#1
Hoe kijk je naar een safehouse als je de kliniek uitgaat?
Daar ga ik niet naartoe/gebruik van maken.Hoe kijk je naar een safehouse als je de kliniek uitgaat?
Mooi man! Regel snel een sponsor en duik in een 12 stappenprpgramma. Rustig aan met verplichtingen. Heb je nog nazorg?UPDATE: Dag 49
Ik heb de kliniek verlaten!
Na 48 dagen op een toch wat rubberig doorgelegen matras, voelde mijn eerste nacht in mijn eigen bedje als een doorlopend nachtelijk orgasme😂.
Ik ga hier nu geen lang verhaal neerzetten, ik ben gewoon heel blij dat ik aan de volgende fase van mijn herstel kan beginnen. Daarnaast ben ik heel trots op mezelf dat ik mijn opname succesvol heb afgerond, en ontzettend blij dat ik de keuze heb gemaakt om deze 8 weken geleden te starten.
Ik zal hier de komende tijd blijven updaten hoe deze fase voor mij is en welke uitdagingen ik tegen ga komen.
Voor nu wil ik iedereen bedanken die mij hier de afgelopen weken hebben gesteund en succes hebben gewenst, en een oproep mij te blijven helpen met goede adviezen de komende tijd. Want ik ben me heel goed bewust dat het moeilijke deel nu pas gaat beginnen.
Fijne dag allemaal👋👋
Omtrent 12 stappen/sponsor; vanaf volgende week ga ik daar mee aan de slag om dat te regelen.Mooi man! Regel snel een sponsor en duik in een 12 stappenprpgramma. Rustig aan met verplichtingen. Heb je nog nazorg?
Ga vanavond maar 👍.Omtrent 12 stappen/sponsor; vanaf volgende week ga ik daar mee aan de slag om dat te regelen.
Nazorg heb ik als zijnde wekelijks gesprekken met ambulant verpleegkundige, 2/3x per maand gesprekken met ambulant begeleiding en daarnaast therapieën welke ik in eerdere posts heb beschreven.
Ik kan niet teveel vermelden vanwege herkenbaarheid, maar waar ik woon is niet de luxe van elke dag een NAGa vanavond maar 👍.
Blijf de goede dingen doen, ‘t gaat niet vanzelf.
Slaap je wel goed? Heb je gebruikt? Je klinkt psychotisch. Niemand luistert je af, je bent in de war doordat je te weinig slaapt en/of te veel drugs hebt gebruikt. Ga langs bij je huisarts.Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.
Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.
Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.
Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.
Trusten allen
Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.
Kom ik later wel in de lucht
Ja dat dacht ik ook al 🥺Slaap je wel goed? Heb je gebruikt? Je klinkt psychotisch. Ga langs bij je huisarts.
Jij denkt dat ze de moeite nemen om hier rond te snuffelen om gebruikers op te pakken? Je weet hoeveel een online detective kost per uur? Je denkt ook dat de kosten dekt voor een gebruiker die ze hier op kunnen pakken? Waarvan ze ook nog moeten selecteren of ze RC's gebruikt/verkocht hebben (legaal namelijk)? Sorry maar hoe lang ben je al wakker?Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.
Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.
Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.
Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.
Trusten allen
Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.
Kom ik later wel in de lucht
Aub neem contact met je huisarts . Nu..Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.
Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.
Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.
Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar
Vooral paranoïde van drugs achtig verhaal 😅Gaat het wel goed met je? Klinkt als een ongeloofwaardig verhaal.
Je maakte je zorgen. ❤ging ik er teveel in meee ???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."