#1
Is pure onzin haha.Bedankt voor je reactie maar psychiater wil de methadon niet omhoog want diazepam en methadon samen geven ademahalings problemen dus jij denkt dat het nog een maand gaat duren ook als ik de diazepam naar 20 mg gooi ?
Methadon met benzo's kunnen inderdaad ademhalingsproblemen geven maar dan praat je over overdoseren, en jij wordt onder gedoseert. Plus dat je lichaam ondertussen al tolerantie heeft opgebouwt voor de diazepam dus hoef je daar helemaal niet bang voor te zijn
Is de psychiater daar wel bang voor, stel dan misschien voor om af te spreken om de diazepam wat af te bouwen en de methadon wat omhoog te gooien?
Maar ik ben geen dokter en ken je achtergrond verhaal niet, waarom slik je methadon? ben je H verslaafd? oxy verslaafd? Hoelang gebruik je al opiaten? Benzodiazepines? Als deze vragen te persoonlijk zijn of als je dit liever prive wilt bespreken mag je me prive berichten