Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan ze alleen maar uitlachen als ik LSD op heb :P Binnenkort een pill party bij een vriend thuis, iedereen aan de pillen behalve ik, ik ga lekker aan de LSD.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
toen ik op nieuwjaar even alleen naar buiten ging of naar het toilet ging dan tripte ik ineens gelijk wel veel dieper enzo.. maar kan mss wel interessant zijn.. ma kben sowieso niet graag alleen voor 8 uur dusja.. niets voor mij denk ik
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja. :)
Klik om te vergroten...

ik niet...

met zn 2en of met meerdere personen lijkt me veel leuker
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De keren daarna waren in ieder geval heel anders. De tweede keer heb ik samen met Matthijs gedaan midden in Groningen, en toen het begon in te kicken op een goa feest losgegaan. Was daar niet echt alleen, veel mensen om me heen maar ben eigenlijk vooral met mezelf en de muziek bezig geweest, weinig contact met mensen om me heen. Was echt heel vet. Andere keren waren gewoon met vrienden enzo.

Denk dat ik het sowieso nog een aantal keer in m´n eentje op een goa feest doe. Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lsd moet je lichaam en geest eventjes gewoon worden, had exact hetzelfde wat jij hier juist beschreven hebt.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Het was 1 zegeltje, niet zo heel sterk. Ik had ze al een tijdje en wou het graag een keertje doen. Toen maar besloten er eentje te nemen, had al flink wat ervaring met paddo's en 2c-b. Lekker achter m'n computer beetje op msn en DF posten, af en toe naar buiten, lekker douchen, hele vreemde gedachten maar heel weinig visueel. Meestal is het bij mij voornamelijk visueel en minder mindfuck maar dat was die 1e keer anders. Begon het na een paar uur wel zat te worden dus heb toen een benzo genomen en ben gaan slapen.. was vrij tegenvallend, de keren daarna waren wel super.
Klik om te vergroten...

Thx :) en Thx sweet_shadow om dat nog eens te vragen, ik had geen tijd om er eerder op te antwoorden :)

Dzy zei:
Echt alleen weet ik nog niet, daar lijkt me paddo´s meer geschikt voor. Dat wil ik sowieso nog een keer alleen doen.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. Ik heb wle nog geen ervaring met lsd, maar wat ik ervan hoor is volgens mij paddos het beste om je inzichten enzo op je eentje te verbreden. Ik ga het allezins in men leven testen en vergelijken enzo. Eerste LSD trip zit er thans aan te komen, wrsl deze zaterdag :) hopelijk.. Als er een goeie plaats available is :tongueout:


Sweet_Shadow zei:
Enneh Argulas er zijn al meer topics over alleen trippen, gaat wel meer over paddo's maar misschien heb je er wat aan. Kijk maar bij natuurlijke empathogenen.

Op LSD alleen trippen ga ik zeker eens doen. Maakt mij niet uit dat het langer duurt dan een paddotrip, daar stel je je toch van tevoren op in. Ik weet wel van mezelf dat ik een trip in mijn eentje kan hebben. Ik heb tot nu toe nog geen gevaarlijke dingen gedaan in een trip en het lijkt erop dat mijn geest ook nog wel naar behoren functioneert.
Klik om te vergroten...

Ga zeker eens kijken, dat intresseert me inderdaad ook :)

En als je die tripervaring alleen hebt gedaan, mogen we dan weer een mooi tripverslag verwachten? :hearteyes:

Skippy zei:
ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P
Klik om te vergroten...

Kan ook jij je ervaringen hiermee delen ? En waarom vind je het zo heerlijk om alleen te trippen ?

Ben benieuwd :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wens je een leuke trip toe, en als je het dan al eens geprobeert hebt moet je ook eens een keer 2 zegels ofzo nemen, dan ga je echt hard visueel want dan opent je derde oog zich
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan uren naar mn kamer kijken zonder iets te doen, zonder ergens over na te denken, maar ik kan ook gek worden van verveling dan weet ik het even niet meer..

Voor je gaat trippen moet je iets hebben wat je kan gaan doen, anders zit je maar om je heen te kijken.
Ik zelf tijdens de trip, ben zo met de trip bezig dat ik niet ergens bewust mee bezig ben.
Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig, net zoals een sms sturen, en dan vergeten naar wie je het wilde sturen.
Ik vind het prettiger als er iemand bij is, dan kan je teminste tegen iemand praten als je iets kwijt wil, niet dat ik veel zeg, ik ben een stille tripper.
Het kan ook eng zijn in je eentje, ik wilde op bed gaan liggen om van mn trip te genieten, maar ging eerst even het huis na of er niemand binnen zat.
Het leek ook steeds of er iemand zat mee te kijken met me, het valt me wel op, dat als je met mensen bent die er niks van weten, het ook niet zullen merken, tenzij je een half uur naar je handen staart of naar iets wat er niet is..

Een trip in je eentje kan heel mooi zijn, maar toch is het prettig als er iemand bij je is die wel een dvd hoesje open krijgt.....

:wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Skippy zei:
Een joint draaien ben ik zo een half uur mee bezig,
Klik om te vergroten...

Joints draaien is rampzalig met LSD op...ik voel die tabak altijd door die joint kruipen...bevordert het draaien niet echt :tongueout:

@ dzy: You are invited to a pill party
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Argulas zei:
Hebben er sommige van jullie al alleen getript (op gelijk welk middel) ? dus zonder andere mensen in de buurt ?

Ik zou het wel eens willen proberen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...

Ja, één keer bewust op acid en een keer op paddo's. Wel vaker met andere mensen erbij die niet aan het trippen waren met zowel paddo's als lsd. 2-cb vind ik niet echt een tripmiddel, maar dat heb ik ook een keer alleen gedaan, de eerste keer, toen ik dacht dat het een tripmiddel was.

Helemaal alleen trippen op lsd was wel leuk op zich, ik heb een beetje zitten schrijven, muziek geluisterd en nagedacht. Het duurde op een gegeven moment wel erg lang, maar dat werd niet vervelend ofzo. Op paddo's was het wat minder, maar toen had ik ook lopen blowen en dat werd allemaal ellende.

Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Acid lijkt me echt ultiem op lange reizen... Elke keer als ik acid doe wou ik dat ik in een of andere goederenwaggon samen met wat ontsnapte negerslaven door Amerika toerde. :tongueout:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeker, maar in Nederland met de vijf-uurs spits was wat minder.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thx Skippy :)

zommes zei:
Ook heb ik een keer toen ik een treinreis van 2,5 uur moest maken (alleen) de idiote ingeving gekregen om van te voren acid te nemen, zodat de trip echt een trip werd. Het had leuke en hele nare kanten, maar de extra dimensie aan het dagelijkse leven was achteraf wel mooi. (eigenlijk moet daar nog wel een tripreport van komen) Maar als je nog niet zo bekend bent met acid en sowieso niet van druktes houd , dan zou ik dat niet aanraden.
Klik om te vergroten...

Ik kijk alvast uit naar dat tripreport :tongueout:
En bedankt om je ervaringen te delen!
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#16
eig trip ik het liefst alleen :flushed:
mijn eerste lsd trip was alleen en ik heb daar helemaal geen spijt van :) het was een uitermaten positieve trip
maar mijn eerste paddo trip was met een vrienidin :)
het liefst gebruik ik paddo's alleen ,
en lsd hangt v,d hoeveelheid af :)
lage a milde trip met mensen of soms op een goa feest
hogere doseringen alleen ,en soms met 1 vriendin erbij :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb het al een paar keren gedaan. meestal als ik terug kom van een feestje, leg ik me in men zeteltje neer, zet muziek op, kijk trippy beelden en anime afbeeldingen en rook ik me kapot in sigaretten. Heb het ook al 2of 3 keer gedaan terwijl iedereen ging feesten en ik alleen thuiszat, maar dan is het niet echt leuk, na een feestje hebt ik nog zo de sfeer in me zitte ( en de pillen) dat maakt het echt leuk. volgende week is het carnaval bij ons en ik doe mee en zal niet nuchter zijn.... de rest kunne jullie zelf wel invullen :grin: grtzz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
persoonlijk vind ik dat wel soms iets hebben die drukte.. soms heb je dan het gevoel dat je hoofd het helemaal niet meer aankan en ben je in een soort overdrive :mrgreen: klinkt raar, maar ik vind da nog leuk, is ook beetje een mentale test voor jezelf
Klik om te vergroten...
dat gevoel ken ik :wink: is ook soals je egt super leuk :mrgreen:
maar het vergroot de kans op bad gaan :(
allesinds is wel leuk voor een apparte trip :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
picklejuice zei:
kheb een tijdje (ik zou willen zeggen een uur en 30 min. maar m'n gevoel voor tijd was dan ook redelijk fucked up) onder de douche gestaan al trippend. Je kunt je wel voorstellen hoe verbazingwekkend (en wondermooi) dat was, en ik zou het gemist hebben mocht ik niet alleen zijn geweest.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook gedaan die avond toen ik van het strand kwam, een lange douche genomen. Zaalig! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."