Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
Ben ik ook wel eens benieuwd naar ja. :)
Klik om te vergroten...

ik niet...

met zn 2en of met meerdere personen lijkt me veel leuker
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet echt doen voor het amusement (alleen trippen), maar eerder voor meditatie en echt focussen op een aantal dingen om er zo meer van te leren.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het maar raar om alleen te zijn als je echt hard tript
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan me nog wel een nacht herinneren...
Oud en nieuw...had met mijn rotkop de acid veel te laat gepakt wat niet echt verstandig was aangezien ik de dag erna vroeg moest werken. Heb van een uur of 3 tot half 6 bij een vriend thuis gezeten, smoken en ik werd maar stoneder en stoneder..alsof er geen stop opzat. Om half 6 besefte ik me edat ik echt wel weg moest. Fiets natuurlijk weg...fiets geleend van die vriend, naar huis gefietst en kon natuurlijk niet slapen...heb daar een uur of 2 echt ongelofelijk hard liggen trippen in mijn bed en mocht daarna lekker werken. Was GODVERDOMME nog helemaal verdrugged..had niet gepit.
Dat was niet echt plezierig maar ik denk dat het verder wel aangenaam kan zijn.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
De volledige triptijd helemaal alleen zijn lijkt mij ook wel eng, maar toch vind ik 't niet onprettig om onder de acid even op mezelf te zijn. Het is vaak moeilijk communiceren vind ik, en daar ben je dan wel van vrij van als je alleen tript.

Ook vraag ik me af waar je dan al die tijd mee bezig moet zijn? De hele nacht op m'n kamer rondspoken, en achter de computer klooien lijkt me ook niet geweldig.

Toch, het idee is interessant, dan kun je relaxt al je gedachtes rustig uitwerken.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
het lijkt me echt niet leuk...
zit je daar een btje in je uppie... :confused:

elkaar begrijpen is af en toe lastig idd, maar dat is af en toe best geinig :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat is wel waar, kan voor grappige misverstanden zorgen, en zeer vage uitspraken. :mrgreen:

Maar, wat maakt het uit als je in je eentje zit, als je toch bij wijze van spreken het hele universum aan je voeten hebt? :mrgreen: Het is wat je d'r dan zelf van maakt, de dingen die ik dan zie en denk, kunnen me vaak wel zo goed bezig houden, dat ik soms niet eens wil praten. :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat ik depri zou worden in mn eentje :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat :tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
En dan kijken ze je allemaal zo ':confused:' aan. :mrgreen:

Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
En dan kijken ze je allemaal zo ':confused:' aan. :mrgreen:

Praten met bezopen mensen dan.. dat zijn de vage converstaties, dan kan ik mezelf aardig freaken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

met dronken mensen?
omg dat gaat echt niet...

ik liep in *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*rond onder invloed van lsd...
en daar was een of andere foute coveravond aan de gang...

gingen ze opeens tegen me praten :P
Hey *modknip: naam verwijderd ivm privacy*, wat doe jij nou hier...
ik :openmouth:
euhmmmm lsd, decoratie daarom... daaaag :grin:
en toen rende ik weg :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
Oh praten doe ik wel. Onder LSD houd ik mijn bek echt absoluut niet.
Kan keihard mee gaan doen in een felle discussie terwijl ik geen idee heb waar de fuck het over gaat :tongueout:
Klik om te vergroten...
ja ik praat ook wel veel eigenlijk hoor, zeker als ik er nog bij gedronken heb

nu ik er aan denk ik ben overlaatst wel eens een paar uurtjes alleen geweest toen ik ben uitgeweest op LSD, maar ik was dus totaal niet alleen, maar degene waar ik mee naar het feest ben geweest was naar huis en ik was nog wat langer gebleven..
maar echt vergelijkbaar is het niet, want er was heel veel volk rodn mij (die ik nie kende) en af en toe ook nog gepraat met mensen die ik beetje kende.. doordat ik toen alleen was heb ik nog de organisator leren kennen van het goafeestje waar ik nu moet draaien.. jaja waar die LSD toch allemaal nie goe voor is :grin:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
en toen rende ik weg :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ook prachtig impulsief wegrennen. :mrgreen:

Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P

Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
en toen rende ik weg :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ook prachtig impulsief wegrennen. :mrgreen:

Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P

Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dzy zei:
Mijn eerste LSD trip was in m'n eentje.
Klik om te vergroten...
gek!!!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind het heerlijk om alleen te trippen, alleen ik wil altijd van alles doen maar weet nooit wat :P
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, die vraag komt ook altijd in me op wat je eigenlijk het best kan doen als je aant trippen bent, feesten is een optie, nadenken maar ik ben er nog niet helemaal uit, ik denk wel dat het feesten gaat worden...
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
en toen rende ik weg :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ook prachtig impulsief wegrennen. :mrgreen:

Mij belden ze op toen ik op de piek van de trip zat, zij bezopen aan de telefoon schreeuwen, en toen heb ik 'm maar uit gedaan, toen een hele lading aan smsjes :P

Had zelfs nog de neiging om 'm op de vloer te leggen, en 'm kapot te stampen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Die avond was inderdaad erg mooi. Ik straalbezopen, jij helemaal aan het spacen. Leuke gesprekken die avond :rolleyes: :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
met zatte mensne praten al trippend is nog leuk vind ik, maar meestal ben ik dan ook zat dusja..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."