Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname ronde 2

Opname ronde 2

187 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kijk je naar een safehouse als je de kliniek uitgaat?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffieb00n zei:
Hoe kijk je naar een safehouse als je de kliniek uitgaat?
Klik om te vergroten...
Daar ga ik niet naartoe/gebruik van maken.

Financieel, carrière etc heb ik allemaal op orde (financieel ivm grote overwaarde van recent verkochte woning) op orde, wel ga ik gebruik maken van bewind/budgetbeheer om te leren met geld om te gaan en een stukje zekerheid/controle in te bouwen op dat gebied. Ik heb namelijk behoorlijk wat schuld opgebouwd welke ik met dat bedrag kan wegwerken en dan nog een groot bedrag overhoud, dus ik kan echt met een volledig nieuwe start beginnen. Daar prijs ik me erg gelukkig mee, maar ik ben me bewust dat als ik dat in eigen beheer houdt, het goed fout zou kunnen gaan.

Qua werk ben ik vrij senior in mijn vakgebied waar altijd grote vraag naar is, echter is dit iets waar ik me de komende tijd in ga oriënteren, ik weet namelijk niet of ik deze stressvolle baan nog wel wil blijven doen. Gelukkig heb ik daar de komende maanden de tijd voor en ik zal daarin ook gebruik gaan maken van een loopbaanadviseur.

Verder heb ik ook een kindje die ik gelukkig nog wel heb blijven zien de afgelopen periode, maar echt papa ben ik de laatste periode niet geweest, dus ook op dat vlak heb ik het een en ander in te halen/goed te maken.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
UPDATE: Dag 49

Ik heb de kliniek verlaten!

Na 48 dagen op een toch wat rubberig doorgelegen matras, voelde mijn eerste nacht in mijn eigen bedje als een doorlopend nachtelijk orgasme😂.

Ik ga hier nu geen lang verhaal neerzetten, ik ben gewoon heel blij dat ik aan de volgende fase van mijn herstel kan beginnen. Daarnaast ben ik heel trots op mezelf dat ik mijn opname succesvol heb afgerond, en ontzettend blij dat ik de keuze heb gemaakt om deze 8 weken geleden te starten.

Ik zal hier de komende tijd blijven updaten hoe deze fase voor mij is en welke uitdagingen ik tegen ga komen.

Voor nu wil ik iedereen bedanken die mij hier de afgelopen weken hebben gesteund en succes hebben gewenst, en een oproep mij te blijven helpen met goede adviezen de komende tijd. Want ik ben me heel goed bewust dat het moeilijke deel nu pas gaat beginnen.

Fijne dag allemaal👋👋
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Makelifegreatagain zei:
UPDATE: Dag 49

Ik heb de kliniek verlaten!

Na 48 dagen op een toch wat rubberig doorgelegen matras, voelde mijn eerste nacht in mijn eigen bedje als een doorlopend nachtelijk orgasme😂.

Ik ga hier nu geen lang verhaal neerzetten, ik ben gewoon heel blij dat ik aan de volgende fase van mijn herstel kan beginnen. Daarnaast ben ik heel trots op mezelf dat ik mijn opname succesvol heb afgerond, en ontzettend blij dat ik de keuze heb gemaakt om deze 8 weken geleden te starten.

Ik zal hier de komende tijd blijven updaten hoe deze fase voor mij is en welke uitdagingen ik tegen ga komen.

Voor nu wil ik iedereen bedanken die mij hier de afgelopen weken hebben gesteund en succes hebben gewenst, en een oproep mij te blijven helpen met goede adviezen de komende tijd. Want ik ben me heel goed bewust dat het moeilijke deel nu pas gaat beginnen.

Fijne dag allemaal👋👋
Klik om te vergroten...
Mooi man! Regel snel een sponsor en duik in een 12 stappenprpgramma. Rustig aan met verplichtingen. Heb je nog nazorg?
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Mooi man! Regel snel een sponsor en duik in een 12 stappenprpgramma. Rustig aan met verplichtingen. Heb je nog nazorg?
Klik om te vergroten...
Omtrent 12 stappen/sponsor; vanaf volgende week ga ik daar mee aan de slag om dat te regelen.

Nazorg heb ik als zijnde wekelijks gesprekken met ambulant verpleegkundige, 2/3x per maand gesprekken met ambulant begeleiding en daarnaast therapieën welke ik in eerdere posts heb beschreven.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Makelifegreatagain zei:
Omtrent 12 stappen/sponsor; vanaf volgende week ga ik daar mee aan de slag om dat te regelen.

Nazorg heb ik als zijnde wekelijks gesprekken met ambulant verpleegkundige, 2/3x per maand gesprekken met ambulant begeleiding en daarnaast therapieën welke ik in eerdere posts heb beschreven.
Klik om te vergroten...
Ga vanavond maar 👍.

Blijf de goede dingen doen, ‘t gaat niet vanzelf.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Ga vanavond maar 👍.

Blijf de goede dingen doen, ‘t gaat niet vanzelf.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet teveel vermelden vanwege herkenbaarheid, maar waar ik woon is niet de luxe van elke dag een NA :wink:
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.

Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.

Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.

Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude wtf
niet normaal dit snap zeker dat je dan bang bent
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet zozeer voor hun, meer voor wat er dan zou gebeuren. En dat wil ik niet, want zo ben ik niet. Maar ze zijn zeer brutaal en 't feit dat ze dit live zien maakt dat 't wellicht verleidelijk is.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
hopelijk kan je toch ergens je rust vinden deze nacht klinkt misschien gek en waarschijnelijk lukt het misschien ook wel niet maar wens en gun het je wel zeker met alles wat er speelt moet je brein ook goed over de dingen na kunnen denken met genoeg slaap


en sorry als dit wat verkeerd overkomt maar na dit topic te hebben gevolgd leef ik met je mee
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Makelifegreatagain zei:
Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.

Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.

Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.

Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.

Trusten allen

Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.

Kom ik later wel in de lucht
Klik om te vergroten...
Slaap je wel goed? Heb je gebruikt? Je klinkt psychotisch. Niemand luistert je af, je bent in de war doordat je te weinig slaapt en/of te veel drugs hebt gebruikt. Ga langs bij je huisarts.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Slaap je wel goed? Heb je gebruikt? Je klinkt psychotisch. Ga langs bij je huisarts.
Klik om te vergroten...
Ja dat dacht ik ook al 🥺
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gaat het wel goed met je? Klinkt als een ongeloofwaardig verhaal.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Makelifegreatagain zei:
Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.

Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.

Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.

Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.

Trusten allen

Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.

Kom ik later wel in de lucht
Klik om te vergroten...
Jij denkt dat ze de moeite nemen om hier rond te snuffelen om gebruikers op te pakken? Je weet hoeveel een online detective kost per uur? Je denkt ook dat de kosten dekt voor een gebruiker die ze hier op kunnen pakken? Waarvan ze ook nog moeten selecteren of ze RC's gebruikt/verkocht hebben (legaal namelijk)? Sorry maar hoe lang ben je al wakker?

Daarbij als ze echt willen, kunnen ze sowieso elke muisbeweging zien op je computer of telefoon (jaja een tel heeft geen muis 🤣) . Dus ga je account niet zomaar blokken want ach... ook van een geblokkeerde account blijven de gegevens bewaard of heb je het privacybeleid van deze site niet gelezen?

Edit: Even je geschiedenis gelezen en wil hier wat aan toevoegen en dat is toch even professionele hulp vragen zoals @Javelin hieronder ook adviseerd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je prioriteit zou als je maat er is niet moeten liggen bij een dame van plezier aandrukken, maaar bij gaan slapen in de wetenschap dat er iemand bij je is en je dus safe bent.

In hoeverre wat je hier nu post waar is of psychotische verschijnselen zijn weet ik niet. Maar een tweesporig traject lijkt me verstandig. Betrek zowel de huisarts/hulpverlening als de politie.

Ben je weer in gebruik?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Makelifegreatagain zei:
Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.

Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.

Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.

Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar
Klik om te vergroten...
Aub neem contact met je huisarts . Nu..
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Koffieb00n zei:
Gaat het wel goed met je? Klinkt als een ongeloofwaardig verhaal.
Klik om te vergroten...
Vooral paranoïde van drugs achtig verhaal 😅
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
ging ik er teveel in meee ???
Klik om te vergroten...
Je maakte je zorgen. ❤
En in eerste instantie geloofde ik het verhaal ook.

So no worries Chipje.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een goedemorgen forumleden.

Allereerst, ik had al 2 dagen niet geslapen, dat klopt helemaal. Dat het allemaal zeer onsamenhangend klonk wat normaal bij mij niet het geval is klopt ook.

Echter, helaas maar waar is alles wat ik vertelde geen psychose, maar de keiharde waarheid.

Ze hebben, naar blijkt afgelopen donderdagnacht voor het eerst ingebroken, en hebben toen zeer waarschijnlijk afluisterapparatuur geplaatst dmv een omhulsel om mijn afstandsbediening te plaatsen. Ik wist dat ze teveel info van me wisten, echter wist ik op dat moment niet precies hoe of wat, echter viel met op dat bepaalde mails van ongelezen op gelezen gingen. Dus toen ik stemmen hoorde rond mijn appartementencomplex, heb ik de locatie aangezet en mijn maps. Dus toen kon ik ze letterlijk rond mijn appartement en omgeving zien lopen. Ook begonnen er toen allerlei documenten uit m'n telefoon zelf te verdwijnen. Ik heb toen met alle macht mijn telefoon onklaar gemaakt, want zelfs al stond die uit, verdwenen er dingen.

Voor de beeldvorming, mijn balkon is via een brandtrap te bereiken en mijn raam zit vrij los, dus een goede ruk er aan en deze is open. Ik woon op een plek waar veel camera's hangen, dus dat is aantoonbaar.

De dagen erna bleef er maar info lekken wat niet kon. Ik heb gaan zoeken en zoeken en dat heeft me compleet in zijn greep gepakt.

Tot gisterochtend ik ontdekte dat ze middels een niet nader te noemen programma een keylogger op m'n mobiel hadden gekregen. Toen ik mijn ex confronteerde begon na enkele minuten weer mijn telefoon helemaal leeg te lopen, camera werd aangedaan etc etc. Had ook aangegeven aangifte te gaan doen.

Net voor ik dat wou gaan doen hoorde ik weer vanalles. Ik ben gaan kijken en zag een stuk verder de zelfde auto's, kentekens genoteerd etc.

Toen ik terugliep zag ik bekende van die familie, dacht dat ze me gewoon wouden betrappen op duistere zaken oid. Toen ik terugkwam van sigaretten halen, waren alle kasten opengetrokken en kwam ik later achter,was mijn afstandsbediening dunner.

Voor jullie beeldvorming, ik heb ruim 1500 documenten die alles wat ik zeg ondersteunen.

Ik kan me nog laten meeslepen als ik ergens mijn duim niet op kan leggen, en dat resulteerde in een aantal moeilijke dagen.

Gisteravond waren mijn berichten een combinatie van spanning wat er uit kwam, en een mix van emoties. Echter keken ze echt mee, want ik weet namelijk ook hoe ze me zeer waarschijnlijk heb weten te hacken, maar zal niet alles prijsgeven.

Ik weet eigenlijk zeker dat als er een mod kijkt, ee vrij snel ma mijn bericht nogmaals is ingelogd.

Dus bedankt voor de bezorgde woorden, echter heb ik gister met de politie en hulpverlening gezeten en die dachten dat een goede nacht rust al wel voldoende zou zijn.

Dus lieve vriendjes, dat iets bizar is en niet lijkt te kunnen kloppen, dat snap ik. Dat hoor ik al dagen, dat ik ze zie vliegen. Ik dacht zelf ook dat ik gek werd.

Maar ik verzeker jullie, True story.

Bewijs zal ik hier niet droppen, maar ik wil best een mod het e.e.a. toesturen om te bewijzen dat ik niet gek ben.

Fijne dag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."