Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kent iemand buurtzorg t hier ? Ben net doorverwezen door mijn huisarts naar hun zij komen bij jouw thuis en dan kun je met ze bespreken wat je wil doen Heeft iemand van ze gehoord of zit iemand bij hun in behandeling"
"RnB_fan zei: Troll alert. Klik om te vergroten..."
"Ik typ die berichten niet voor jou en je hoeft ze niet te lezen Maar dat je ze leest en dan mij uitlachen is erg laag plezier hebben wanneer mensen lijden"
"Ik ben vorige jaar methadon gaan gebruiken door iemand die het kreeg weet ook niet waarom maar vrienden doen dat met je toen hij plotseling niet meer langskwam kreeg ik ontwenning en wist niet hoe ik er aan moest komen heb me aangemeld bij Jellinek en moest 3 maanden wachten met die ontwenning daarna kreeg ik het elke week van Jellinek en dat was 30 mg per dag Ik kreeg van juni tot oktober en toen ben naar detox gegaan en die hebben me 5 mg per dag laten afbouwen toen ik daar zat ging het wel maar eenmaal thuis kwam die ontwenning 10 keer zo erg terug Ben toen naar Jellinek terug maar zei wouden niet toegeven dat ze het te snel hebben afgebouwd dus ben ik naar punt p gestuurd want ze dachten is iets psychisch maar punt p vond dat het iets lichamelijk was ik naar verschillende specialisten van maag darm tot aan neuroloog maar niemand die wist wat ik had tot in februari kwam ik bij een psychiater in het bonen ij ziekenhuis en die zei dat het ontwenning was maar wou geen methadon geven eerst omdat ik het al zolang niet had gebruikt dus kreeg rivotril en zolpidemtartraat toen dat niet hielp na 2 weken kreeg ik toch methadon eerst 10 mg daarna 20 en nu al 2 weken 30 mg en 2 weken terug overgestapt van rivotril naar diazepam en toen ging het helemaal mis en sinds dien alleen maar erger Leeg echt in een hel"
"Ik ben nu 2 en halve week verder heb de methadon omhoog gedaan maar het lijkt alsof alles erger is geworden Zit op 50 mg methadon nu en neem 5 mg ochtend en 5 mg middag en 10 mg avond diazepam neem ook 15 mg Mertazepine en 10 mg zolpidemtartraat om 4 uurtje te slapen Mensen ben ten einde raad ik voel me zo depressief en somber echt niet normaal angstig en onrustig en alleen maar huilen en ik kan bij niemand terecht mijn psychiater wil me antidepressiva geven maar ik weiger het omdat ik al zoveel neem dus weet hij het ook niet meer ik heb de methadon verhoogd maar hielp niet en voel me zo slecht denk alleen aan zelfmoord de laatste tijd kan iemand mij aub helpen heb hulp nodig maar niemand die wat kan doen ik voel me zo slecht heb echt hulp nodig aub als iemand me kan helpen met wat dan ook ben ik je echt dankbaar aub help me als iemand weet wat te doen de huisarts stuurt me naar de psychiater en hij zegt dat ie niets kan doen heeft iemand advies of wat dan ook wat ik kan niet meer ben alleen aan het huilen en ben helemaal alleen geen vrienden geen familie helemaal niemand ben de hele dag aan het lopen van de onrust en ben zo Angstig heb echt nu hulp nodig maar weet iemand waar ik terecht kan a.u.b. help me mijn telefoonnummer is * modknip: verwijderd * als iemand me kan helpen ben ik je dankbaar anders is het zelfmoord de beste oplossing help a.u.b. wie dan ook"
"Nee durf niks te gebruiken alleen sigaretten bijna 3 pakjes rookte jointje maar sinds januari helemaal niks meer Maar ben zo depressief somber onrustig alleen maar huilen en zie geen vooruitgang dingen worden alleen maar erger en moet alleen maar aan de medicatie denken en heb zoveel spijt dat ik rivotril heb genomen en toen moest ik de overstap maken naar diazepam terwijl het methadon ontwenning was had gewoon meteen moeten aandringen om methadon te krijgen en de Mertazepine die ik van de huisarts eerst had gekregen Maar de psychiater heeft het erger gemaakt met al die medicatie en nu trekt ie zich terug van ik heb eigen dokter zitten spelen terwijl ik alles gedaan wat hij vroeg en nu gaat ie me aanmelden bij Jellinek want ik wil van alles af maar het is lang wachten voordat je aan de beurt bent vandaar die zelfmoord neigingen en ben helemaal alleen ik ben zo depressief en onrustig angstig niet normaal en denk steeds hoe lang het nog gaat duren ben helemaal op vooral die medicijnen maken me gek de Diazepam maakt me gek maar bedankt voor je reactie ben echt dankbaar voor je reactie"
"door naar hem te luisteren heb ik rivotril gekregen toen ik dat wou afbouwen voelde ik me net als nu vandaar de overstap naar diazepam en hij zei omdat ik zolang geen methadon had genomen dat rivotril zou helpen maar daarna toch methadon gekregen Het is allemaal mijn eigen schuld ik kan niemand de schuld ik vertrouwde die vriend zogenaamd een jaar terug met zijn neem methadon en daarna te snel afgebouwd bij Jellinek allemaal mijn schuld maar hoe ik me nu voel zo depressief zie geen andere uitweg want ben van mezelf nooit depressief of somber geweest het komt allemaal door de methadon met de Diazepam daarom wil ik geen antidepressiva erbij straks doen zei hun werk ook niet goed en wordt alles nog erger Ik wil wel afbouwen als ze me willen helpen daarmee maar wil er niks bij hebben en zelf afbouwen is nog niet aan de orde volgens de psychiater want moet eerst stabiliseren maar wil maar niet lukken vandaar die zelfmoord Bedankt voor je reactie ben je echt dankbaar"
"Ik gebruik echt helemaal niks alleen sigaretten en thee ben bang om het erger te maken ik wil juist beter worden daarom wil ik niks erbij hebben van medicatie ik wil zelfs afbouwen maar ben bang om het zelf te doen of dat ik het erger maak en de psychiater zegt ook steeds eerst stabiliseren zodat als er wat gebeurd dat ie weet door wat het komt Als ik nu ga afbouwen en ik krijg andere klachten dan weet ie niet waardoor het komt maar als ik stabiel ben en ik begin met afbouwen methadon en er gebeurt wat dan weet ie dat het te snel gaat bijvoorbeeld"
"Mensen echt bedankt voor jullie reacties echt bedankt voelde me zo alleen Maar wat ik allemaal voel en vooral de depressie ik heb dit nooit gehad hiervoor toen ik niet aan de medicatie was en aan het ontwennen was van methadon had ik vooral onrust en buikkrampen en slapeloosheid maar sinds ik aan de medicatie begon zijn deze gevoelens begonnen voel ik me met de dag slechter in plaats van beter en ik denk dat het komt door de combi van methadon en diazepam"
"Heb bloedafname gedaan toen ik pas bij de psychiater kwam vitamine d tekort en magnesiumhydroxide gekregen Vorige week thiamine nog van hem gekregen en heb zelf multivitamine Davitamon gekocht Maar ga over 2 weken nog een keer vragen voor bloedonderzoek dit keer voor alles kanker hiv echt alles"