Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Will do.

Btw - Ik ben echt geobsedeerd door je 2c-b Report gast!

Nee dat betekend niet dat ik je na ga doen, maar damn wat een trip!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Immo zei:
Ik heb het rare voorgevoel dat deze meeting nooit gaat gebeuren.
Klik om te vergroten...

*deelt mee in dat gevoel.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het rare voorgevoel dat deze meeting nooit gaat gebeuren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
best wel kans van hoor ... niets is verplicht.

Als er 10 komen ben ik al blij.

Stonie

ps:

September is de laatste kans dus we zien wel.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik tegen mezelf zeg "ik zie wel" gaat het altijd fout,
kom op, een beetje tempo in dat plan!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat is er leuk aan trippen met 10?
meer dan drie vind ik eigelijk al irritant
nu ja, als je geen vrienden zijt ben je natuurlijk niet verplicht achter elkaar aan te hollen, het zal wel een unieke ervaring zijn
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je stelt in je eerste zin een vraag en geeft in je laatste zelf het antwoord :mrgreen:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippen op een of ander cool feest met vrienden hebben de meesten hier denk ik toch wel vaker gedaan, het leuke aan de meeting was toch met alleen maar df'ers (die je wel of niet kent) ergens op een mooie plek allemaal aan acid te gaan. Of heb ik het verkeerd begrepen?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
Ik heb het rare voorgevoel dat deze meeting nooit gaat gebeuren.
Klik om te vergroten...


Inderdaad. :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien dat het er ooit van komt.. maar aanstaand weekend kan ik sowieso niet, want dan ben ik al van plan op een goa feestje te trippen.. maar het weekend daarop eventueel.. september is wel een beetje de laatste kans ja.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewoon een klein goafeestje organiseren :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Erwin Krol is ook zeer welkom ....

:wave:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
In de Matrixx lopen alleen maar losers ...

LSD vindt je zeker niet in dat soort verloren oorden ..


Nog een lijstje waar je zeker geen lsd tegen komt:

Disco
Megatheken
En hardcore feessies

waar wel ?

GOA en psytrance feesten en festivals

En nu kappen met mijn topic te vervuilen !!
Klik om te vergroten...
prachtig!

maar wanneer is die meeting nou? Gaat toch richting een indoor projectje op deze manier
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad de meeting is zwaar naar wionter aan het lopen.

De kans op een leuke warme Zaterdag is zo goed als voorbij.

Ach ja ... volgend jaar meer kansen ??ik heb goed getript dit jaar !!

:mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamWeaver zei:
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
Klik om te vergroten...

klinkt als een goed idee
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
Klik om te vergroten...

klinkt als een goed idee
Klik om te vergroten...

Misschien een plek kiezen waar er buiten veel te doen is en misschien een privé buiten terrein maar ook een verwarmde binnenplek? En er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om jassen mee te nemen enzo..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
jassen vs regen iewk!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
gogogog we go ! :grin:
r
ronjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom doe je je niet voor als vereniging van het een of ander en huur je een blokhut van de scouting ergens? Niet te duur als je met een groepje bent. Dat is meestal redelijk afgelegen, maar nog wel te bereiken en je hebt er een buiten en binnen. Het enige is dat het buitenterrein niet altijd zo'n hele sprookjesachtige setting is, maar er zijn er wel te vinden bij of in het bos. Heb je meteen een keuken voor lekkere hapjes tijdens en nadien... En eventueel matjes of in elk geval slaapplaatsen voor erna. Wel even met de beheerder afspreken wanneer hij of zij langskomt...

http://www.scouting.nl/frontend/sol/index.php?task=ac_search&action=search&button=btnselect

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."