Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben ene van de ouwe stempel bij ons waren het de gorbatsjov's (eerste trip ooit in 1991) en panoramixkes (heb ik ooit in de grand canyon mee geflipt)"
"dit is de eerste keer dat ik op het forum zit ik ben er zelf 33 maar dacht misschien onterecht dat de gem. leeftijd veel lager lag"
"alleen trippen geeft je een aparte ervaring maar let op, niet doen als je onervaren bent. ik heb dit ooit thuis gedaan als men ouders op vakantie waren en heb ons huis op een heel aparte manier leren kennen. dingen gevonden die ik nooit eerder tegen kwam LSD heeft mijn visie op het leven zeker verandert"
"geestelijk kan je meer dan lichamelijk we hebben ooit op trip met vuur gespeeld (letterlijk) met de blote handen dit zijn dingen die je de dag erna niet kan snappen je bent wat je denkt"
"ik heb zelf de eerste keer een volledige gorbatsjov genomen (gekregen) ben toen kompleet fout gegaan maar mijn "maat" had me de trip gegeven in het eerste uur geschiedenis op school (niet aa te raden plaats) na het tweede uur engels hebben we de school maar verlaten en in het treinstation gezeten. toen ben ik eindelijk tot rust gekomen neem maar een halve, dan ben je safe en zoek zeker de eerste keer een rustige aangename plaats op."