Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Argulas zei:
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...

Ja, één keer bewust op acid en een keer op paddo's. Wel vaker met andere mensen erbij die niet aan het trippen waren met zowel paddo's als lsd. 2-cb vind ik niet echt een tripmiddel, maar dat heb ik ook een keer alleen gedaan, de eerste keer, toen ik dacht dat het een tripmiddel was.

Helemaal alleen trippen op lsd was wel leuk op zich, ik heb een beetje zitten schrijven, muziek geluisterd en nagedacht. Het duurde op een gegeven moment wel erg lang, maar dat werd niet vervelend ofzo. Op paddo's was het wat minder, maar toen had ik ook lopen blowen en dat werd allemaal ellende.

Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker, maar in Nederland met de vijf-uurs spits was wat minder.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thx Skippy :)

zommes zei:
Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
Klik om te vergroten...

Ik kijk alvast uit naar dat tripreport :tongueout:
En bedankt om je ervaringen te delen!
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#5
eig trip ik het liefst alleen :flushed:
mijn eerste lsd trip was alleen en ik heb daar helemaal geen spijt van :) het was een uitermaten positieve trip
maar mijn eerste paddo trip was met een vrienidin :)
het liefst gebruik ik paddo's alleen ,
en lsd hangt v,d hoeveelheid af :)
lage a milde trip met mensen of soms op een goa feest
hogere doseringen alleen ,en soms met 1 vriendin erbij :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb het al een paar keren gedaan. meestal als ik terug kom van een feestje, leg ik me in men zeteltje neer, zet muziek op, kijk trippy beelden en anime afbeeldingen en rook ik me kapot in sigaretten. Heb het ook al 2of 3 keer gedaan terwijl iedereen ging feesten en ik alleen thuiszat, maar dan is het niet echt leuk, na een feestje hebt ik nog zo de sfeer in me zitte ( en de pillen) dat maakt het echt leuk. volgende week is het carnaval bij ons en ik doe mee en zal niet nuchter zijn.... de rest kunne jullie zelf wel invullen :grin: grtzz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan ze alleen maar uitlachen als ik LSD op heb :P Binnenkort een pill party bij een vriend thuis, iedereen aan de pillen behalve ik, ik ga lekker aan de LSD.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
toen ik op nieuwjaar even alleen naar buiten ging of naar het toilet ging dan tripte ik ineens gelijk wel veel dieper enzo.. maar kan mss wel interessant zijn.. ma kben sowieso niet graag alleen voor 8 uur dusja.. niets voor mij denk ik
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja. :)
Klik om te vergroten...

ik niet...

met zn 2en of met meerdere personen lijkt me veel leuker
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou het niet echt doen voor het amusement (alleen trippen), maar eerder voor meditatie en echt focussen op een aantal dingen om er zo meer van te leren.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind het maar raar om alleen te zijn als je echt hard tript
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan me nog wel een nacht herinneren...
Oud en nieuw...had met mijn rotkop de acid veel te laat gepakt wat niet echt verstandig was aangezien ik de dag erna vroeg moest werken. Heb van een uur of 3 tot half 6 bij een vriend thuis gezeten, smoken en ik werd maar stoneder en stoneder..alsof er geen stop opzat. Om half 6 besefte ik me edat ik echt wel weg moest. Fiets natuurlijk weg...fiets geleend van die vriend, naar huis gefietst en kon natuurlijk niet slapen...heb daar een uur of 2 echt ongelofelijk hard liggen trippen in mijn bed en mocht daarna lekker werken. Was GODVERDOMME nog helemaal verdrugged..had niet gepit.
Dat was niet echt plezierig maar ik denk dat het verder wel aangenaam kan zijn.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
De volledige triptijd helemaal alleen zijn lijkt mij ook wel eng, maar toch vind ik 't niet onprettig om onder de acid even op mezelf te zijn. Het is vaak moeilijk communiceren vind ik, en daar ben je dan wel van vrij van als je alleen tript.

Ook vraag ik me af waar je dan al die tijd mee bezig moet zijn? De hele nacht op m'n kamer rondspoken, en achter de computer klooien lijkt me ook niet geweldig.

Toch, het idee is interessant, dan kun je relaxt al je gedachtes rustig uitwerken.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is wel waar, kan voor grappige misverstanden zorgen, en zeer vage uitspraken. :mrgreen:

Maar, wat maakt het uit als je in je eentje zit, als je toch bij wijze van spreken het hele universum aan je voeten hebt? :mrgreen: Het is wat je d'r dan zelf van maakt, de dingen die ik dan zie en denk, kunnen me vaak wel zo goed bezig houden, dat ik soms niet eens wil praten. :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat ik depri zou worden in mn eentje :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."