#1
Ik weet ook niet wat we moeten doen hieraan. Meer medicatie of andere medicatie + therapie. Sorry jongens voor de negativiteit maar deze dag gaat kut. Ik heb wel alle dingen gedaan die ik moest doen.
Blijf het proberen. Alleen opgeven is een mislukking. De rest is vooruitgang.Ik weet ook niet wat we moeten doen hieraan. Meer medicatie of andere medicatie + therapie. Sorry jongens voor de negativiteit maar deze dag gaat kut. Ik heb wel alle dingen gedaan die ik moest doen.
Ik ga mijn best doenwat erg om te horen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen je bericht maakt me verdrietig en ik hoop dat het snel beter gaat![]()
Medicijnen en drugs maken het op de lange termijn waarschijnlijk moeilijker om in evenwicht te komen. Je moet maar doen wat de professionele hulpverleners je aanbevelen voorlopig.Word een zware nacht. De junk in mij ging de medicijnenkast weer even af gelukkig hebben me ouders daar niks in
Goed ideeIk zou ook niet alles alles alles elke keer delen. Dit heeft jou in het verleden ook wat “problemen” bezorgt dus wees misschien iets terughoudender.
Je mag natuurlijk delen wat je wil al wil je elk uur een update geven maar zoals ik al zei dit kan ook nadelige gevolgen hebben. 🙂
Ja het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooienik heb als vriend alleen 1 iemand die af en toe uurtje bij me komt
en voor de rest is vaak bezoek aan moeders tot aan ook daar logeren thats it en ik ben 26
ik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelenJa het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooien
Blowen kan ik nog een beetje in mijn eigen wereld gaan en vermaak vinden in kleine dingen. Maarja goed ben dichtbij om vnv een joint te roken of wat te drinken heb nog sparkling desperado’sik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelen
Thanks manwat teksten , kijk wat het beste voor je is Bekijk bijlage 58990Bekijk bijlage 58991Bekijk bijlage 58992
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerustThanks man
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehadmocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
hopelijk gaat het helpenMedicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
Klinkt als een mogelijke manier om wat te slapen in de nacht en wat positiever denken. Maar alleen vertrouwen op medicijnen moet je niet doen. Ik raad echt aan even een periode zonder wiet en alcohol.Medicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."