Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Manu76 , jouw op de persoon spelende reactie zit wat mij betreft wat aan de verkeerde kant van de grens van met elkaar om gaan. Dat verbaast me. En vergeet niet: dit is wel DF dus er is minstens een derde voor de hand liggende mogelijkheid. @Dooker was zeker niet fijn bezig. Terug naar de scheikunde les ! En naar de praktische implicaties voor gebruikers."
"Hier spelen veel dingen door elkaar. Onder meer: > belangrijkste: TS heeft een verantwoordelijke baan. Nachtdiensten horen daar bij. Nachtdiensten draaien is niet leuk maar bij een goede planning en de vereiste zelfbeheersing ook zonder stimulerende middelen te doen. > TS heeft het over microdosering, en gebruikt 50 mg speed per nachtdienst (als ik het goed lees): dat is geen microdosering meer. > informatieverstrekking draagt vaak bij aan harmreductie, maar wordt juist een risicovergroting als naar info zoekende een prima opleiding heeft en wat levenservaring ("presenteerblaadje-effect"). > Hier speelt een tweesnijdende harmreduction: zowel naar TS als naar haar patienten. Ook ik, als gebruiker van RC's (en ander spul), word er niet heel gerust op als de professionals in een medische context onder onvloed zijn. [edit: typo's verbeterd en voor betere leesbaarheid wat verbindingswoorden toegevoegd]"
"@OtherShore : je hebt gelijk. Ik dacht gelezen te hebben twee nachten ... Dat staat er idd niet. Goed dat ik geen verpleegkundige in functie was of ben. Het woord is aan @AFMartine"
"Met herwonnen bewegingsvrijheid, ben ik er nog niet uit voor dit jaar. In ieder geval wel alvast in the pocket: Awakenings Paaszaterdag (avond/nacht) en Milkshake. Vorig jaar was het alleen Awakenings Festival, Paaszaterdag."
"Zojuist conform planning mijn kaartje voor Milkshake zondag kunnen kopen ! Ik sprong exact om 12:00:00 in de wachtrij en was dertien minuten later aan de beurt. De kaartjes voor zaterdag waren toen al (!) uitverkocht."
"@dutchiedutch, gaaf en feitelijk rapport, van uiteindelijk voor jou een leuke ervaring. Je geeft ook de twijfel/angst weer die ik heb om het in m'n uppie thuis te proberen (ook zonder tuin). Ik zag jou op enig moment tussendoor even online. Heb me ingehouden. Dus brandend van nieuwgierigheid naar jouw ervaring, toch geen vraag gesteld ... Niet alles er uit halen is OK. Ervaring opbouwen is precies belangrijk. Eenmalig trippen is geen Golden Bullet. Eerste stapjes zijn het lastigst. Je liet me net wel nadenken over de muziek: ik ben een technohead. Zou wel eens een onjuiste keuze kunnen zijn. Maar ja, me eerst verdiepen in reggae is wellicht weer typisch uitstelgedrag. Mijn blotters zijn inmiddels 20 maanden in huis, in originele zakje, donker bewaard. Maar het belangrijkste (maar niet heus ) voor het laatste: hoe ging de gym op vrijdagochtend ?"
"_shikantaza zei: Ik wil er wel aan meehelpen hoor. Vind het een leuk onderdeel van 't forum. Klik om te vergroten... Ditto hier ! Triprapporten, en dan vooral diegenen die kans maken op TvdM, wil ik sowieso niet missen !"
"ReggaeBlaster zei: Je hebt nu wel even voor de aankomende tijd genoeg huiswerk Klik om te vergroten... Precies goed voor mij: "genoeg huiswerk voor de aankomende tijd". Reggae is vooralsnog onterecht een blinde vlek De eerste twee maanden zit ik vol. Daarna juist echt tijd voor huiswerk. Ik ga luisteren en rondkijken, maar aarzel ook niet om aan jou voor verdere tips te vragen. Dank je wel, alvast !"
"Zie ik goed dat TS anders dan de Reddit gebruiker kortere intervallen dan 2 uur aanhoudt ? Kan me voorstellen dat het koppel anders wat eerder & vaker de badkamer opgezocht had. En dan gaat het om geleidelijk opbouwen naar een leuke totale dosis voor die 3 tot 5 uurtjes. Ik mis een begin van uitleg waarom de beste ROA voor NEP nasaal zou zijn. In eerdere draadjes leek de teneur (incl mijn input) dat NEP fijner werkt bij een tragere ROA. Pluggen beviel me helemaal niet. Ik slik het wel eens voor een dansfeestje. Maar de laatste keer, half jaar terug, vulde ik na twee uur een orale dosis van 60 mg teleurgesteld aan met iets in de orde van 75 mg MDMA. Dat gaf wel een spark."
"OtherShore zei: een tikkeltje teleurstellend Klik om te vergroten... Op basis van mijn beleving, is dit wat mij betreft bij voorbaat Het Understatement van het jaar 2024. Congrats @OtherShore ! Meer inhoudelijk: zouden de op Psychonautwiki genoemde doseringen dan wellicht specifiek betrekking hebben op de (sterkere) rechtsdraaiende variant ? DIMS geeft bij het testresultaat niet mee welke variant aangetroffen is."