#1
De diazepam ben ik gaan gebruiken omdat ik moest overstappen van rivotril anders zou ik er nooit aan beginnen
En al die onrust is begonnen vorige jaar ontwenning methadon ging weg in de detox vanzelf daar krijg je niks , dus was alleen aan het afbouwen 5 mg per dag , dus in die week was ik mezelf weer
Toen ik naar huis mocht begon de onrust maar die onrust die uit je buik komt buikkrampen of buikpijn ik weet niet hoe je het noemt maar het komt dan van je boven buik dan weer aan de zijkant dan weer onder aan je buik ze hebben alles gecheckt echo en zo
Maar de depressie en huilbuien begon toen ik wou afbouwen rivotril en het werd erger toen ik moest overstappen
Eerst in 1 keer overstappen in plaats van eerst ochtend dosis en na een paar dagen de avond dosis
En toen te weinig gegeven, 15 mg diazepam voor 1 mg rivotril dus 1 week lang 3 keer per dag 5mg Diazepam om de 6 uurtjes
Toen verhoogd naar 20 mg diazepam 4 keer per dag 5 mg om de 4 uurtjes
Toen 3 keer per dag ochtend 7,5 mg middag 5 mg en avond 7,5 mg
Toen 5 mg ochtend 5 mg middag 10 mg avond
Terwijl ik methadon ook steeds verhoogde
Dus nu zit ik 2 weken denk ik ( ben zo vergeetachtig geworden het kan ook minde of meer zijn) op de dosis van 5 mg 5mg en daarna 10 mg
Maar het gaat zo slecht vandaag die onrust de depressie komt en gaat tot nu toe het huilen komt ook maar heel weinig ook tot nu toe dus verbetering als het maar zo blijft
Ook al ben ik alleen aan het lopen
Hooopdat het zo blijft en niet verandert als gisteren
Trouwens de Zandman wil ik ook bedanken echt iedereen die een reactie geeft helpt me niet normaal nogmaals ik weet niet hoe ik mijn dankbaarheid moet laten zien maar echt ontzettend bedankt allemaal en hooo dat jullie dag goed gaat en dat jullie een leuke dag krijgen
En al die onrust is begonnen vorige jaar ontwenning methadon ging weg in de detox vanzelf daar krijg je niks , dus was alleen aan het afbouwen 5 mg per dag , dus in die week was ik mezelf weer
Toen ik naar huis mocht begon de onrust maar die onrust die uit je buik komt buikkrampen of buikpijn ik weet niet hoe je het noemt maar het komt dan van je boven buik dan weer aan de zijkant dan weer onder aan je buik ze hebben alles gecheckt echo en zo
Maar de depressie en huilbuien begon toen ik wou afbouwen rivotril en het werd erger toen ik moest overstappen
Eerst in 1 keer overstappen in plaats van eerst ochtend dosis en na een paar dagen de avond dosis
En toen te weinig gegeven, 15 mg diazepam voor 1 mg rivotril dus 1 week lang 3 keer per dag 5mg Diazepam om de 6 uurtjes
Toen verhoogd naar 20 mg diazepam 4 keer per dag 5 mg om de 4 uurtjes
Toen 3 keer per dag ochtend 7,5 mg middag 5 mg en avond 7,5 mg
Toen 5 mg ochtend 5 mg middag 10 mg avond
Terwijl ik methadon ook steeds verhoogde
Dus nu zit ik 2 weken denk ik ( ben zo vergeetachtig geworden het kan ook minde of meer zijn) op de dosis van 5 mg 5mg en daarna 10 mg
Maar het gaat zo slecht vandaag die onrust de depressie komt en gaat tot nu toe het huilen komt ook maar heel weinig ook tot nu toe dus verbetering als het maar zo blijft
Ook al ben ik alleen aan het lopen
Hooopdat het zo blijft en niet verandert als gisteren
Trouwens de Zandman wil ik ook bedanken echt iedereen die een reactie geeft helpt me niet normaal nogmaals ik weet niet hoe ik mijn dankbaarheid moet laten zien maar echt ontzettend bedankt allemaal en hooo dat jullie dag goed gaat en dat jullie een leuke dag krijgen