#1
Waar ik ook veel moeite mee heb en onzeker over ben is dat ik bijna 23 ben. En dat sommige mensen mij gewoon niet zien staan omdat ze denken dat ik een jochie ben van 15. Ik vind dit echt verschrikkelijk, ik heb 0 baardgroei 0 snorgroei en gewoon een heel kinderlijk gezicht. Ik voel mij gewoon een volwassen man maar ik zie eruit als een kind van 15. En vandaag was er een jongen mee met mijn stiefbroertje die is 15 jaar en die ziet er ouder uit dan mij. Ik vraag me echt af of die een genetische afwijking is. Ik word gewoon niet ouder qua uiterlijk.