#1
Ja uit mijn iq onderzoek kwam uit dat ik zwak begaafd ben. Maar er is heel groot verschil tussen het verbale en non verbale. Verbal ben ik gemiddeld intelligent non verbaal ben ik zwak begaafd/licht verstandelijk beperkt. Daarom vind de psychiater het heel knap dat ik een niveau 4 opleiding kan doen.Heb je niet gewoon een beperking dat je daarom dingen heel anders beleefd?