Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen Trippen

Alleen Trippen

84 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
'T is iig beter dan met XTC gebruikers praten, die komen dan over als zware psychopaten vind ik. :P
B
BoriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjaartrol zei:
BoriZ zei:
Tip: Neem een doppie GHB net nadat je je acid hebt ingenomen, dan ben je zowieso verlost van spanning die er voor kan zorgen dat je niet lekker in de trip komt.
Klik om te vergroten...

bweuik, toch geen lsd (= beste uitvinding ooit) mengen met ghb (= domste uitvinding ooit)
Klik om te vergroten...

Wat??? GHB is een geniale uitvinding man! Het stimuleert socialisatie, wat betekend dat je graag wil communiceren met anderen op alle gebieden. Emotioneel, intelectueel en sexueel. Deze communicatie levert een sterk en diep gevoel van geluk. Waarom? Omdat GHB paranoïa doet verdwijnen en vertrouwen versterkt. Met andere woorden onze neiging tot paranoïa sterk verminderd
Door deze sociale boost, ook al hoef je niet sociaal te zijn als je in je eentje tript, kom je veel lekkerder en vooral zekerder de trip in. (vind ik dan he)
Het remt immers je angsten

Maar enough about GHB, wil niet teveel offtopic gaan.

Ik heb nu eindelijk een flessie vloeibare acid weten te regelen, nog ffies 2 weken mn stage afronden en dan gaan we een mooie zomer tegemoet :grin:

:wave:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#3
het lijkt mij juist het ultieme alleen trippen omdat ik altijd zo ontzettend para word door andere mensen en alleen hoef je je niet aant te passen zeg maar maar ja je bent wel alleen.

wel denk ik dat je alleen veel harder gaat en dat je dan 'echt' inzichten krijgt of ze nou wel of niet waardevol of accuraat zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
PePhenkie___// zei:
het lijkt mij juist het ultieme alleen trippen omdat ik altijd zo ontzettend para word door andere mensen en alleen hoef je je niet aant te passen zeg maar maar ja je bent wel alleen.

wel denk ik dat je alleen veel harder gaat en dat je dan 'echt' inzichten krijgt of ze nou wel of niet waardevol of accuraat zijn.
Klik om te vergroten...
Allemaal waar :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik trip de laatste tijd meestal met veel mensen om mij heen, ik denk dat als ik weer ga trippen in mijn eentje ik die mensen juist ga missen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."