Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en methadon

Diazepam en methadon

870 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lieve DF'ers. Ik krijg net een bericht dat @Diametha helaas een einde aan zijn leven gemaakt heeft. 💔😢
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spijtig om te lezen.
Eigenlijk gewoon kut, dat dekt de lading beter.

R.I.P.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rust zacht… 🍁
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
RIP
En sterkte voor iedereen die hem goed kende.

Jazz35 zei:
otááááááál wanhopig was hij. Werd tot op het einde niet opgenomen, niet geholpen door artsen, niet serieus genomen.
Klik om te vergroten...

Vreselijk.
Als dit een rede moet zijn om een einde aan je leven te maken.

Jazz35 zei:
Ik krijg zojuist een bericht van zijn zus. Wat ontzettend treurig dit zeg
Klik om te vergroten...

Moet dan recent gebeurd zijn?
Om 16:57 was hij hier nog online

1750358585814.png
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat was zijn zus, zij had nu pas tijd om door zijn telefoon te gaan en heeft mij bericht.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazz35 zei:
Dat was zijn zus, zij had nu pas tijd om door zijn telefoon te gaan en heeft mij bericht.
Klik om te vergroten...

Wel lief van haar.
En wat is ze misschien ook geschrokken van zijn berichten hier
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Wel lief van haar.
En wat is ze misschien ook geschrokken van zijn berichten hier
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan ik me voorstellen ja. Dat moet vreselijk zijn om terug te lezen, die pure wanhoop. Ik dacht destijds al (en wij allemaal denk ik): dit gaat niet goed. Dit gaat écht niet goed. En ja. 😔
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jazz35 zei:
Voel me zo stom dat ik na een tijdje niets meer van me heb laten horen. 🤐😢
Klik om te vergroten...

Je kan niet iedereen redden.
Les die ik geleerd heb maar ik heb daar wel 50 jaar voor nodig gehad.
Je hebt je best toch gedaan?
Wel meer mensen.
Het heeft helaas niet mogen baten.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
R.I.P jongen ik hoop dat je nu wel rust heb gekregen.
Iedere dode is er 1 teveel door medische blunders.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
R.I.P jongen ik hoop dat je nu wel rust heb gekregen.
Iedere dode is er 1 teveel door medische blunders.
Klik om te vergroten...
Een blunder is het verkeerde woord. De regering heb je hier aan te danken, ze hebben de zorg zo extreem kapot gemaakt dat je de meest gekke dingen hoort/ziet/meemaakt. En dit is helaas erg triest om te lezen :(

Natuurlijk is geestelijke gezondheid('s zorg) een complex iets en die artsen therapeuten hebben ongetwijfeld hun uiterste best gedaan om deze jongen te helpen maar hij had gewoon opgenomen moeten zijn, allang.

Daarom is het belangrijk dat mensen bewust ervan zijn dat ze ten alle tijden het recht hebben om een crisis opname te eisen wanneer je serieus in eigen gevaar bent voor zelfdoding (binnen 24 uur uiterlijk zit je dan voor een paar dagen in een kliniek en vanuit daar gaan ze je of weer naar huis sturen of kan je toch ergens voor langer terrecht)

Rest in peace Diametha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paranoize. zei:
Een blunder is het verkeerde woord. De regering heb je hier aan te danken, ze hebben de zorg zo extreem kapot gemaakt dat je de meest gekke dingen hoort/ziet/meemaakt. En dit is helaas erg triest om te lezen :(

Rest in peace Diametha
Klik om te vergroten...
Ja indd het systeem zoals ik het noem maakt alles kapot ,van Europa's beste zorgstaat naar dit.
Ik vecht ook al 30 jaar tegen een muur van 3 meter dik met die mooie zorg van ons.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."