Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
eigenvervoer ?

Ik ook en ik heb 1 plek over voor een passagier.

:stoned:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ook wel bereid om al trippend :P nog 3 mensen op te halen in de buurt :)
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
afstand zou me niet uitmaken, maar ik kan op het moment tog geen acid regele en ik ben 17 en daar wat trippen met vele oudere die mij als onverstandig afkeuren.... uhm neee :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me interessant. Ik laat nog van me horen! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja precies dat is bij mij ook wel zo!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt leuk! Ik heb nog één zegeltje liggen, wachtend om geconsumeerd te worden :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt als een plan :grin:
Ik ben wel druk, dus als er ergens een datum geprikt is kijk ik wel of ik mee kan doen .
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er ook wel veel interesse bij :mrgreen: Alleen het probleem is dat ik zo 1 2 3 niet aan lsd kan komen...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
buzzy zei:
Ik heb er ook wel veel interesse bij :mrgreen: Alleen het probleem is dat ik zo 1 2 3 niet aan lsd kan komen...
Klik om te vergroten...

is dat een probleem hebben ze daar genoeg lijkt me :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat is ook weer hartstikke waar natuurlijk, niet eens aan gedacht godver :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wil ook best komen dan. :) Heb toevallig vorige week donderdag in de natuur getript op de LSD met een paar mensen.. heerlijk! Lekker een radiootje en batterijen meegenomen en wat spacy muziek. We zaten in de ingang van een mergelgrot, hadden we alvorens te gaan trippen 200 theelichtjes verspreid over de hele ruimte gezet, echt een prachtige tripsetting!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb nog nooit lsd op... maar zoiets is natuurlijk een leuke eerste keer... dus zodra dr n concreter plan is... :rolleyes:
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Behoorlijk nieuw hier, zelf ook nog nooit lsd op en totaal geen idee hoe ik eraan moet komen.

Maar het lijkt me echt heel leuk :grin: Woon ook maar 5 minuten van de duinen af :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lokatie ?

Beste LSD 'ers,

Nou er is in ieder geval wel animo, niet dat ik 1000 man had verwacht.
Hoe dan ook je moet ALLES zelf meenemen, dus ook je eigen dope.
Ik kan niemand helpen, behalve dat ik iemand mee kan nemen omdat ik 1 stoel overheb.
Daarnaast is de lokatie wel erg belangrijk, moet wel flink trippen.

Dus nu komt het lastigste deel waar ??

:stoned:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
iets centraals maar toch wat afgelegen, aangezien de maatschappij het niet zo heeft op trippende mensen :P

Ik vind de midden-nederland regio wel goed :) + zijn er mooie natuur gebieden :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In m'n tuin for sake. Hoef ik niet zoveel geld uit te geven aan die reisjes.

J/K :wink:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ergens in een natuurgebied bij A'dam ofzo, of is dat niet centraal genoeg?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotterdam
das redelijk centraal :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
park rotterdam ?

Ooit is in een park geweest naast die mast, was erg rustig erg schoon en erg relaxed, was tegenover Parkzicht ofzo.

Kijk ik ben bereid te reizen voor een goede lokatie, wat belangrijk is dat er auto kunnen komen, kampvuur kunnen maken.
Geen pottekijkers, geen jumpers ....

:wink:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Augustes ^^ ? 11 of 12 schijnt heel mooi te worden XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."