Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Magnesium helpt alleen tegen het verzuren van de spieren als je aan het dansen bent. Als ik een feestje heb waar veel gedanst word neem ik altijd een paar van die pillen mee. Kun je wat lekkerder door dansen zonder dat je spieren gaan verzuren."
"doe je zelf ook nog aan sport dan? heb je een goeie conditie ondanks je hart operatie? ik zou zeggen: als je een kilometer kunt hardlopen, kun je ook wel een klein pilletje slikken. als je daar bijvoorbeeld problemen mee hebt zou ik het gewoon laten liggen."
"nou ik heb afgelopen vrijdag tog het raarste mee gemaakt ooit!! ik had witte medusatjes gekocht dik relaxte pillen maar je moet er wel 3 van in nemen als echt hard wil gaan dus ik had de eerste dosis gehad en heb een uurtje gewacht nadat het uit was gewerkt en nam er toen maar 4 in een keer in. toen moest ik direct een vriendin van mij naar huis brengen dus nog nuchter vertokken . toen ik haar thuis had gebracht ging mijn vriendin vast voor uit want die moest nodig pisse. dus ik zeg tegen haar dat ik haar over tien min. zie . dacht ik de pil sloeg ontiegelijk op me maag dus ik moest het uit kotsen maar dat wou ik niet dus ik slikte het weer door! ik wou de pillen niet verloren laten gaan! er ging even over heen en BOEM de pil sloeg in als een bom ik ben op een gegeven moment gaan zitten en dacht echt sirieus dat ik met iemand stond te lullen , tot dat er iemand voor bij fiets en mij hoi zegt. ik schrik en ben weer bij bewust zijn.\\ plots belt me vriendin om te vragen waar ik blijf het is al een uur later! fuck dacht ik dus ik zeg ben met 2 min thuis wandel verder en stop weer en weer begin ik tegen me zelf te lullen. weer zecht iemand hoi ik schrik weer en plots belt me vriendin alweer ik ben dus al 2 uur onderweg dus ik direct naar huis en ga in de achter tuin zitten en bel me vriendin op dat ze de achter deur los moet doen zij helemaal psit of dat ik geen achter tuin heb dus ik zeg dat ik wel voor om kom eenmaal boven zegt ze kijk we hebben geen achter tuin ik kijk en besef me in eenkeer dat ik dus bij iemand achter in de tuin heb gezeten maar weet nog steeds niet waar toen ben ik maar gaan slapen en was de volgende dag best happy toen nog lekker paddo's gegeten maar dat werkte niet echt naar mijn idee maar ik heb dus een leuke maar vage avond gehad"
"door mijn dealer werd altijd gezegt dat je 2c tjes niet moet combineren met mdma.. niet voor niks blijkt maar weer..."
"vluchten in trip middelen kan zeer zeker wel!!!!! heb het zelf gedaan voor een jaar ofzo. als je maar vaag bent toch?? weg uit de realiteit. dat is wat ik deed. ja ging wel eens fout maarjah hoort er bij"
"ok trippen is leuk maar elke week zou de lol er snel van af halen. + alle schade en kronkels die je op kunt lopen in je hoofd. als je 2 jaar lang elke week tript kun je volgens mij niet meer normaal functioneren in de maatschapij. als ik zelf trip moet ik er altijd wel een tijdje van bij komen +- een week of 3"
"hey dit lijkt me inderdaad een te gek idee! ik ben alleen nietr zo vaak online dat ik dit alles kan volgen. maar ik vind het zeker een heel leuk idee ik zal dan mijn komplete stash dan ook wel mee nemen. ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt dan! kan er dan niet iets van een mail groep op gericht worden, want dan hoeft niet alles hier besproken te worden. gr."
"het meeste wat ik genomen heb is 7 zegels op een goa feest in duitslend en dat waren hot lips +- 175mg per blotter en toevallig gister nog 4 hoffmannetjes 100 jaar ging ook wel lekker hahaha"
"ug sorry type fout"
"hey mensen ik ben een leuk filmpje tegen gekomen op internet. en dat wou ik ff met jullie delen check de link: http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... d=31564159"