Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geduld is een schone zaak .... de lsd heeft de tijd.

Ik zal ook wat foto proberen te maken van een andere lokatie die ik in gedachtes heb. De vorlopige lijst zodat we kunnen inschatten hoeveel koppen er ongeveer zullen opduiken.


Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Goaunaut
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje

Wil je erbij staan dat kan pm me maar het is zowiezo geen verplichting ik ga ervan uit dat er maar een handvol echt kan, en ook op komt kan dagen.



Groetjes

Stonie Mahonie

PS: Ik kan ook niet geloven dat niemand anders een goed plekje weet. Eigengrond is niet vereist toegangelijkheid wel.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezocht :

Legertentje die moet dienen als chill out chaishop en floatingroom.

Wie of wie heeft er ozoiets gratis te leen moet wel compleet zijn en vooral schoon en waterdicht.

Ophalen is geen probleem ...


Ik zou het echt de beste optie vinden om de kale vlaktes te bestrijden.
Zo'n fijn knus plekkie om je terug te trekken, war de wierook en de zoete geuren overheersen.

We gaan hard trippen dus er is zeker behoefte aan een zeer goede chill out waar je kunt liggen en spacen.
NEE geen darkroom ....


Kan er iemand lekkere taarten bakken ?
Zijn jullie bereidt voedsel te maken ?
Hebben jullie wel is honger op de LSD ?

Hebben jullie zelf nog wensen op input ?
Of neemt iedereen zijn eigen dingetje mee ?




:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil opzich ook wel graag komen.. alleen.. ben nog net geen 18; maar ik kan goed tegen tripmiddelen; dat weet ik alvast zeker. Tegen de tijd dat het zo ver zal zijn zal ik wel wat meer ervaring hebben want ik ben binnen deze maand nog zeker 2 trips al geplanned staan.. Maar.. ik weet het ook niet zeker.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
je bent in ieder geval gehard en gemotiveert wat mij betreft zou het misschien een gemis zijn als jij niet kwam Azgaza !!

Nogmaals 18+ is een richtlijn, ben je al hard en volwassen genoeg om er iets leuks van te maken, dan ben je welkom.

Groet

Stonie

ps: Deze maand gaat het zeker niet gebueren, dan is er Ruigoord.
De volgende Maan daarop gaan we serieus alles voorbereiden.
Als de Maan op Maandag valt dan vervroegen we naar het weekend.
Ik zal zowiezo proberen de Zaterdag te kiezen zodat daar op gerekent kan worden.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien kan iemand een instrument meenemen? Digaridoo ofzo ?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit klinkt allemaal erg goed. Na dit weekend voor het eerst getript te hebben op LSD (zie tripreport :wink: ) kan ik niet wachten op de volgende keer. :hearteyes:
Hoop dat het na 27 Juni is... Waarom is die volle maan zo belangrijk? Het lijkt me trouwens juist tof om weer met mensen te trippen die ik nog niet ken, maar die wel allemaal chill zijn (zo klinken jullie tenminste) Misschien dat ik nog iemand meeneem, die natuurlijk ook relaxt is!

Het enige is... LSD regelen... en: als we daar op de Veluwe gaan lijkt het me juist tof als het gras 2 meter hoog is! Dan maken we een plekje door het gras ergens plat te maken, en hangen allemaal doeken en shit op. En als je dan op avontuur wilt gaan kun je door het hoge gras lopen. :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
done ...

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
nste) Misschien dat ik nog iemand meeneem, die natuurlijk ook relaxt is!

Het enige is... LSD regelen... en: als we daar op de Veluwe gaan lijkt het me juist tof als het gras 2 meter hoog is! Dan maken we een plekje door het gras ergens plat te maken, en hangen allemaal doeken en shit op. En als je dan op avontuur wilt gaan kun je door het hoge gras lopen. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook een leuk idee, een beetje decor maken in de plek. Hoewel gewoon natuur op LSD ook prachtig is!
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een geweldig idee! Zet mij ook maar op die mailinglist, als het niet tever weg is ben ik er zeker bij!
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga binnen drie weken mijn eerste keer beleven, misschien dat ik de volgende keer meega gaat het eerst ff lekker thuis tjekken met een maat. Ik hoor op solstice wel hoe het was :stoned: .

have fun guys and girls,
maak er wat moois van :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
AKA ..

grapjas ben jij he .... eerst is Solstice .. dan pas gaan we de Moontrip doen.

Dus over 15 dagen Ruigoord over 45 dagen ofzo ongeveer de Moontrip.

:mrgreen:

Alle tijd om nu nog jezelf te harden en goed in te trippen.

Stonie
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
hm.. ik zal maar es een poging wagen om tegen die tijd ook ervaring te hebben.. kan k tenminste mee :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het lijkt me ook wel een goed idee om van te voren mensen op ruigoord of andere feesten te ontmoeten ja, dan is het niet totaal nieuw (hoewel trippen met (bijna) vreemden vaak ook wel leuk is)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eeh ja dat wist ik niet ik weet niet zo goed hoe het met de maanstanden zit vind 'm alleen space :beer: ! I will be prepared misschien dat volgende week al wat mensen ontmoet op torenpop in amersfoort en de week erop in ruigoord wil altijd wel graag weten wat voor vlees er in de kuip zit om het zo maar te zeggen. Lijkt me erg heftig mar aan de andere kant heb ook al aardig wat meegemaakt en ga overal goed op dus maak me 0% zorgen, iedereen lijkt ook wel chill hier :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
ach... mocht ik van nemo afspringen... ik ben het maar :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Moeten we nog een sitter erbij halen ?

Voor het geval dat ? Ik zou echt niet weten hoe ik moet reageren op een Biter bijvoorbeeld.

Daarnaast zijn we allemaal vreemden voor elkaar dus ALLES is mogelijk.
Zowel positief als negatief.

En ja als we elkaar op Ruigoord al ontmoeten scheelt dat wel.
Maar niet iedereen komt naar Ruigoord.

Stonie
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm ik ben opzich nooit een voorstander geweest van sitters, hoe aardig ik die mensen normaal ook vind als ik trip kan ik me een beetje irriteren aan nuchtere mensen. Vooral als zij mij niet met rust laten als ik er een beetje space uitzie (doe ik altijd) of beetje vaag begin te doen (onverwachts op de grond gaan liggen, effe mezelf een half uur terug trekken), dan word ik juist para van hun (met hun goede bedoeningen) ipv dat effect dat mensen altijd zeggen.

:wink: je vat waarschijnlijk wel wat ik bedoel !

En ik ga ervan uit als we met een groep mensen die leuk, vriendelijk en aardig zijn, en uberhaubt al zo'n superplan komen nou niet echt voer voor bad trips zijn...Geloof niet dat er ook maar iets mis kan gaan anders krijg je een knuffel van mij :grin: .
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Moeten we nog een sitter erbij halen ?

Voor het geval dat ? Ik zou echt niet weten hoe ik moet reageren op een Biter bijvoorbeeld.


Stonie
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
maar idd
liever geen sitters
psycho chrono and me zijn zoiezo al ervaren genoeg om iemand t helpen voor als t mis gaat, lijkt me
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met oud en nieuw ben ik in Kopenhagen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."