#1
Maar je moet begrijpen dat als ze je kind afpakken, je huis afpakken, je dus in principe alles kwijt bent, en ze dan ook nog eens je gaan bespioneren en daarbij echt nergens naar om kijken? En dan zeg je daar wat van, en dan zie je ze vliegen en ben ik niet goed, heb ik een psychose etc etc.
Sorry maar dan ga ik in de aanval. Want dan is het echt menens, en ik weet ook dat als ik die strafbare feiten aangetoond krijg ik ook meteen kan laten zie dat zij degene zijn met kwade bedoelingen, en ik niet.
Ik weet dat het niet goed was, en ik weet dat ik dit had moeren zien aankomen, echter zou ik het zo weer doen.
Ik sta al weken machteloos toe te kijken, dit was de druppel. En hier had ik invloed op.
Ik heb de hulpverlening op peil dus dat komt goed.
Sorry maar dan ga ik in de aanval. Want dan is het echt menens, en ik weet ook dat als ik die strafbare feiten aangetoond krijg ik ook meteen kan laten zie dat zij degene zijn met kwade bedoelingen, en ik niet.
Ik weet dat het niet goed was, en ik weet dat ik dit had moeren zien aankomen, echter zou ik het zo weer doen.
Ik sta al weken machteloos toe te kijken, dit was de druppel. En hier had ik invloed op.
Ik heb de hulpverlening op peil dus dat komt goed.