Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een keer teveel (volgens de richtlijnen) XTC op en toen begon ik dingen te zien die er niet waren. Dat vond ik wel leuk, maar ik heb dit daarna nooit meer gehad. Gezien ik het hallucineren leuk vind maar ik toch niet teveel X wil nemen mijn vraag; zijn er candyflips of andere manieren (andere drugs) mogelijk om toch een wat meer trippy trip te krijgen? 2-CB heb ik wel eens gehoord maar nog nooit geprobeerd, volgens mij sla je daarmee al snel wat te ver door in het trippy gebeuren en raak je overprikkeld waardoor je het X gevoel misloopt."
"Neo-Shulginist zei: MDMA is inderdaad licht-hallucinogeen, maar om echt een trip te krijgen kun je beter andere middelen nemen. Klik om te vergroten... Tips? Waar je wel de energie en blijheid van xtc ervaart maar ook wat meer trippy visuals zonder gelijk helemaal in je eigen wereld te zijn."
"Mindless zei: Was jij niet diegene die op een SSRI zat? Bron: Combinatie: XTC en antidepressiva Wanneer XTC en antidepressiva worden gecombineerd, zullen de gewenste effecten van XTC minder of afwezig zijn. Combineren kan gevaarlijk zijn. www.drugsinfo.nl En dat suiker verhaal om mdma of een trip te stoppen is een hardnekkige mythe. Klik om te vergroten... Heeft suiker dan geen enkel effect? Ik dacht dat dextro of cola zeker wel impact heeft in een mate. Of is het puur placebo?"
"AnonymousNoob zei: Hallo Manu, Bedankt voor je reactie. Ik heb gehoord dat dit goed is om te doen en dat het helpt bij herstel. En dat je het teveel aan vitamine C sowieso uitplast. Ik heb dit eerder gedaan en nooit problemen gehad. Ik zie hier dus geen verband in als ik kijk naar waarom ik niet in slaap kom. Ik ben overigens ook pas met 3x daags vitamine C begonnen na mijn slaapklachten na de xtc. Daarvoor 1x daags en sommige periodes ook niet. Ik voelde me gisteren en vooral vandaag behoorlijk emotioneel, vlak, ongeïnteresseerd, geïrriteerd, angstig (dit hoort volgens mij bij de "dinsdagdip" ik heb het nog niet eerder zo heftig ervaren. Maar vorige keer zat er ook 5 maanden tussen mijn gebruik en deze keer 2 maanden, wellicht dat dat de oorzaak is?) en blijf vooral met het niet kunnen slapen in mijn maag zitten. Dat ik door een hele pil te nemen (waarschijnlijk 200mg) mijn hersens permanent heb beschadigd waardoor dit nu komt. Van deze gedachte wordt ik letterlijk misselijk. En als ik mijn ogen dicht probeer te doen zijn mijn ogen steeds "druk" en willen eigenlijk langzaam steeds open ipv dicht blijven. Dit is normaal nooit het geval en ik vind het raar dat ik nu na 2 dagen slecht slapen eigenlijk nog steeds niet moe ben en mijn ogen niet zelf de rust zoeken en ik gewoon in slaap kom en doorslaap. Kunnen deze klachten ook bij de comedown/dinsdag dip horen denk je? Als iemand anders hier ervaring of kennis over heeft hoor ik het ook graag! Alvast bedankt! Gr Klik om te vergroten... Ik denk dat je zorgen je vooral wakker houden. Je lichaam heeft uiteraard een opdonder gehad. Maar je damage control is goed. En een beetje depri zijn hoort erbij. Zou gewoon even een meditatiesessie doen voor het slapen gaan en er verder niet teveel over nadenken. Je hebt nu niet ineens hersenschade. Wel is het verstandig om weer 2-3 maanden pauze te houden zodat je lichaam genoeg tijd heeft om volledig te herstellen."
"Heeft ze geen ADHD? Kan een averechts effect hebben namelijk"
"3mmc zit een stuk minder op je serotonine, 4mmc al een stuk meer. Maar er is weinig over bekend dus dit zijn vooral aannames van mensen op internet. Als je voor de energie wilt gaan kan je kijken naar speed. 2cb als je meer het spacende wilt hebben. Wel uitkijken met je dose want kan wel heftig zijn op festival met een hoop indrukken"
"Ik krijg wat gemixte signalen als ik op het internet lees naar de dosis xtc. Sites spreken vaak over een max van 1.5mg per kg over een hele avond. Maar als ik op een fora kijk wordt er vaak eerder gekeken naar dit als max als start. Bijv. https://drugsforum.nl/threads/te-lage-of-juist-te-hoge-dosis-xtc.66340/ spreekt over een startdosering van 100mg op 55kg. Terwijl dat al boven de 1.5mg per kg ligt als max. Ik weeg 90kg (en ben sportief) en als ik met 135mg de hele avond (lees een feestje van 8 uur) zou moeten doen dan werkt dat amper na een paar uurtjes. Meestal zit ik iets lager als startdosering en neem dan elk 1-2 uur bij. Zodat ik uiteindelijk max 2 neem. Hebben jullie hier extra info over? Bedankt alvast!"
"Waar zit je mee in je hoofd? Als ik teveel afdwaal zoek ik de rest op, even een knuffel en samen dansen en dan ben ik weer in het hier en nu met de rest"
"De twee mensen die ik ken welke dit ook hebben hebben een vorm van adhd. Wie weet dat zoiets ook bij jou speelt?"
"Er worden hier natuurlijk een hoop adviezen gegeven over hoeveel je als startdosis moet nemen en hoeveel maximaal. Maar hoe doen jullie dat in de praktijk? Houden jullie je hieraan? Ik zit er vaak net wat boven. Begin met 85mg en dan 2 uur later 85mg bijnemen en 2-3 uur later nog eens. Die laatste doe ik trouwens niet altijd, hangt er een beetje vanaf hoe erg ik er nog in zit. Qua katers gelukkig nooit last, snel weer in het gezonde ritme Hoe zijn jullie ervaringen? En merken jullie bijv. dat je strak gaat staan bij een bepaalde dosis?"