Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname ronde 2

Opname ronde 2

187 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
RnB_fan zei:
Ok
Klik om te vergroten...
Ik heb in een enorm vergelijkbare situatie gezeten een jaar geleden. Ook een scheiding, psychose/ of meerdere dat weet ik achteraf niet duidelijk meer.
Een ex die achterlijk deed en doet, kinderen 10 maanden niet gezien of gesproken.
De tijd dat het zo slecht met me ging zoals TS hier beschrijft had ik alles voor over gehad als iemand me gewoon even wilde horen.
Alles wordt onzeker, en dan bedoel ik ook echt alles. Je twijfelt aan jezelf, je diepste angsten worden voor jou gevoel werkelijkheid.
Ik weet nog steeds niet wat waar en niet waar was van mijn eigen periode. Bewijs heb ik ook verzamelt en in een mapje gedaan.
Uiteindelijk ging het erom dat ik mezelf moest herpakken en op de rit krijgen anders hadden mijn kinderen niks aan me.
De angst die je hebt is echt ongelofelijk klote en niet te bevatten. Je mind doet dan echt de meest naaste dingen met je.
Vandaar de opmerking want het maakt je gevoel van onmacht alleen maar groter.
Of het waar is of niet wat je denkt ziet of hoort is niet relevant, de grip op jezelf krijgen wel zodat je je gedachten etc weer beter kunt plaatsen en kritisch voor jezelf analyseren of het wel of niet waar is.
Zo heb ik zelf heel wat irreëel gedachten weg gekregen. Maar dan nog, het is een zwaar en heel ingrijpende periode voor TS nu.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Makelifegreatagain zei:
Nee, maar even serieus hé, ik heb dit niet gedaan hé.

Zelfs nu, na dit alles, geef ik haar nog steeds handreikingen. Wees eerlijk over hoe ik echt ben, want dat ik nu een terugval heb gehad hebben ze gecreëerd en dat weet ze zelf dondersgoed, dan zorg ik er voor dat jij uit de wind blijft in het geheel. Puur vanwege die kleine. Want wat se me nu aandoet, daar heb ik geen woorden voor.

Maar nee, zelfs nu wilt ze niet inbinden.
Klik om te vergroten...

Blijf zo veel mogelijk bij jezelf en blijf vergevingsgezind. Jou focus moet eerst op jezelf liggen de komende tijd want je kind heeft niets aan een je in de toestand waarin je nu zit.
Het klinkt hard en dat is het ook maar doe nu wat het beste is voor je kind. En dat is misschien wel elkaar een tijd niet zien omdat je eerst jezelf moet herpakken. Vechten in de rechtbank werkt echt niet.
Zelfzorg werkt wel.

Later zul je gaan merken dat alle acties van haar je niet meer kunnen schelen. Want je bent dan stabiel en sterk. En dan ben je de beste vader voor je kind.
Dat verdient je kind toch?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Makelifegreatagain hoe gaat het nu inmiddels met je ? 🥰
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goddemorgen allemaal,

Geen grote update, veel gebeurd afgelipen week, echter geen zin meer om te ver uit te wijden op dit moment.

Vrijdag kort geding gehad, met resultaat. Omgang is direct hersteld, moet wel worden opgebouwd.

Over een uur zie ik mijn zoon weer❤️.

Zal behoorlijk emotioneel worden, maar ik kan op dit moment geen gelukkiger man zijn.

Fijne dag👋👋
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heftig allemaal. Ik ben nog aan het bijlezen.

Ik zat zelf in de situatie dat men dacht dat ik mogelijk een psychose kreeg. Tot dat waar ik het over had, daadwerkelijk gebeurde. Ik snap dat het voor anderen ook lastig te beoordelen is soms.

Goed dat je je taai houdt!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kinkt heel heftig allemaal, delen zullen waar zijn en delen wanen. Ik ken helaas moeders die kind inzetten om wraak te nemen op vaders. Die daar overigens zf ook een groot aandeel in hebben alleen kind zoi nooit inzet mogen zijn. Heb er genoeg van gezien en meegemaakt. Niet bij mijzelf gelukkig maar dit kan heel ver gaan. Uiteindelijk toch gevolgen van verslaving, en reken maar dat de partner die yet allemaal meemaakt een berg ellende over zich hee krijgen en daar ook psychisch van worden, helemaal over een langere periode. Wat dan dus uiteindelijk naar dit alles heeft geleid. Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet dat ze zomaar van het een op het andere moment dr biezen heeft gepakt. Daar is iets voorgevallen. In het belang van je kind hoop ik oprecht dat jullie het contact zullen herstellen ej elkaar zullen vergeven en als ouders normale omgang met elkaar kunnen hebben. Dit is echt nodig voor jullie kind anders zal hij hier ook problemen door gaan krijgen. Hoe gaat het nu verder met je en je herstel. Ik las in je posts heel veel maar eigenlijk niets over meetings. Dat had je echt goed kunnen gebruiken in die stressvolle periode en je ook clean gehouden. Wisselende IP adressen met .mobiele telefoons is overigens volstrekt normaal, veranderd regelmatig doordat je over antennes gaat. 4G en 5G helemaal zjjn het er verschrikkelijk veel en uiteindelijk wordt vanaf een mast en base station gebridged naar IP wat ook kan verschillen afhankelijk van de antenne. Je telefoon heeft zelf niet echt een IP adres omdat mobiel internet anders werkt en geen IP gebruikt voor communicatie. Maar dwaal beetje af haha
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Makelifegreatagain hoe gaat ie nu met je?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Makelifegreatagain ? hopelijk leef je nog en gaat het een stuk beter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."