#1
Lieve DF'ers. Ik krijg net een bericht dat @Diametha helaas een einde aan zijn leven gemaakt heeft. 💔😢
otááááááál wanhopig was hij. Werd tot op het einde niet opgenomen, niet geholpen door artsen, niet serieus genomen.
Ik krijg zojuist een bericht van zijn zus. Wat ontzettend treurig dit zeg

Dat was zijn zus, zij had nu pas tijd om door zijn telefoon te gaan en heeft mij bericht.
Ja, dat kan ik me voorstellen ja. Dat moet vreselijk zijn om terug te lezen, die pure wanhoop. Ik dacht destijds al (en wij allemaal denk ik): dit gaat niet goed. Dit gaat écht niet goed. En ja. 😔Wel lief van haar.
En wat is ze misschien ook geschrokken van zijn berichten hier
Voel me zo stom dat ik na een tijdje niets meer van me heb laten horen. 🤐😢
Een blunder is het verkeerde woord. De regering heb je hier aan te danken, ze hebben de zorg zo extreem kapot gemaakt dat je de meest gekke dingen hoort/ziet/meemaakt. En dit is helaas erg triest om te lezenR.I.P jongen ik hoop dat je nu wel rust heb gekregen.
Iedere dode is er 1 teveel door medische blunders.
Ja indd het systeem zoals ik het noem maakt alles kapot ,van Europa's beste zorgstaat naar dit.Een blunder is het verkeerde woord. De regering heb je hier aan te danken, ze hebben de zorg zo extreem kapot gemaakt dat je de meest gekke dingen hoort/ziet/meemaakt. En dit is helaas erg triest om te lezen
Rest in peace Diametha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."