Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
91 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :grin:
Klik om te vergroten...

je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
"kom met t openbaar vervoer...."
Klik om te vergroten...
Wat een heaumeau was dat!


Ellesdee zei:
je kent mij nu, dus nou is t al minder eng :wink: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Vergeet wat ik zei, I'm there :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
"kom met t openbaar vervoer...."
Klik om te vergroten...
Wat een heaumeau was dat!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Kun je iets specifieker zijn ivb met bepaalde verplichtingen die afgezegd moeten worden voor deze LSD festiviteiten ?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen verplichtigen gelukkig, en we gaan niet op vakantie, het duurt maar 24 uurtjes.
Ik kan geen weer voorspellen, en ik ga niet als het vochtig of nat is.
Dus antwoorden kan ik oook niet geven, iedere volle maan in deze zomer kan de goede zijn.

Zoals nu is het door de weeks en moet iedereen werken dat is lastig.

Groetjes

Stonie
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom regel je dit via een forum? Je wilt discreet blijven, maar je weet dat alles en iedereen hier meeleest?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi Balon en alle anderen,

Tsja er wordt zeker meegelezen maar de lokatie gaan we via de mail verspreiden en de dag mag wel bekent zijn.
Daarnaast zal er niets illegaals op de meeting gebeuren en angsten heb ik niet voor de politie.
Heb weinig te verbergen behalve mijn 4 ton coke.


Zolang de lokatie geheim is kan er toch weinig fout gaan ofwel ?

Iemand nog tips hoe we underground kunnen gaan ?

:wave:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan je een schep aanraden.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eier zei:
Ik kan je een schep aanraden.
Klik om te vergroten...
haha :grin:

Ontopic; de locatie word de dag vantevoren via mail/msn/telefoon verspreid, zodat iedereen genoeg tijd heeft om vervoer te regelen, aangezien het voor enkele DF'ers wat ver is.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha grappig idee :) wanneer de dag nadert... laat het me maar weten.
Ik ben wel geïnteresseerd! Ik hoor het wel van deadlock of psycho_chrono op msn :mrgreen:

Maybe see u all in the full moon!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
OK tijd voor een update, ik heb 300 km gereist, 4 uur gereden en nog is 4 uur in de file gestaan.

Allemaal om de lokatie van Dreamweaver is goed te bekijken.
Het is een leuke plek maar niet perfect, een aantal nadelen en weinig voordelen.
Slecht bereikbaar met openbaar vervoer, maar het is prive en schoon.
Heerlijk grasveldje en 1 boom met een vette rivier erachter.

Op zich niet slecht maar voor mijn gevoel kan het beter.

Volgende lokatie zal ik deze week proberen te bekijken.
De 22-23 ste is er Ruigoord de maand erop wil ik een serieuze poging gaan doen.

Groetjes van Stonie
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok ik ben benieuwd en wacht het maar af he :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
niet hyperen !!

Ok beste LSD 'ers ...

Er is nog steeds onduidelijk merk ik.

Er is een lijst ja !!

Daar staan jullie al op dus maak je geen zorgen.

Ik zal de lijst even updaten doorlinken zodat iedereen kan controleren of ie erop staat.

Groetjes

Mahonie ...
c
chwoantalLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Oh er is al een lijst? Count me in then :)
20 jr, 15e trip ofzo, waarvan 5e keer lsd I guess.
Klik om te vergroten...

Oow tellen alle trips mee.. :P Ik heb 2cb en 2ci ook al verscheidene keren gedaan, ketamine.. zit ook wel op 10 trips denk ik!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
chwoantal zei:
Oow tellen alle trips mee.. :P
Klik om te vergroten...
Maar dát zei ik niet :þ
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Goanaut zei:
Ergens in een natuurgebied bij A'dam ofzo, of is dat niet centraal genoeg?
Klik om te vergroten...

Dit wordt hem trippers voor de eerste try out sessie.
The Journey mag wat mij betreft voor zonsondergang beginnen, want de zonsondergang is een goede inleiding kwa kleuren en sfeer om te beginnen.
Ik zal er zijn vanaf 18.00 tot de volgende dag 18.00, dus 24 uur nonstop on the acid.

The quest list ...



Dwuze
Bewild
Kees Klapkaak
Lycergine25
Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Psychonaut'86
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje
Argulas
Chwoantal
Telefoon
Qocaïne
Matthijs
Immo
Patrick a.k.a Spaceface
Goanaut

Zommes




Dat zijn 20 personen, ik ga ervan uit dat er 10 echt komen precies goed.
Meer mag ook maar meetings vertel mij niets meer. De routebeschrijving wordt via de pm toe gezonden.

Can u feel the pressure ...

Stonie can.

Salud
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
OK omdat je zo aandringt ... :wink:

Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe ....

Done u are on the list.

:wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan ik er nog bij?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Damn ik heb nog steeds geen LSD kunnen vinden die knakker die het deze keer zal regelen heeft t weer eens af laten weten. Op solstice had ik nog wel ruim de gelegenheid, maar toen was ik al waus genoeg van ander snoepgoed... Misschien komt t nog wel voor die tijd uit de lucht vallen maar ik denk zoiezo wel dat ik het kan hebben. Zit de laatste manden super chill in mijn vel en eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Patrick a.k.a Spaceface zei:
eet de laatste tijd altijd twee porties paddo's als ik neem :) en heb al 5 jaar geen mindtrip meer gehad. We will see :smoke:
Klik om te vergroten...

Dit kan ik niet echt volgen... Het is me nog nooit gelukt te trippen zonder mn mind!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je komt of niet ....... we zien wel !!


in het voorjaar gaan we een poging buiten doen ...


Groetjes

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."