#1
Ik kan ze alleen maar uitlachen als ik LSD op heb :P Binnenkort een pill party bij een vriend thuis, iedereen aan de pillen behalve ik, ik ga lekker aan de LSD.
MetaalKonijn zei:Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja.![]()
Dzy zei:Het was 1 zegeltje, niet zo heel sterk. Ik had ze al een tijdje en wou het graag een keertje doen. Toen maar besloten er eentje te nemen, had al flink wat ervaring met paddo's en 2c-b. Lekker achter m'n computer beetje op msn en DF posten, af en toe naar buiten, lekker douchen, hele vreemde gedachten maar heel weinig visueel. Meestal is het bij mij voornamelijk visueel en minder mindfuck maar dat was die 1e keer anders. Begon het na een paar uur wel zat te worden dus heb toen een benzo genomen en ben gaan slapen.. was vrij tegenvallend, de keren daarna waren wel super.
Dzy zei:Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.
Sweet_Shadow zei:Enneh Argulas er zijn al meer topics over alleen trippen, gaat wel meer over paddo's maar misschien heb je er wat aan. Kijk maar bij natuurlijke empathogenen.
Op LSD alleen trippen ga ik zeker eens doen. Maakt mij niet uit dat het langer duurt dan een paddotrip, daar stel je je toch van tevoren op in. Ik weet wel van mezelf dat ik een trip in mijn eentje kan hebben. Ik heb tot nu toe nog geen gevaarlijke dingen gedaan in een trip en het lijkt erop dat mijn geest ook nog wel naar behoren functioneert.
Skippy zei:ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P

Skippy zei:Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig,
Argulas zei:Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?
Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
zommes zei:Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelfdat gevoel ken ikJeller zei:persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdriveklinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf

Heb ik ook gedaan die avond toen ik van het strand kwam, een lange douche genomen. Zaalig!picklejuice zei:kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."