Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname ronde 2

Opname ronde 2

187 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat het wel goed met je? Klinkt als een ongeloofwaardig verhaal.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Makelifegreatagain zei:
Ze zijn duidelijk nog gezellig aan het meelezen, dit forum vinden ze volgensmij reuze interessant.

Dus ik heb ze gezellig een liedje laten horen over boeven, even uitgerekend wat het allemaal ongeveer gaat kosten en blijkt dat je je wajong uitkering kwijtraakt als je naar de gevangenis moet. Toch wel heel erg vervelend. Of zoiets haha.

Nu kap ik want ik heb mijn portie leedvermaak wel gehad nu, voor vandaag in ieder geval.

Zolang ze mijn mobieltjes blijven tappen kan ik dat ongegeneerd blijven doen. Tot vorige week hadden we om de paar dagen een onsamenhangend briefje met een eigen wapenschild en met de spelling van een kleuter. Blij dat we daar vanaf zijn.

Trusten allen

Mocht er hier een mod rondhangen en dit lezen, blok m'n account even aub. Ze hebben echt overal toegang toe en ik ben bang dat ze hier rond gaan snuffelen.

Kom ik later wel in de lucht
Klik om te vergroten...
Jij denkt dat ze de moeite nemen om hier rond te snuffelen om gebruikers op te pakken? Je weet hoeveel een online detective kost per uur? Je denkt ook dat de kosten dekt voor een gebruiker die ze hier op kunnen pakken? Waarvan ze ook nog moeten selecteren of ze RC's gebruikt/verkocht hebben (legaal namelijk)? Sorry maar hoe lang ben je al wakker?

Daarbij als ze echt willen, kunnen ze sowieso elke muisbeweging zien op je computer of telefoon (jaja een tel heeft geen muis 🤣) . Dus ga je account niet zomaar blokken want ach... ook van een geblokkeerde account blijven de gegevens bewaard of heb je het privacybeleid van deze site niet gelezen?

Edit: Even je geschiedenis gelezen en wil hier wat aan toevoegen en dat is toch even professionele hulp vragen zoals @Javelin hieronder ook adviseerd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je prioriteit zou als je maat er is niet moeten liggen bij een dame van plezier aandrukken, maaar bij gaan slapen in de wetenschap dat er iemand bij je is en je dus safe bent.

In hoeverre wat je hier nu post waar is of psychotische verschijnselen zijn weet ik niet. Maar een tweesporig traject lijkt me verstandig. Betrek zowel de huisarts/hulpverlening als de politie.

Ben je weer in gebruik?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Makelifegreatagain zei:
Zeker zijn ook geweest,morgen aangifte etc doen.

Echter ben ik weer klaarwakker. En bang,moet ik toegeven. Ik heb net werr diverse afluisterapparatuur gevonden en ook deze mobiel is weer compleet tehackt en kunnen dus alles meelezen, dat in combinatie van stressvolle dagen zonder slaap maakt dat ik er helemaal doorheen zit.

Ook is het raam kapot en kunnen ze dus makkelijk het huis in.

Er is versterking onderweg gelukkig , maar ik zit nu doodsbang op de bank en se kunnen het allemaal live meekijken. Bizar
Klik om te vergroten...
Aub neem contact met je huisarts . Nu..
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koffieb00n zei:
Gaat het wel goed met je? Klinkt als een ongeloofwaardig verhaal.
Klik om te vergroten...
Vooral paranoïde van drugs achtig verhaal 😅
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een ontzettende klote periode waar je nu in zit. Als ik je verhaal lees zie ik de onmacht er vanaf spatten.
Het verhaal wat je beschrijft doet me denken aan mijn eigen scheiding en en de daarop volgende periode.
Wat nou zo verneukeratief is van een psychose hebben gehad/hebben, is dat alles er heel makkelijk op wordt afgeschoven.
En zelf wil je niets anders dan gewoon gehoord worden want de gedachten die je hebt of dingen die je ziet zijn voor jou levensecht.
Zelf heb ik dingen gezien en gehoord waar ik een jaar later nog steeds wel eens aan twijfel of het echt was of mijn psychotische gedachten.
De buitenwereld gaat dat nooit begrijpen tenzij ze zelf in zo'n klote situatie hebben gezeten.
Je begint aan alles te twijfelen en ook aan jezelf, wat verschrikkelijk voelt.

De onzekerheid neemt alleen maar toe door het onbegrip van je omgeving dat heb ik toen ook gemerkt.

Wat mij heeft geholpen is mijn gedachten of wat ik zag of hoorde op te schrijven.
Dat geeft je weer ruimte in je hoofd. En als je wil heb je een gedetailleerd verslag voor jezelf.

Probeer wat zekerheden in je leven op te bouwen zodat je je daaraan kan vasthouden.
Overeind blijven in je situatie is godsgruwelijk zwaar maar je kan het met de juiste begeleiding en minste.

Wat ik als zekerheden heb gebruikt:
- Kinderen zijn loyaler dan we denken. (mijn eigen ervaring heeft me al heel vaak dat bewezen)
- Jij op nummer 1, eerst zorgen dat je stabiliseert zelf dan kan je er maximaal zijn voor je kind
- Dagritme, je leven inhoud geven zorgt ervoor dat je stabiliseert, en minder snel drugs pakt.
- Medicatie, een shitload in het begin maar het hielp me enorm veel om te slapen en rustiger te worden en blijven.

Goed dat je veel hulp krijgt want dat gaat je echt verder helpen.
Pak alle hulp aan die ze je aanbieden want het gaat je altijd verder helpen.

Probeer de grip op jezelf te houden.
Drank en drugs verergeren je gedachten of kunnen psychoses triggeren. Daar kan je echt heel lang in blijven hangen zonder dat je dat doorhebt.
Als je twijfelt of je erin zit, bel met je hulpverleners.

Als je wat wil vragen dm maar. Maar hou je sterk en laat je niet te veel leiden door de angsten die je nu hebt. Je staat onder enorme stress door wat er allemaal gebeurd dus het is heel begrijpelijk dat je het lastig hebt. Drugs helpen je niet, tenzij je naar de kloten wil dat kunnen ze dan wel weer erg goed.

Sterkte!
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Makelifegreatagain zei:
Ik kan jullie wel een korte sneak peak geven omtrent mijn mobiel, dat is namelijk niet zo erg om te delen en daar hangen geen namen aan:

Zoals je ziet staat alles nu uit / geen rechten, echter was er dus een compleet gedeelte dat alles kon overrulen, en ook op de achtergrond dingen kon doen zonder dat ik dat doorhad. Meest bizarre was, ik dacht er eindelijk vanaf te zijn, alles uitgezet, vliegtuigstand, alle services uit. Zet ik m'n xbox aan, kreeg die via m'n xbox weer toegang. Echt heel bizar.

Ik denk dat ik wel 2,5 uur bezig ben geweest, de hacker probeerde alles aan te laten of iig sporen te wissen, ik juist tegenovergestelde

Aangezien ik een andere mobiel aan moest schaffen kan ik dus nu wel redelijk vrijuit mijn ding doen. De hacker zou in principe nog gewoon zijn gang kunnen gaan, echter heb ik hem te pakken gekregen via een foto van hem op de website van zijn werk. En aangezien ik wou dat het stopte, maar zijn nummer niet had, kunnen jullie wel raden wie ik heb gevraagd die boodschap even door te geven.

Plop heeft nog veel meer hoor, maar dat is teveel de diepte in en is echt bewijsmateriaal.
Bekijk bijlage 55548Bekijk bijlage 55549Bekijk bijlage 55550Bekijk bijlage 55551
Klik om te vergroten...
Gaat het hier over die Android Auto app? Dit zijn vrij normale rechten om te verlenen aan een app zoals Android Auto.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
RnB_fan zei:
Kerel, je bent zo psychotisch als een deur.

Doe nou niet zo eigenwijs en zoek alsjeblieft zo snel mogelijk hulp om hier uit te komen. Je bent zo goed bezig, laat niet alles wat je bereikt hebt hierdoor vallen!

Bel je huisarts.
Klik om te vergroten...

Als je dit roept zeg dan niks, heb je weleens in een heftige psychose gezeten? Dat gun je je ergste vijand nog niet.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Als je dit roept zeg dan niks, heb je weleens in een heftige psychose gezeten? Dat gun je je ergste vijand nog niet.
Klik om te vergroten...
Heb je überhaupt verder gelezen dan mijn eerste zin?
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjYella zei:
Zeker, dan nog helpt je opmerking geen zak, sterker het werkt averechts.
Klik om te vergroten...
Ok
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#11
RnB_fan zei:
Ok
Klik om te vergroten...
Ik heb in een enorm vergelijkbare situatie gezeten een jaar geleden. Ook een scheiding, psychose/ of meerdere dat weet ik achteraf niet duidelijk meer.
Een ex die achterlijk deed en doet, kinderen 10 maanden niet gezien of gesproken.
De tijd dat het zo slecht met me ging zoals TS hier beschrijft had ik alles voor over gehad als iemand me gewoon even wilde horen.
Alles wordt onzeker, en dan bedoel ik ook echt alles. Je twijfelt aan jezelf, je diepste angsten worden voor jou gevoel werkelijkheid.
Ik weet nog steeds niet wat waar en niet waar was van mijn eigen periode. Bewijs heb ik ook verzamelt en in een mapje gedaan.
Uiteindelijk ging het erom dat ik mezelf moest herpakken en op de rit krijgen anders hadden mijn kinderen niks aan me.
De angst die je hebt is echt ongelofelijk klote en niet te bevatten. Je mind doet dan echt de meest naaste dingen met je.
Vandaar de opmerking want het maakt je gevoel van onmacht alleen maar groter.
Of het waar is of niet wat je denkt ziet of hoort is niet relevant, de grip op jezelf krijgen wel zodat je je gedachten etc weer beter kunt plaatsen en kritisch voor jezelf analyseren of het wel of niet waar is.
Zo heb ik zelf heel wat irreëel gedachten weg gekregen. Maar dan nog, het is een zwaar en heel ingrijpende periode voor TS nu.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Makelifegreatagain zei:
Nee, maar even serieus hé, ik heb dit niet gedaan hé.

Zelfs nu, na dit alles, geef ik haar nog steeds handreikingen. Wees eerlijk over hoe ik echt ben, want dat ik nu een terugval heb gehad hebben ze gecreëerd en dat weet ze zelf dondersgoed, dan zorg ik er voor dat jij uit de wind blijft in het geheel. Puur vanwege die kleine. Want wat se me nu aandoet, daar heb ik geen woorden voor.

Maar nee, zelfs nu wilt ze niet inbinden.
Klik om te vergroten...

Blijf zo veel mogelijk bij jezelf en blijf vergevingsgezind. Jou focus moet eerst op jezelf liggen de komende tijd want je kind heeft niets aan een je in de toestand waarin je nu zit.
Het klinkt hard en dat is het ook maar doe nu wat het beste is voor je kind. En dat is misschien wel elkaar een tijd niet zien omdat je eerst jezelf moet herpakken. Vechten in de rechtbank werkt echt niet.
Zelfzorg werkt wel.

Later zul je gaan merken dat alle acties van haar je niet meer kunnen schelen. Want je bent dan stabiel en sterk. En dan ben je de beste vader voor je kind.
Dat verdient je kind toch?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Makelifegreatagain hoe gaat het nu inmiddels met je ? 🥰
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goddemorgen allemaal,

Geen grote update, veel gebeurd afgelipen week, echter geen zin meer om te ver uit te wijden op dit moment.

Vrijdag kort geding gehad, met resultaat. Omgang is direct hersteld, moet wel worden opgebouwd.

Over een uur zie ik mijn zoon weer❤️.

Zal behoorlijk emotioneel worden, maar ik kan op dit moment geen gelukkiger man zijn.

Fijne dag👋👋
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heftig allemaal. Ik ben nog aan het bijlezen.

Ik zat zelf in de situatie dat men dacht dat ik mogelijk een psychose kreeg. Tot dat waar ik het over had, daadwerkelijk gebeurde. Ik snap dat het voor anderen ook lastig te beoordelen is soms.

Goed dat je je taai houdt!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kinkt heel heftig allemaal, delen zullen waar zijn en delen wanen. Ik ken helaas moeders die kind inzetten om wraak te nemen op vaders. Die daar overigens zf ook een groot aandeel in hebben alleen kind zoi nooit inzet mogen zijn. Heb er genoeg van gezien en meegemaakt. Niet bij mijzelf gelukkig maar dit kan heel ver gaan. Uiteindelijk toch gevolgen van verslaving, en reken maar dat de partner die yet allemaal meemaakt een berg ellende over zich hee krijgen en daar ook psychisch van worden, helemaal over een langere periode. Wat dan dus uiteindelijk naar dit alles heeft geleid. Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet dat ze zomaar van het een op het andere moment dr biezen heeft gepakt. Daar is iets voorgevallen. In het belang van je kind hoop ik oprecht dat jullie het contact zullen herstellen ej elkaar zullen vergeven en als ouders normale omgang met elkaar kunnen hebben. Dit is echt nodig voor jullie kind anders zal hij hier ook problemen door gaan krijgen. Hoe gaat het nu verder met je en je herstel. Ik las in je posts heel veel maar eigenlijk niets over meetings. Dat had je echt goed kunnen gebruiken in die stressvolle periode en je ook clean gehouden. Wisselende IP adressen met .mobiele telefoons is overigens volstrekt normaal, veranderd regelmatig doordat je over antennes gaat. 4G en 5G helemaal zjjn het er verschrikkelijk veel en uiteindelijk wordt vanaf een mast en base station gebridged naar IP wat ook kan verschillen afhankelijk van de antenne. Je telefoon heeft zelf niet echt een IP adres omdat mobiel internet anders werkt en geen IP gebruikt voor communicatie. Maar dwaal beetje af haha
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Makelifegreatagain hoe gaat ie nu met je?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Makelifegreatagain ? hopelijk leef je nog en gaat het een stuk beter
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Disclaimer: in verband met herkenbaarheid en enige medische info zal ik hier later enig schrijven van verwijderen. Ik deel graag de info met de mensen die hier regelmatig reageren, echter wil ik het niet blijvend op het internet hebben staan.

Daarom: NIET QUOTEN AUB❤️

DISCLAIMER 2: Dit word zelfs voor mijn doen een lap tekst, maar het is dan ook een update die al lang over tijd is.


Hoi allemaal!

Waarschijnlijk een update waarvan jullie dachten dat hij nooit zou komen, en ik zelf eigenlijk ook niet.

Allereerst wil ik jullie mijn oprechte excuses aanbieden. Het is ook wel een beetje met schaamte dat ik dit bericht plaats.

Jullie hadden allemaal het juiste met me voor, echter was ik zo kapot van heel de situatie dat ik mijzelf een korte periode volledig ben verloren. Het is nooit medisch vastgesteld, maar ook ik realiseer mezelf nu dat ik dingen heb gezien die er achteraf niet bleken te zijn. Ik had het zelf echt niet door en geloofde niemand die dat suggereerde, maar ik zat echt even in mijn eigen wereldje..

Vanuit mijn brede interesse in het menselijk lichaam vind ik het wel verwonderlijk hoe je geest je voor de gek kunt houden.

Echter is dit zaadje wel geplant door smerige acties van mijn ex, want een behoorlijk deel van de rare zaken die ik op mijn pad kreeg, zijn gewoonweg feitelijk waar.

Echter ben ik nu op een punt beland waarbij ik de volwassen partij probeer te zijn.

Ik kan de laatste maanden van 2023 gerust het dieptepunt van mijn leven noemen. Gelukkigen helaas herrinner ik me de grote gebeurtenissen van die periode wel, voor de rest lijk ik het te hebben verwerkt. Mijn ex dan en wat er allemaal is gewerkt, het gemis van mijn kindje blijft, echter weet ik er mee om te gaan.

Op dit moment gaat de teller dat ikijn kindje niet heb mogen zien richting een half jaar. Zodra je in de hulpverlening terecht komt, moet je heel erg veel geduld hebben heb ik gemerkt.

Op basis van een gesprek van 20 minuten word een rapport van 25 paginas gemaakt, om het daarna door te schuiven naar de volgende instantie, en dat rapport daarna ergens in een mapje te archiveren en nooit meer te openen.

De volgende instantie heeft uiteraard een wachtrij en is net zo traag als de rest, en zo ben je maanden verder zonder dat er enig schot in de zaak zit. En in de tussentijd niemand die mij spreekt of ziet, en er dus totaal geen zicht is op hoe het met me gaat. (dit betreft niet de hulpverlening omtrent mijn verslavingsproblematiek). Hulpverlening op zijn best.

Meteen een mooie inhaak op hoe het met me gaat.

Ik had niet verwacht dat het nog dieper kon, maar ik heb voor mezelf rock bottom wederom een nieuwe betekenis gegeven. Ik koppelde dit altijd grotendeels ook wel aan mijn financiën, zodra dat er niet meer was en ik echt met mijn rug tegen de muur stond, had ik dat gevoelsmatig bereikt.

Echter deze keer waren en zijn die er nog wel. Want ondanks deze heftige en zeer prijzige periode, heb ik gelukkig ruim voor de financiële bodem in zicht kwam de weg naar boven teruggevonden.

Alleen, zonder ook maar iemand om me heen.

De eerste periode had ik mensen om me heen, maar die maakte alleen maar misbruik van me. Dus toen de basepijpjes op tafel kwamen, heb ik ondanks mijn mentale staat wel in weten te grijpen. Direct contact verbroken en financieel mijn verlies genomen en hun nrs geblokkeerd. (uiteraard werd er bij me "geleend", gelukkig kunnen beperken tot een paar honderd euro)

In die periode heb ik ook het contact verbroken met de mensen die ik lief heb. Zelf had ik gelukkig door dat contact op dat moment wel eens voor onomkeerbare schade zou kunnen leiden.

Dus dat resulteerde er in dat ik met kerst op de bank een pizzaatje heb zitten eten met een dame van lichte zeden. Gelukkig is gezelligheid te koop, zullen we maar zeggen.

Plus, als ik hier doorheen kom en eindelijk mijn herstel kan volhouden, dan is dat over enkele een geweldig verhaal voor in de voetbalkantine😂. Op het moment zelf was het natuurlijk heel treurig, dat je die moet bestellen omdat je je zo alleen voelt bij kerst.

Afijn, feestdagen alleen doorgebracht, in die periode zeer zwaar in gebruik en uiteraard bleven de suicidegedachten wederom niet uit.

Tot op heden is het mij een raadsel hoe ik die periode heb overleefd. Enerszijds voel ik me heel zwak dat ik het mentaal zo moeilijk heb, anderzijds verbaas ik me ook weer over mijn strijdlust.

Want zelfs nu heb ik niet opgegeven. Begin het jaar werd ik op een dag wakker, en zag ik iets van mijn ex voorbij komen, waarbij ze meer eens uit de tent probeerde te lokken. Het boeide me niet. De interesse is er niet meer.

Dat was het punt dat ik besefte dat ik over het hoogtepunt van mijn verdriet heen was en heb ik mezelf figuurlijk een schop onder mijn kont heb gegeven, en ben ik naar de toekomst gaan kijken.

Echter gaat het bizar langzaam, en ik het een weg met vele hobbels en kuilen.

Een stap achteruit, om er 2 vooruit te zetten. De afgelopen periode zat/zit vol met afgezaagde quotes🤓.

Er is niks meer van de man/jongen over die ik was. Ik ben totaal afgebroken en moet mezelf weer helemaal opnieuw in elkaar zetten, stap voor stap.

Daar ben ik al enige tijd mee bezig, en ondanks de trage voortgang ben ik eigenlijk wel tevreden. Ik ben niet clean, maar durf wel hardop te roepen dat ik in herstel ben. De frequentie van gebruik zit op zon 1 keer per 6/7 dagen.

Nog niet waar ik moet zijn, maar al een wereld van verschil.

Het contact verbreken met de mensen die me dierbaar zijn was achteraf een he goede beslissing. Zodra ik weer een beetje mens was heb ik dit geleidelijk aan weer opgebouwd, waardoor ik nu mijn netwerk weer om mij heen heb❤️.

Ik ga het hierbij laten, maar nu het al enige tijd steeds een beetje beter met me gaat, ben ik jullie wel wat tekst en uitleg verschuldigd. Dus bij deze❤️.

Ik zal nog even blijven hangen hier, en kijken wat het effect dat op me heeft. Het forum heeft me in mijn opnames veel steun en goede adviezen opgeleverd, echter moet het een positieve invloed op me hebben, daar ga ik op het moment zorgvuldig mee om.

Betekent niet dat jullie geen kritiek mogen hebben op me, maar andere secties binnen het forum kunnen zuchtopwekkend voor me zijn. Daar moet ik voor waken.

Iedereen die de moeite neemt mijn verhaal te lezen, bedankt 😘.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben blij nog van je te horen je hebt heel wat meegemaakt dank voor je verhaal

ik kan er weinig op zeggen

1 ding ik wens je heel veel geluk en liefde toe in de toekomst en sterkte kracht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."