Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Bij mij niks dus dat klopt sowieso niet
Klik om te vergroten...
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Klik om te vergroten...
In de zorg app tenminste bij mij kan je ook zien waarvoor je factuur is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Klik om te vergroten...
Ja bellen dus
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
annihilation zei:
Heb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
Klik om te vergroten...
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500โ‚ฌ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600โ‚ฌ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de notaโ€™s maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn notaโ€™s maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt schelden
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja als dit buiten de verzekering valt wat mij raar lijkt dan heb je denk ik wel pech ๐Ÿ˜….
Gewoon maandag even bellen met je zorgverzekeraar.

Zorg er even voor dat je de facturen bij de hand hebt. Mochten ze vragen stellen dan heb je het alvast bij de hand is wel zo handig.

kan het zijn dat jij ze door moet sturen naar je verzekering? Bij mij ging dit wel automatisch maar misschien bij jou net iets anders.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500โ‚ฌ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600โ‚ฌ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de notaโ€™s maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn notaโ€™s maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt schelden
Klik om te vergroten...
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐Ÿ‘
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
ja als dit buiten de verzekering valt wat mij raar lijkt dan heb je denk ik wel pech ๐Ÿ˜….
Gewoon maandag even bellen met je zorgverzekeraar.

Zorg er even voor dat je de facturen bij de hand hebt. Mochten ze vragen stellen dan heb je het alvast bij de hand is wel zo handig.

kan het zijn dat jij ze door moet sturen naar je verzekering? Bij mij ging dit wel automatisch maar misschien bij jou net iets anders.
Klik om te vergroten...
Je hebt wel een optie om te declareren. Dit kan er niet buiten vallen het is landelijk.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
Alsof jij niet zo zou reageren๐Ÿ˜‚. Het staat letterlijk op internet dat het in het basispakket staat. Ga het sowieso niet betalen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
IMG_0199.png

๐Ÿ˜‰
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij ๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
Letterlijk overal staat dat VERSLAVINGSZORG in het pakket zit. Tuurlijk ben ik boos betaal jij graag 1600โ‚ฌ?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gaat lekker met die behandeling @AntiBenzo1312 of niet? Lekker in oud gedrag op Koningsdag.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
Gaat lekker met die behandeling @AntiBenzo1312 of niet? Lekker in oud gedrag op Koningsdag.
Klik om te vergroten...
Die is nog niet eens begonnen dat is nog het mooie๐Ÿ˜‚
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inb4 via privรฉ instelling dus valt buiten de verzekering ๐Ÿ˜‚
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gekke is ook altijd op werk denkt iedereen altijd dat ik heel vrolijk en positief ben. Maar zodra ik thuis ben is het mis. Ga nu ook gelijk door naar bed geen zin om wakker te blijven
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer jezelf maar te accepteren hoe je bent.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#17
AntiBenzo1312 zei:
Gebeld met mijn begeleider ik wil toch binnenkort mijn wensen bespreken naar euthanasie toe ik heb het wel gezien hier
Klik om te vergroten...

Ik hoop en neem aan dat dit meer een "momentopname" in je hoofd is en dat euthanasie niet iets is wat je echt wilt. In mijn meest depressieve dagen en momenten (afgelopen winter vooral met korte dagen en veel regen) heb ik regelmatig gedacht dat het allemaal "voor mij niet meer hoeft" en ik hoopte soms zelfs niet meer wakker te worden. Ik kan me eigenlijk niet of nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die nooit dit soort gedachten hebben gehad in tijden van crisis,stress,enz. Maar ik ben nuchter en realistisch genoeg om te beseffen dat het maar gedachten en momentopnames zijn waar ik geen aandacht aan moet besteden. Want wie weet wat de volgende dag brengt.

Je bent nog erg jong en ik begrijp zeker dat dit een hele moeilijke periode in je leven is. Maar ik zou zelfs de gedachte maar aan euthanasie snel uit je hoofd zetten en jezelf dwingen om aan andere, meer positieve dingen te denken. Vrouwen en relaties zijn voor veel mannen zeer gevoelige en moeilijke onderwerpen maar daar ben je gewoon nog niet aan toe. Mijn eerste drie relaties waren stukgelopen omdat ik er mentaal nog niet klaar voor was na jaren onzeker en verlegen te zijn geweest. Dat wordt minder naarmate je wat ouder wordt. Ik raad je ook aan eerst te proberen ( als je nog geen vriendinnen hebt) een normale, vriendschappelijke relatie op te bouwen met iemand van het andere geslacht zonder enige verplichtingen. Zo leer je jezelf meer ontspannen te zijn in gezelschap van vrouwen. Zelf heb ik drie goede vriendinnen waar ik veel mee kan bespreken zonder dat ik ooit een relatie met ze heb gehad. Zelfs geen one night stand. Ik ben daar heel blij mee.

Gewoon maar wat advies van een wat oudere kerel maar ik hoop echt dat je er iets aan hebt. Succes!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
@AntiBenzo1312 ,
Trouwens, euthanasie krijg je niet zomaar.
Daar is een lang traject voor nodig, met meerdere artsen zoals een zgn. Scan arts, die moet beoordelen of de situatie daarvoor zwaar genoeg is, en of aan alle criteria wordt voldaan.
Om psychiatrische redenen is het haast onmogelijk om euthanasie te kunnen krijgen, de criteria daarvoor zijn zeer omvangrijk en dit gebeurt maar enkele keren per jaar.

Omdat je nog vrij jong bent acht ik de kans dat je deze euthanasie toegewezen krijgt, erg klein. Men zal eerst na willen gaan of alle mogelijke behandelingen geprobeerd zijn, en, is het lijden echt ondraaglijk en is er geen verbetering meer mogelijk?
Ik hoop dat je eruit kunt komen en dat die euthanasie geen doorgang vindt!
Ik ben ook enkele jaren zwaar depressief geweest, ik weet hoe zwarte sneeuw eruit ziet, en toch ben ik nu blij, dat ik er nog steeds ben! Met alle ups en downs.
Jazeker, af en toe valt het leven niet mee!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
natuurlijk wil hij dat niet het is weer een schreeuw om aandacht. Ja ik mag het niet bagatelliseren maar het past wel perfect in zijn straatje dus ik zeg het maar gewoon.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
natuurlijk wil hij dat niet het is weer een schreeuw om aandacht. Ja ik mag het niet bagatelliseren maar het past wel perfect in zijn straatje dus ik zeg het maar gewoon.
Klik om te vergroten...
toch echt wel erg om zo'n onderwerp als vraag om aandacht te gebruiken ... mocht dat waar zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."