#1
Ik vind alleen trippen erg fijn als ik mezelf met mezelf wil confronteren. (klinkt leuk :P )
Vaak is het wel lastiger om het echt constant naar je zin te hebben omdat je jezelf gewoon verplicht te worden geconfronteerd met datgene wat niet in balans is in jezelf. (problemen met familie, dingen die je in het dagelijksleven niet doet zoals je ze wilt doen etc.)
Persoonlijk vind ik paddo's geschikter om dit soort zaken boven water te brengen en neem ik dan ook liever LSD met 2 of 3 tripmaatjes.
Vroeger veel lachgas erbij gebruikt, maar dit ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik kwam in werelden vol demonen terecht ipv dat het een hemelse boost aan mijn trip gaf![:(]()
(bespaar verder de details, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als de keren dat ik deze hel dimensie betrad)
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
Vaak is het wel lastiger om het echt constant naar je zin te hebben omdat je jezelf gewoon verplicht te worden geconfronteerd met datgene wat niet in balans is in jezelf. (problemen met familie, dingen die je in het dagelijksleven niet doet zoals je ze wilt doen etc.)
Persoonlijk vind ik paddo's geschikter om dit soort zaken boven water te brengen en neem ik dan ook liever LSD met 2 of 3 tripmaatjes.
Vroeger veel lachgas erbij gebruikt, maar dit ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik kwam in werelden vol demonen terecht ipv dat het een hemelse boost aan mijn trip gaf
(bespaar verder de details, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als de keren dat ik deze hel dimensie betrad)
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.

klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf