s ben ik zo geworden.
Ik weet niet waarom ik ben veranderd en ik niet meer de oude ben geworden mijn moeder zegt dit ook
Klik om te vergroten...
Wie je bent staat niet vast he. Als je er niet tevreden mee bent kan je veranderen. Dat gaat niet van de een op andere dag en zal veel frustratie opleveren, maar het is mogelijk.

Hou dus niet vast aan een gedachte dat je "verkeerd" bent en voor altijd zo blijft. Kijk naar wie je wilt worden en ga daarnaar leven.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
AntiBenzo1312 zei:
Stufi + salaris+ zorgtoeslag+ stagevergoeding= 3k
Klik om te vergroten...
Netto 3k? Dat is niet verkeerd. 👌👌
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Netto 3k? Dat is niet verkeerd. 👌👌
Klik om te vergroten...
Ja maar is puur geluk man dat ik nog stufi enzo krijg. Als ik mijn diploma heb ga ik een eigen zzp bedrijf starten in de zorg. Naast loondienst. Krijg ook nog een schadevergoeding voor de mishandeling op mij vorig zomer voor mijn gebroken pink. Dat loopt nog juristen zijn er mee bezig dus dat zal ook wel nog 1k zijn zoiets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."