#1
Heb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.Bij mij niks dus dat klopt sowieso niet
In de zorg app tenminste bij mij kan je ook zien waarvoor je factuur is.Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Ja bellen dusVerslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500โฌ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600โฌ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de notaโs maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn notaโs maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt scheldenHeb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500โฌ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600โฌ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de notaโs maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn notaโs maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt schelden
Je hebt wel een optie om te declareren. Dit kan er niet buiten vallen het is landelijk.ja als dit buiten de verzekering valt wat mij raar lijkt dan heb je denk ik wel pech ๐ .
Gewoon maandag even bellen met je zorgverzekeraar.
Zorg er even voor dat je de facturen bij de hand hebt. Mochten ze vragen stellen dan heb je het alvast bij de hand is wel zo handig.
kan het zijn dat jij ze door moet sturen naar je verzekering? Bij mij ging dit wel automatisch maar misschien bij jou net iets anders.
Alsof jij niet zo zou reageren๐. Het staat letterlijk op internet dat het in het basispakket staat. Ga het sowieso niet betalenJa, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐
Letterlijk overal staat dat VERSLAVINGSZORG in het pakket zit. Tuurlijk ben ik boos betaal jij graag 1600โฌ?Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐
Die is nog niet eens begonnen dat is nog het mooie๐Gaat lekker met die behandeling @AntiBenzo1312 of niet? Lekker in oud gedrag op Koningsdag.
Gebeld met mijn begeleider ik wil toch binnenkort mijn wensen bespreken naar euthanasie toe ik heb het wel gezien hier
toch echt wel erg om zo'n onderwerp als vraag om aandacht te gebruiken ... mocht dat waar zijnnatuurlijk wil hij dat niet het is weer een schreeuw om aandacht. Ja ik mag het niet bagatelliseren maar het past wel perfect in zijn straatje dus ik zeg het maar gewoon.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."