#1
Bedankt maar ben altijd eerlijk geweest bij de psychiater alleen ik heb al zolang zonder methadon gezeten zegt hij dat ik nu niet meer zoveel nodig heb en hij zegt ook dat ik die 180 maar een keer heb genomen en het was al zolang geleden dat ie dacht dat het met rivotril wel over zal gaan maar daarna toch methadon gekregen van hem en nu steeds de dosis omhoog maar hij vindt ook dat de methadon met diazepam een beetje gevaarlijk is vooral als ik de dosering omhoog haal maar ik ben zo in de war door alle medicatie samen dat ik niet weet wat ik moet doen daarom wil ik opgenomen worden zodat ik door professionele mensen mijn medicatie krijg dan weet ik ook zeker dat ik het goed doe nu twijfel ik aan mezelf of ik het goed doe en hij vindt ook dat als ik op een dosis lang genoeg blijf dat ik kan stabiliseren maar omdat de symptomen zo erg zijn en ik zo depressief en huilerig ben dat hij het het steeds omhoog doet
Ik geef hem nogmaals nergens de schuld van ik geef alle schuld aan mezelf alleen ik twijfel of ik het goed doe omdat ik niet wil stabiliseren alleen ik vind antidepressiva wat teveel worden met alles wat ik nu heb dus als ik tenminste van een van de medicatie kan afbouwen wil ik wel antidepressiva proberen maar nu zit ik al op zoveel medicatie en ben bang dat mijn hoofd gek gaat worden als ik nog iets erbij doe liever doodgaan dan gek zijn of als een zombie leven
Ik wil graag opgenomen worden zodat ik zeker weet dat ik de medicatie goed inneem
Ik ben zo in de war dat ik onder toezicht wil gezet zodat ik zeker weet dat ik alles goed doe
En van de apothekers hoor ik vaker dat antidepressiva met methadon heel slecht samen gaan
Als jullie weten hoe ik me voel hoe depressief en hoe somber en hoe onrustig en alleen ik ben dat maakt me helemaal gek
Ik heb nog een vraag hoe hoog kan je gaan op methadon zonder dat je gezondheidsklachten krijgt met de Diazepam?
ik bedank jullie allemaal uit de grond van mijn hart het heeft me geholpen alleen weet nog niet zeker dat het door de methadon komt of misschien verdraagt mijn lichaam de diazepam niet ? Bedankt allemaal 😘
Ik geef hem nogmaals nergens de schuld van ik geef alle schuld aan mezelf alleen ik twijfel of ik het goed doe omdat ik niet wil stabiliseren alleen ik vind antidepressiva wat teveel worden met alles wat ik nu heb dus als ik tenminste van een van de medicatie kan afbouwen wil ik wel antidepressiva proberen maar nu zit ik al op zoveel medicatie en ben bang dat mijn hoofd gek gaat worden als ik nog iets erbij doe liever doodgaan dan gek zijn of als een zombie leven
Ik wil graag opgenomen worden zodat ik zeker weet dat ik de medicatie goed inneem
Ik ben zo in de war dat ik onder toezicht wil gezet zodat ik zeker weet dat ik alles goed doe
En van de apothekers hoor ik vaker dat antidepressiva met methadon heel slecht samen gaan
Als jullie weten hoe ik me voel hoe depressief en hoe somber en hoe onrustig en alleen ik ben dat maakt me helemaal gek
Ik heb nog een vraag hoe hoog kan je gaan op methadon zonder dat je gezondheidsklachten krijgt met de Diazepam?
ik bedank jullie allemaal uit de grond van mijn hart het heeft me geholpen alleen weet nog niet zeker dat het door de methadon komt of misschien verdraagt mijn lichaam de diazepam niet ? Bedankt allemaal 😘