Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Zal nu toch moeten stoppen, ik zit straks ook 7dagen in turkije dan moet ik ook zonder. Kan me alleen niet voorstellen dat cannabis zoveel met je doet. Dit is sowieso het moment want ja ik heb wel gewoon continu een stem in me hoofd die zegt zullen we naar de shop gaan en elke keer klinkt het als een goed idee maar ben niet gegaan thuis straks ook even de olie weggooien.
Klik om te vergroten...
Kijk hoe je nu al met de wiet bezig bent. Zoveel invloed heeft het dus op je leven. 😉
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.
Klik om te vergroten...
Zolang jij jezelf zielig blijft vinden, ben je ook zielig.

Stop eerst maar eens met blowen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
AntiBenzo1312 zei:
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.
Klik om te vergroten...
Ik ben bijna 27 en heb ook geen baard/snor groei. Moet ook altijd m'n ID tonen.
Het gaat erom dat je jezelf verstandig voordoet en je gedrag/keuzes maken je leeftijd.
Vind het eigenlijk laatste jaren wel geinig dat mensen verbaasd zijn als ik m'n leeftijd zeg
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
dan is het toch nog lang niet uit je lichaam
Klik om te vergroten...
Uit het lichaam zijn van THC is niet zo belangrijk neem ik aan. Maar na 2 dagen ga je wel de relaxe gevoelens van wiet missen neem ik aan. En dan kun je zo meerdere dagen/ weken en ook maanden last hebben van angst/ stress/ circulaire gedachtes die alleen maar slechte gevoelens bieden..

Maar @AntiBenzo1312 gaat helemaal niet stoppen met blowen begreep ik, maar bereidt even een reisje naar Turkije voor. Fijne reis toegewenst!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.
Klik om te vergroten...
Probeer je dan ook naar je leeftijd te gedragen. Want je komt in veel gevallen ook wel vrij kinderlijk over. Ook hoe je hier soms dingen typt dan zou je zomaar denken dat je met een 16 jarige te maken hebt.

Ook wat er bij je op het werk overkomt. Omdat iemand aardig tegen je is wil nog niets zeggen. Je bent collega’s geen vrienden. Natuurlijk kan er wel een soort van vriendschap ontstaan met een collega maar dat gebeurt vaker niet dat wel.

Je was laatst ook weer van de leg/geschrokken omdat er wat met een cliënt gebeurde. Dat soort dingen komen nou eenmaal voor in jouw werkgebied. Dat je daar dan zo mee zit in je hoofd vraag ik mij af zit je hier wel op je plek. En stoppen met blowen lijkt mij wel handig om te doen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Uit het lichaam zijn van THC is niet zo belangrijk neem ik aan. Maar na 2 dagen ga je wel de relaxe gevoelens van wiet missen neem ik aan. En dan kun je zo meerdere dagen/ weken en ook maanden last hebben van angst/ stress/ circulaire gedachtes die alleen maar slechte gevoelens bieden..

Maar @AntiBenzo1312 gaat helemaal niet stoppen met blowen begreep ik, maar bereidt even een reisje naar Turkije voor. Fijne reis toegewenst!
Klik om te vergroten...
Hoe ik het nu ervaar wil ik wel stoppen. Alles wat ik nu heb is pure afkick van thc. Veel dromen vannacht
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet gewoon de medicijnen het werk laten doen en nuchter blijven
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Het lijkt erop dat dit hele topic zich weer gaat herhalen😕
Klik om te vergroten...
Omdat ik mijn problemen deel?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Nee man, dat zijn je dagelijkse andere gewoontes eerder. Stoppen met wiet is ingrijpend.. Geen duidelijke dromen, zelfmedelijden...
Vrouwen zijn niet je probleem, je angsten lijken je probleem. Als je die overwint, dan ga je ook weer van de dames houden.
Klik om te vergroten...
Had vannacht weer droom over me ex veel gepraat weer in me slaap. Moet zeggen dat de trek er niet meer zo is man. Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Manu76 zei:
Nee man, dat zijn je dagelijkse andere gewoontes eerder. Stoppen met wiet is ingrijpend.. Geen duidelijke dromen, zelfmedelijden...
Vrouwen zijn niet je probleem, je angsten lijken je probleem. Als je die overwint, dan ga je ook weer van de dames houden.
Klik om te vergroten...
Weet je wat het ook is ik ontmoet nooit iemand het is altijd via tinder en tinder wil ik nooit meer gebruiken omdat ik daar bijna nooit likes op krijg en word daar ook weer onzeker en boos van. Terwijl ik van mezelf weet dat ik niet perse een lelijke jongen ben ik heb een boven gemiddeld lichaam alleen ik ben maar 1.78. En ik zie er jong uit plus ik spreek nooit vrouwen aan omdat ik dat niet durf plus ik ga nooit uit. Mijn vorige relatie had ik ook via tinder dat was wel de eerste keer dat echt te maken kreeg met verliefdheid. Ik denk dat ik mezelf daarin volledig ben verloren en mijn eigen grenzen niet heb aangegeven. Verliefdheid is wel echt speciaal. Het laat je de tijd vergeten enzo. Het is ook best lastig om vrouwen te ontmoeten.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
AntiBenzo1312 zei:
Ja ik word wel meer aangevallen savonds door angsten en gedachtes
Klik om te vergroten...
Dit kan zo een een effect zijn van stoppen met thc toename en zomaar wat weken blijven aanhouden.
Als je voor vrouwen wilt knokken, moet je dagelijks naar de gym misschien (of hard werken zoals je al doet), geld in een spaarpotje plaatsen en misschien eens voor mooie Turkse meisjes gaan over een jaartje?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1m78 is genoeg, maar probeer op vrouwen te vallen die iets kleiner zijn misschien :)
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Dit kan zo een een effect zijn van stoppen met thc toename en zomaar wat weken blijven aanhouden.
Als je voor vrouwen wilt knokken, moet je dagelijks naar de gym misschien (of hard werken zoals je al doet), geld in een spaarpotje plaatsen en misschien eens voor mooie Turkse meisjes gaan over een jaartje?
Klik om te vergroten...
Ik zie er al beter uit lichamelijk qua de gemiddelde man. Lichamelijk maakt inprincipe niet zoveel uit voor vrouwen. Ja ik ga in augustus een week naar een all inclusive hotel in turkije.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
1m78 is genoeg, maar probeer op vrouwen te vallen die iets kleiner zijn misschien :)
Klik om te vergroten...
Nou die dames willen allemaal iemand van 1.85 of langer. En ik kan niemand ontmoeten daar krijg ik de kans niet voor want op datingapps krijg ik geen matches en ik val niet op vrouwen met een enorme overgewicht. Dus ik krijg gewoon ook geen kans zelf niet met vrouwen die gewoon op mijn level zitten want een 6je als vrouwen krijgt 1000 matches omdat er meer mannen op zitten dan vrouwen een 6 als man krijg je helemaal niks. Het zit allemaal in de business mannen onzeker maken om geld te verdienen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk wat ga je in Turkije doen?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, weg met die datingapps. Probeer meisjes te ontmoeten op een andere manier. Maar eerst stoppen met jezelf de dood toewensen en zoek iets gezelligers!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik bezig was met vriendin zoeken en of hoe het wilt noemen, kwam het nooit of was ik er te veel mee bezig, of werd ik ge-friendzoned
Ik werd er somber van dat ik niet net als velen een leuke vriendin had. Toen ik er afstand van deed bij het idee dat het je leven compleet maakt, en m'n focus op mezelf had gelegd kwam het ineens uit het niets vanzelf.
Liefde komt op je pad, dat vind je niet zomaar.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Ja, weg met die datingapps. Probeer meisjes te ontmoeten op een andere manier. Maar eerst stoppen met jezelf de dood toewensen en zoek iets gezelligers!
Klik om te vergroten...
Ja alleen die andere manier welke andere manier. Klopt ik heb wel een leuke vooruit zicht qua financieel ik kan deze zomer hele leuke dingen gaan doen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Toen ik bezig was met vriendin zoeken en of hoe het wilt noemen, kwam het nooit of was ik er te veel mee bezig, of werd ik ge-friendzoned
Ik werd er somber van dat ik niet net als velen een leuke vriendin had. Toen ik er afstand van deed bij het idee dat het je leven compleet maakt, en m'n focus op mezelf had gelegd kwam het ineens uit het niets vanzelf.
Liefde komt op je pad, dat vind je niet zomaar.
Klik om te vergroten...
Ik wil eigenlijk ook niks meer op een app vinden ik wil spontaan iemand tegen komen waarmee het klikt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."