#1
'T is iig beter dan met XTC gebruikers praten, die komen dan over als zware psychopaten vind ik. :P
sjaartrol zei:BoriZ zei:Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit)

Allemaal waarPePhenkie___// zei:het lijkt mij juist het ultieme alleen trippen omdat ik altijd zo ontzettend para word door andere mensen en alleen hoef je je niet aant te passen zeg maar maar ja je bent wel alleen.
wel denk ik dat je alleen veel harder gaat en dat je dan 'echt' inzichten krijgt of ze nou wel of niet waardevol of accuraat zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."