Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 shiva's vr mij, met nieuwjaar... had me er wel ff op mispakt bleek da ze dus wel rond de 200 µg zate en da heb k ook helemaal gevoeld"
"Jeller zei: idd mijn meeste nu is 1 shiva in 1 keer deze keer hehe en die zijn plus minus 200ug Klik om te vergroten... mss heb ge dezelfde als mij, eerst had k r van rond de honderd µg ma die ik nu heb zijn rond de 200 µg, en da verschil voelt ge !"
"Jeller zei: kan zijn.. ze komen uit gent alleszins.. ma kdenk da alle shiva's die ik al gehad heb rond 200ug zitten die da vinci's rond 100 alleszins Klik om te vergroten... dan zijn het dezelfde de mijne kwame ook uit gent heb r nu ng 4 in me doosje liggen vr andere keren"
"Jeller zei: ja wss dezelfde dan maaj met shiva zit ge gelijk nooit slecht e Klik om te vergroten... Nope is wel echt de shit"
"matthijs zei: Psychonaut1976 zei: Ik heb wel met lsd dat ik de volgende dag eigenlijk weinig in detail herinner van geniale momenten,met paddo's lijk ik meer te onthouden van dat soort momenten maar dat zal wel aan de duur liggen van de trips. Klik om te vergroten... Dat vond ik dus ook het nadeel van veel LSD nemen. Op het moment is het enorm vet maar 10 uur later ben je het allemaal weer kwijt. Klik om te vergroten... ik herinner me bijna altijd alles na het trippen op lsd, met paddo's heb ik dit niet dan ben ik alles kwijt erna ik denk dat het komt omdat ( ik ) veel verwarder ben met paddo's dan met lsd"
"He he ik heb men nieuwjaars inkopen de zaterdag kunne doen voor op Happy 6, Was niet de kerel van wie ik nog al meerdere keren trips heb gekocht maar n andere (Rare ) kerel, had me er 5 gekocht vr 40 eur ( nog kunnen afpingelen anders betaalde k 50 ) en vroeg k hem hoeveel µg het was ( twaren shiva's btw) en hij zei mij dat t 225µg was , maar da is zo'n dikke bullshit volgens mij gezien iedereen in die omgeving dezelfde trips heeft en verkoopt k denk dat r maar max 150µg op zit in t betse geval maar mijn intuitie zegt meer 125µg, natuurlijk als t 225 is zoveel te beter maar kdenk t nie (maar hoop van wel ) t gaat n fijn eindejaarsfeestje worden denk k"
"Jeller zei: ik 1 of 2.. wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci eerst zien hoe die eerste shiva valt Klik om te vergroten... hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)"
"Jeller zei: ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int blaams praat moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake = moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen Klik om te vergroten... begreep het wel hoor maar ge kunt het waarschijnlijk wel zo schrijven dat ik het niet meer begrijp"
"Dzy zei: Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem? Klik om te vergroten... atijd als ik een grote hoeveelheid pille heb genome ( 6 tot 8 op een avond) krijg ik naar het einde van de avond wel kotsneigingen met als gevolg : kotsen. maar dit krijg ik alleen als ik heel snel men joint rook ( ik heb het niet met sigaretten ) meestal komt het omdat ik weinig geeten heb, veel pillen in men pens heb, veel water in men pens heb en hard dansen zodat alles klotst en erna na boven komt."