Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind alleen trippen erg fijn als ik mezelf met mezelf wil confronteren. (klinkt leuk :P )

Vaak is het wel lastiger om het echt constant naar je zin te hebben omdat je jezelf gewoon verplicht te worden geconfronteerd met datgene wat niet in balans is in jezelf. (problemen met familie, dingen die je in het dagelijksleven niet doet zoals je ze wilt doen etc.)

Persoonlijk vind ik paddo's geschikter om dit soort zaken boven water te brengen en neem ik dan ook liever LSD met 2 of 3 tripmaatjes.
Vroeger veel lachgas erbij gebruikt, maar dit ging op een gegeven moment helemaal verkeerd. Ik kwam in werelden vol demonen terecht ipv dat het een hemelse boost aan mijn trip gaf :(
(bespaar verder de details, maar ik ben nog nooit zo bang geweest als de keren dat ik deze hel dimensie betrad)

Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
BoriZ zei:
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
Klik om te vergroten...

bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit)
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaartrol zei:
BoriZ zei:
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
Klik om te vergroten...

bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit)
Klik om te vergroten...

Wat??? GHB is een geniale uitvinding man! Het stimuleert socialisatie, wat betekend dat je graag wil communiceren met anderen op alle gebieden. Emotioneel, intelectueel en sexueel. Deze communicatie levert een sterk en diep gevoel van geluk. Waarom? Omdat GHB paranoïa doet verdwijnen en vertrouwen versterkt. Met andere woorden onze neiging tot paranoïa sterk verminderd
Door deze sociale boost, ook al hoef je niet sociaal te zijn als je in je eentje tript, kom je veel lekkerder en vooral zekerder de trip in. (vind ik dan he)
Het remt immers je angsten

Maar enough about GHB, wil niet teveel offtopic gaan.

Ik heb nu eindelijk een flessie vloeibare acid weten te regelen, nog ffies 2 weken mn stage afronden en dan gaan we een mooie zomer tegemoet :grin:

:wave:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#4
het lijkt mij juist het ultieme alleen trippen omdat ik altijd zo ontzettend para word door andere mensen en alleen hoef je je niet aant te passen zeg maar maar ja je bent wel alleen.

wel denk ik dat je alleen veel harder gaat en dat je dan 'echt' inzichten krijgt of ze nou wel of niet waardevol of accuraat zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
PePhenkie___// zei:
het lijkt mij juist het ultieme alleen trippen omdat ik altijd zo ontzettend para word door andere mensen en alleen hoef je je niet aant te passen zeg maar maar ja je bent wel alleen.

wel denk ik dat je alleen veel harder gaat en dat je dan 'echt' inzichten krijgt of ze nou wel of niet waardevol of accuraat zijn.
Klik om te vergroten...
Allemaal waar :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik trip de laatste tijd meestal met veel mensen om mij heen, ik denk dat als ik weer ga trippen in mijn eentje ik die mensen juist ga missen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Argulas zei:
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...

Ja, één keer bewust op acid en een keer op paddo's. Wel vaker met andere mensen erbij die niet aan het trippen waren met zowel paddo's als lsd. 2-cb vind ik niet echt een tripmiddel, maar dat heb ik ook een keer alleen gedaan, de eerste keer, toen ik dacht dat het een tripmiddel was.

Helemaal alleen trippen op lsd was wel leuk op zich, ik heb een beetje zitten schrijven, muziek geluisterd en nagedacht. Het duurde op een gegeven moment wel erg lang, maar dat werd niet vervelend ofzo. Op paddo's was het wat minder, maar toen had ik ook lopen blowen en dat werd allemaal ellende.

Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker, maar in Nederland met de vijf-uurs spits was wat minder.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thx Skippy :)

zommes zei:
Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
Klik om te vergroten...

Ik kijk alvast uit naar dat tripreport :tongueout:
En bedankt om je ervaringen te delen!
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#11
eig trip ik het liefst alleen :flushed:
mijn eerste lsd trip was alleen en ik heb daar helemaal geen spijt van :) het was een uitermaten positieve trip
maar mijn eerste paddo trip was met een vrienidin :)
het liefst gebruik ik paddo's alleen ,
en lsd hangt v,d hoeveelheid af :)
lage a milde trip met mensen of soms op een goa feest
hogere doseringen alleen ,en soms met 1 vriendin erbij :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb het al een paar keren gedaan. meestal als ik terug kom van een feestje, leg ik me in men zeteltje neer, zet muziek op, kijk trippy beelden en anime afbeeldingen en rook ik me kapot in sigaretten. Heb het ook al 2of 3 keer gedaan terwijl iedereen ging feesten en ik alleen thuiszat, maar dan is het niet echt leuk, na een feestje hebt ik nog zo de sfeer in me zitte ( en de pillen) dat maakt het echt leuk. volgende week is het carnaval bij ons en ik doe mee en zal niet nuchter zijn.... de rest kunne jullie zelf wel invullen :grin: grtzz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
Klik om te vergroten...
dat gevoel ken ik :wink: is ook soals je egt super leuk :mrgreen:
maar het vergroot de kans op bad gaan :(
allesinds is wel leuk voor een apparte trip :wave:
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#15
psilocybine zei:
Jeller zei:
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
Klik om te vergroten...
dat gevoel ken ik :wink: is ook soals je egt super leuk :mrgreen:
maar het vergroot de kans op bad gaan :(
allesinds is wel leuk voor een apparte trip :wave:
Klik om te vergroten...

Kweet het niet hoor, meestal ga ik altijd slecht door andere mensen of situaties . als ik alleen thuis zit met mezelf heb ik alles onder controle en is er eigenlijk niets wat mijn toestand kan verandere.
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:
Klik om te vergroten...

o ja.. daar heb ik nou nooit last van op acid :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het liefst trip ik samen met andere mensen. Maar ik heb 's nachts eens alleen op LSD een grote wandeling gemaakt. Op het strand, langs het water. Luisteren naar de zee. :mrgreen: :hearteyes:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik verveel me nuchter zelf nooit. Vervelend ken ik niet. :P Dus zeker niet op LSD. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou denk ik ook het liefst met meerdere mensen trippen.
Misschien dat het allemaal met de jaren wel gaat komen, maar op dit moment liever de lsd met meerdere mensen :)

trouwens, paddo's ook :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
LSD in je eentje lijkt me eigenlijk niet zo gaaf.... denk dat ik me nogal zou gaan vervelen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."