Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor mij ook 3mmc. Heb door mijn ketamine verslaving jaren later nog steeds lichamelijke klachten maar 3mmc was voor mij echt een ander level qua verslaving."
"DjYella zei: Voor mij is drank toch wel de meest destructieve geweest en daar stop ik het liefste helemaal mee. Gelukkig nu enkel nog sporadisch in de weekenden en dan met mate. Klik om te vergroten... Vind het aan de andere kant juist altijd heel sterk als mensen de kracht hebben om het dan af en toe en met mate te doen en het echt daarbij kunnen houden☺️"
"Bij mij verschilt het elke keer. De ene keer kan ik daar 5-7 dagen mee doen, sommige dagen heb ik een "pafdag" en dan gaat het wel veel sneller op."
"Wat goed dat je na zo lang gestopt bent en zo te horen weet je al wel dat afleiding vaak het best werkt. Pas wel op dat je niet doorslaat in sporten. Je lichaam heeft ook rust nodig om te herstellen. Je bent in ieder geval lekker bezig en ga zo door!!"
"Ik en een vriendin hadden een kamer gehuurd in een bed en breakfast. Uiteindelijk vonden we niks aan het feest en zijn we om half 9 al teruggegaan. Het begin van de avond hebben we kaartspellen gespeeld en verder weet ik het niet meer precies maar ik weet wel dat ik het helemaal niet erg vond om heel de nacht op die kamer te zijn! Ook al is het een saaie omgeving je kan er altijd iets leuks van maken."
"Bij mij werken ook bijna alle soorten drugs veel sneller uit dan bij andere. Ik luistere in het begin van mijn gebruik ook niet naar mijn lichaam en ging gewoon door met pakken in de hoop dat ik hetzelfde gevoel zou krijgen weer als de rest maar dit eindigde vaak in een maag die van streek was en ik die de dagen erna onnodig brakker was. Inderdaad gewoon naar je lichaam luisteren!! Dan blijft het gebruiken ook leuker😉"
"Ik heb dit ook maar dan op mijn hoofd en in mijn oren. Elk velletje, plekje etc moet losgekrabt worden. Soms begint mijn arm opeens pijn te doen en besef ik me dat ik al 3 uur zit te pulken. Die wondjes onsteken meestal ook nog dus douchen is altijd een hel. Tegenwoordig spreken mensen om mij heen me gelukkig aan als ik dat aan het doen ben. Vaak als ik echt merk dat mijn handen beginnen te jeuken om aan mijn hoofd of oren te pulken ga ik wat doen waarbij ik allebei mijn handen nodig heb of ga ik wandelen."
"Hoii, Ik kan je helaas niks vertellen over het verschil tussen 3cmc en benzofury's. Voor de dagen na het gebruik kan je L-Tryptofaan nemen. Je moet je wel echt aan de gebruiksregels houden. NIET binnen 24 uur na het gebruiken van drugs nemen en je houden aan de maximale dosering anders loop je risico op een serotonine syndroom."
"Dirkjan zei: Daar was zeker discussie over en ik ga je het goede antwoord geven zodra ik ben begonnen met mijn thuisstudie NTI voeding en diëtetiek, maar tot zover moet ik het doen met anecdotes van mijzelf. Ik MOET ontbijt hebben. Hoe gezonder, hoe beter. Mijn ontbijt bepaalt hoe de rest van de dag eruit ziet. Als ik ontbijt op een grimmig toastje met pindakaas wordt het een zure dag, maar als ik een full on uitsmijter naar binnen schuif, mét verse bladpinazie, dan loopt de rest van de dag op rolletjes. Dan hoef ik eigenlijk de rest van de dag niet veel meer te eten op het avondeten na. Dat is hoe ik leef. Een goed ontbijt, wat tussendoortjes, en een stevige avondmaaltijd. Die tussendoortjes zijn het minst belangrijk en vergen ook de minste aandacht. En met tussendoortjes bedoel ik geen chips, koeken, chocola, zoutjes etc. dat is uberhaupt slecht wanneer je het ook eet. Klik om te vergroten... Als je begonnen met je studie bent, ben ik ook wel nieuwsgierig naar KETO. Mij kan je namelijk niet wijs maken dat een gebakken ei met kaas spek en mayonaise gezonder is dan een banaan of appel. Mijn moeder deed dat een paar jaar geleden en was wel 7kg afgevallen binnen 1,5 week dus ik weet niet wat ik moet geloven😂"
"Ik heb wel eens gehoord dat je hennepbloemen als tabaksvervanger kunt gebruiken. Ik heb dat zelf nog nooit gebruikt. Ik draai meestal gewoon met tabak maar mijn beste vriendin wilt geen tabak dus dan gebruiken we salie of lavendel. Heb ooit een joint gedraaid met Greengo dat vond ik echt niet lekker maar kun je altijd nog proberen Verder heb ik geen idee waarom je van de vaporizer niet stoned wordt. Je zou kunnen kijken of je van een jointje met tabaksvervanger wel stoned kunt worden. Dan zal er in ieder geval geen immuniteit zijn. Als je daar ook weinig van merkt en je wilt wel weer effect is het enige wat je kunt doen een tolerantie break."