Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
159 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
AntiBenzo1312 zei:
Heb heel erg last wat er op werk is gebeurd man. Ik ben begeleider en ik moest een bewoonster verschonen maar ze is best licht en ik moest een nachtluier om doen die zijn best groot. Dus hij zat best ruim aan de onderkant dus ik moest even voelen of die goed zat. Alleen toen kwam ik wel met me hand bij haar geslachtsdeel in de buurt. Misschien maar 1sec, maar daar heb ik dus super last van. Het is mijn werk maar dan komen er gedachte dat dat niet kan dat ik fout zit enzo.
Klik om te vergroten...
Heb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Heb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
Klik om te vergroten...
Die kan niet praten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Die kan niet praten
Klik om te vergroten...
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?

Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?

Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Klik om te vergroten...
Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
IMG_0192.jpeg
de zorg in Nederland😨😂
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
AntiBenzo1312 zei:
Bekijk bijlage 59275
de zorg in Nederland😨😂
Klik om te vergroten...

Waar zijn die rekeningen van dan? Psycholoog? Medicatie?
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Bekijk bijlage 59275
de zorg in Nederland😨😂
Klik om te vergroten...
1714159485537.png
Beter dan in Amerika :tearsofjoy:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Waar zijn die rekeningen van dan? Psycholoog? Medicatie?
Klik om te vergroten...

Ja ik ben ook wel benieuwd. Kan natuurlijk zijn door niet-gecontracteerde zorgverleners. Dan krijg je vaak 75% (?) vergoed.

Mijn behandeling was volgens mij zo'n €60.000 + €23.000 (detox en 6 weken Zuid-Afrika + 12 weken ambulante schematherapie gevolgd door 10 weken nazorg). Gelukkig werd dat wel volledig vergoed (moest daarvoor wel toestemming krijgen van de zorgverlener). Ik heb alleen uiteraard zelf het vliegticket moeten betalen en medicatie.

Wat dat betreft hebben we het vrij goed met ons zorgverzekerings stelsel.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Waar zijn die rekeningen van dan? Psycholoog? Medicatie?
Klik om te vergroten...
Verslavingszorg nee 0€ vergoed
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
AntiBenzo1312 zei:
Verslavingszorg nee 0€ vergoed
Klik om te vergroten...
Huh hoe dan? Had je geen verwijzing van de HA ofzo?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Huh hoe dan? Had je geen verwijzing van de HA ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik ben verwezen door de huisarts dit kan niet kloppen. Ga maandag bellen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
AntiBenzo1312 zei:
Ik ben verwezen door de huisarts dit kan niet kloppen. Ga maandag bellen
Klik om te vergroten...

Ja verslavingszorg zit volgens mij gewoon standaard in het basispakket. Maar inderdaad, bij niet gecontracteerde zorg wordt soms maar een deel vergoed.

Of als er meerdere psychologische trajecten naast elkaar lopen ook volgens mij. Maar ik zou inderdaad wel even navraag doen bij je zorgverzekeraar.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Ja verslavingszorg zit volgens mij gewoon standaard in het basispakket. Maar inderdaad, bij niet gecontracteerde zorg wordt soms maar een deel vergoed.

Of als er meerdere psychologische trajecten naast elkaar lopen ook volgens mij. Maar ik zou inderdaad wel even navraag doen bij je zorgverzekeraar.
Klik om te vergroten...
Bij mij niks dus dat klopt sowieso niet
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
AntiBenzo1312 zei:
Bij mij niks dus dat klopt sowieso niet
Klik om te vergroten...
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Klik om te vergroten...
In de zorg app tenminste bij mij kan je ook zien waarvoor je factuur is.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Verslavingszorg wordt vergoed vanuit iedere basisverzekering. Bij jou is er iets anders aan de hand.
Klik om te vergroten...
Ja bellen dus
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Heb je dit van te voren niet gevraagd of het verzekerd wordt?
Klik om te vergroten...
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500€ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600€ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de nota’s maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn nota’s maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt schelden
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja als dit buiten de verzekering valt wat mij raar lijkt dan heb je denk ik wel pech 😅.
Gewoon maandag even bellen met je zorgverzekeraar.

Zorg er even voor dat je de facturen bij de hand hebt. Mochten ze vragen stellen dan heb je het alvast bij de hand is wel zo handig.

kan het zijn dat jij ze door moet sturen naar je verzekering? Bij mij ging dit wel automatisch maar misschien bij jou net iets anders.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
AntiBenzo1312 zei:
Nou verslavingszorg zit in een alle basispakketten en helemaal als je ook nog word doorverwezen. Ik ben ontzettend kwaad ze zijn helemaal gek geworden. Dit kan niet kloppen als dit klopt moet ik sowieso stoppen met mijn behandeling want ik ga dit al niet betalen want ik ben het er niet mee eens. Ze overtreden de regels ze moeten dit gewoon vergoeden het is verslavingszorg!!! Er komt elke maand een dikke nota van 500€ binnen eerst dacht ik dat het wrl klopt en trof de heletijd een regeling maar nu het oploopt tot 1600€ ga ik zeker bellen. Heb het sowieso al gedeclareerd de nota’s maar bellen is sws beter. Me hele weekend is alweer verpest. Lekker stress terwijl ik tering hard werk voor me geld het zijn gewoon criminelen. Moet dan nog veel geld van ze krijgen ze gaan al mijn nota’s maar checken en elke nota waar verslavingszorg opstaat gaan ze maar mooi kwijt schelden
Klik om te vergroten...
Ja, tuurlijk. Iedereen is schuldig behalve jij 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."