#1
Argulas zei:Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?
Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ja, één keer bewust op acid en een keer op paddo's. Wel vaker met andere mensen erbij die niet aan het trippen waren met zowel paddo's als lsd. 2-cb vind ik niet echt een tripmiddel, maar dat heb ik ook een keer alleen gedaan, de eerste keer, toen ik dacht dat het een tripmiddel was.
Helemaal alleen trippen op lsd was wel leuk op zich, ik heb een beetje zitten schrijven, muziek geluisterd en nagedacht. Het duurde op een gegeven moment wel erg lang, maar dat werd niet vervelend ofzo. Op paddo's was het wat minder, maar toen had ik ook lopen blowen en dat werd allemaal ellende.
Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf