Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Methadon toch? Klik om te vergroten... Nee! Suboxone of kratom. Ibogaine kun je proberen maar geen ervaring mee zelf. Alles behalve methadon zou ik zeggen."
"sameshitdiffday zei: Ik heb hier geen enkel verstand van.. ff snel gegoogled wat kratom is.. is het legaal verkrijgbaar? Of moet het ook via recept? Om de oxy te vervangen welke dosering is dan nodig? En wat is eventueel een aanbeveling om het te halen. Klik om te vergroten... Kratom is een plant met opioide alkaloiden. Gewoon legaal te bestellen via google. Heb er weinig ervaring mee maar anderen hier kunnen je vast meer vertellen. Iig veel lichter middel dan methadon, net als suboxone. Want methadon is een flinkne stap omhoog in verslaving."
"1) Propofol 2) Heroïne 3) DMT 4) 4-HO-MET 5) Hydromorfon En een honorable mention voor MDA"
"Dirkjan zei: Dat is een narcosemiddel, flapdrol. Misschien heb ik het al eens gezegd, maar... 1. 6-apb 2. 1-p-LSD Wat was 3? Klik om te vergroten... Nee propofol is geen narcosemiddel. Is een veel gemaakt misverstand. Ze noemen het een "roesje:". Stadium voor complete narcose. Je bent gewoon bewust. Is heerlijk spul. Super euforisch. Beter dan opiaten by far. En werkt heel goed als kortwerkend slaapmiddel. Alleen heel moeilijk te krijgen buiten ziekenhuis setting, En moeilijk toedienen. Voor de gevorderde gebruiker zeg maar Edit: Die LSD analogen heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn ze beter dan LSD? AL-LAD staat al een tijd op mn verlanglijstje."
"Dirkjan zei: Don’t do this to me. Niet met scheikunde. 😒 Klik om te vergroten... Oke dit moet ik qualifieren; het is niet alleen een narcosemiddel. Het wordt ook gebruikt voor algehele anesthesie in combinatie met andere middelen maar het wordt ook gebruikt als ‘roesje’ bij invasieve behandelingen die geen algehele narcose vereisen. En dan is het verdomde lekker. Veel dokters raken er verslaafd aan. Hebt het een aantal keer mogen ervaren en is veruit de lekkerste high die ik heb meegemaakt. Maar werkt heel kort als je geen actief infuus hebt. En over het algemeen rammen ze een slang oid in een of andere lichaamsopening als je het krijgt, dat verknalt de ervaring enigszins 🤣"
"Dirkjan zei: Dapper dat je het aan hebt gedurfd. Ik zou voor geen miljoen euro zo'n DMT brouwsel drinken. Er zitten teveel demonen in mijn hoofd. En missschien ook niet zo'n goed idee als je suicidaal depressief bent één van de zwaarste psychedelische middelen te consumeren. Maar wie weet ooit. Zeg nooit nooit. Nooit. Klik om te vergroten... Ik heb juist een depressie genezen met 5-MeO-DMT. In mijn ervaring doen set en setting er minder toe als je het rookt. Maar was wel een van de heftigste ervaringen die ik ooit heb gehad dus snap je angst Maar de 5-meo versie heeft iets dissociatiefs waardoor ik makkelijker alles los kan laten."
"Dirkjan zei: Dapper van je, en fijn dat het geholpen heeft. Als ik het doe laat mij maar die 5-methoxy-verbinding eraf, die lust ik toch niet. Wie weet ooit komt het moment maar ik vond 300 mcg LSD al intens genoeg. Klik om te vergroten... Kon me op dat moment gewoon niks schelen wat er met me gebeurde, zo suïcidaal was ik. Was verder weinig dapperheid bij betrokken, meer nihilisme en een shitload downers Maar LSD en DMT lijken ergens wel op elkaar. Heel vergelijkbaar qua karakter en visuals. Zijn allebei hele 'warme', 'vriendelijke' stoffen met mooie kleurrijke visuals. 5-MeO-DMT is veel killer en veel minder kleurrijk. Voelde letterlijk als dood gaan, maar totaal niet eng gek genoeg. Denk dat 300mcg LSD je aardig voorbereidt voor een DMT trip, voor zover iets je daarop kan voorbereiden. Je zou ook DMT-N-Oxide eerst kunnen proberen (gerookt), dat is in mijn ervaring nog wat vriendelijker en milder. Minder mindfuck en meer visuals."
"Mindless zei: Propofol op 1? Heb het gehad in het ziekenhuis en een keer zei de anesthesist tegen me: 'Dit is het lekkerste spul dat we hier hebben. ' Nou het was wel lekker dromerig en mellow op zich maar heb heel wat lekkerders gehad buiten het ziekenhuis. Maar het verschilt misschien erg per persoon. Klik om te vergroten... Kan moeilijk inschatten waar dat aan lag. Wellicht was de dosis te hoog of te laag voor de recreatieve effecten, Ik heb een vrij hoge natuurlijke tolerantie voor vrijwel alle middelen. Of het lag aan de setting. Of wellicht is het idd gewoon heel persoonlijk. Hoewel hele volksstammen van artsen er ook bij zweren. En die hebben heel wat lekkers om uit te kiezen Voor mij is het iig ontzettend euforisch en idd heerlijk mellow gevoel door m'n hele lijf. Ik vond het veel lekkerder dan heroïne of Hydromorfon, miijn favo opiaten. En ipv een hangover zoals van de meeste middelen wordt je super uitgerust en helder wakker na Propofol gebruik. Dat maakt het aantrekkelijk voor artsen die vaak lange dagen maken en weinig slaap krijgen. Even een Propofol-powernap is dan erg verleidellijk. Edit 1: die euforie schijnt idd maar bij 50% van de mensen op te treden, iig bij standaard doseringen voor een 'roesje'. Ik vermoed dat de dosis vaak gewoon te hoog is voor de recreatieve effecten. Doel is immers dat patiënten zo min mogelijk meekrijgen van de ingreep. En daarvoor wil je vooral de sedatieve en amnesische werking van een hoge dosis, niet de euforie van een lagere dosis. Edit 2: En ze gooien er ook nog wel eens fentanyl of fentanyl analogen (carfentanil, Sufentanil, etc) bij, die versterken de sedatieve werking van Propofol ten koste van de recreatieve effecten en maken er meer een echt narcosemiddel van. Dat is geen lekkere combo (en levensgevaarlijk zonder monitoring door een anesthesist) maar wel effectief voor kortdurende algehele sedatie die bovendien snel weer is uitgewerkt (10 minuten bij normale enkelvoudige dosis).. Daardoor is het erg populair in ziekenhuizen. Minder lange opnames schelen flink in de kosten. En de patient staat normaal binnen een uurtje weer op straat. Kreeg je het als 'roesje' of als kortdurende algehele narcose?"
"Damius zei: Goedemorgen. Heel goed dat je dit aankaart. Je voelt zelf al aan dat dit niet houdbaar is. Het beste advies geef je zelf al: bespreekbaar maken met je psychiater. Je hoeft je daar niet voor te schamen. Je hebt het beste met jezelf voor en was in eerste instantie opzoek naar hoe je de laatste uren op die dag door kwam. Met alle goede bedoelingen wilde je wat nieuws testen. Dat werkt niet. Zelfmedicatie is niet oplossing. Dat is het nooit en voor niemand op de lange termijn. Wellicht licht de oplossing voor jou eerder in de hoek van minder, dan meer medicatie. Je psychiater kan je als professional helpen om stappen vooruit te zetten. Het gebruik in combinatie met het gamen is wel klassiek geval van jezelf zoveel mogelijk willen onttrekken aan het hier en nu. Escapistisch en middels een roes. Dat gaat rebounden. Je zult je vervelend voelen en die kater komt. Van belang is dat je gereedschap krijgt aangereikt hoe je met de moeilijkere momenten, los van je kater, om kunt gaan. Zonder dit (al dan niet met medicatie) te verdoven. Je kunt je simpelweg niet altijd top voelen. Je dopamine huishouding moet ook herstellen. Nu snap ik dat het voor jou complexer ligt, gezien je bipolaire stoornis. Des te meer reden op kaart te spelen met je psychiater. Speedverslaving en binges gecombineerd met slaaptekort kunnen leiden tot psychoses. Voor nu: echt van belang dat je slaap pakt. Stop met pep snuiven en gamen. Kom even uit je roes. Kijk een simpele film en probeer in slaap te vallen. Klik om te vergroten... Sterker nog, ga naar de dokter en die zal je genoeg medicatie geven om even aantal dagen te slapen. Want dat dit fout gaat zie je zelf gelukkig ook al. Dat beetje lorazepam gaat idd niet grammen aan pep overstemmen en al deed het dat, dan ga je waarschijnlijk weer meer pep nemen zodra je te verdoofd raakt. Zo loopt het snel uit de hand. Ken die cyclus maar al te goed. Grijp in voor je echt in een world of pain beland."
"Diametha zei: Over die haldol wou het voorstellen aan mijn psychiater De 45 mg mirtezepine had ik gedaan en daarna spijt gekregen Maar een tijdje terug toen ik niet kon slapen mocht van de huisarts eenmalig de mertezepine naar 45 mg verhoogd Maar eenmalig En vandaag vond ze het niet zo erg als het maar bij dat ene keer blijft want heb een week maar 3 uurtjes per nacht geslapen en was zo kapot van het lopen afgelopen dagen Had echt slaap nodig Klik om te vergroten... Je hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet."