Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eier zei: bdk zei: tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret Klik om te vergroten... Maar dat is een leugen van de regering, om het joint roken tegen te gaan, aangezien ze daar geen belasting over innen! Klik om te vergroten... which is stupid enough in itself. But then again, andré rouvoet...."
"wel gekotst, maar dat was door drank of beetje ziek zijn en toch blowen. Nooit dat ik me gewoon lekker voelde en alleen blowde dat ik ging kotsen."
"stuk of 3 per week? Meeste als ik de volgende dag niet vroeg op hoef of zelfs helemaal vrij ben."
"Kan je niet gewoon een pijpje kopen en daar een boel goede brokjes hasj in douwen voor makkelijker effect? Speeskeek van de shops in a'foort weet ik niet want ik kom er nooi :P"
"vage shit, mijn zus lacht me altijd uit als ik 's avonds om 12 uur 8 boterhammen sandwichspread eet :P (na een jointje)"
"eckies zei: Veel naar mijn mening is elke dag en dan een stuk of 5 of meer. Of is dat wat extremer? Dat was ongeveer mijn tempo hield wel af en toe een dagje pauze en heb me naar deze stop toegwerkt. Eindigde met aanzienlijk minder dan dat voor ik cold turkey ging. Klik om te vergroten... poeh trek je dat nog wel joh 5 per dag? Ik heb per jaar 2 weken waarin ik misschien nog iets meer blow maar dat is wel een bijzondere situatie, moet ik thuis en niet op vakantie ECHT niet aan denken hoor. Zit je de hele dag te spacen. Mwah ik hou 't op sporadisch blowen met af en toe een flinke piek."
"lysergine25 zei: een beetje bho in de morgen is een dag zonder zorgen Klik om te vergroten... bho /JAloers!!!!"
"eyebeekaii zei: Ik ben van mening dat dit ZEKER gaat ! niet voor iedereen, maar ik vind zeker niet dat iedereen er op afgerekend moet kunnen worden als ze geblowd hebben en dan rijden, in grote tegenstelling tot met alcohol; Zelf ben ik 19, ik blow een dikke 6 jaar, waarvan zeker 5 jaar iedere dag, waarvan 2 jaar ~2 gram of meer per dag, en ik heb nu een maandje of 4 mijn rijbewijs... Omdat ik zo lang / graag / veel blow, heb ik daar dus ook de nodige ervaring mee en met de tijd ben ik alles gaan doen met een jointje; zo rookte ik vroeger bijvoorbeeld voor werk, school, sporten niet omdat ik het niet fijn vond om dan stoned te zijn... Uiteindelijk ben ik dat wel fijn gaan vinden en het is intussen meer omdat ik het lekker vind als echt om het "stoned" worden... Ik rook geen sigaretten, en mijn jointje doet bij mij wat voor de meeste een sigaret doet. Daardoor heb ik voor 98% van mijn rijlessen dus ook geblowd en ben zelfs met een joint van tevoren ( een stiekem een oxazepam tegen de spanning :P ) geslaagd, met als gevolg dat ik in mijn eerste autorit alleen een jointje achter het stuur heb gerookt... En doe het nog regelmatig, totaal zonder problemen, ik ga er ook niet minder goed door rijden. Hoewel dit ook moeilijk te zeggen is omdat ik altijd "stoned" (lees: wiet gerookt heb) ben. Al met al; ik denk dat iemand die blowd zelf heel goed kan inschatten of die kan blowen als je twijfelt gewoon niet doen ! Het zelfde eigenlijk als je iemand vraagt of hij hulp nodig heeft, en hij weet het niet, dan heeft diegene dus hulp nodig, als is het maar met die beslissing... Klik om te vergroten... Hier ben ik het wel mee eens Ikzelf zou 't relaxt vinden als ik nog kon autorijden met een joint, maar ik heb al m'n rijlessen nuchter gedaan dus ik blijf autorijden maar gewoon helemaal nuchter doen."
"Lycergic zei: Ik heb altijd het idee dat ik 100 per uur rij op mijn brommertje als ik genoeg gesmoort heb . En bochten neem ik dan ook gewoon perfect Ik zou enkel niet snel (genoeg) kunnen reageren moest er iets heel onvoorzien gebeuren denk ik , een auto die van de oprit afvliegt zonder dat ik dat zag fzo .. Klik om te vergroten... then again een automobilist die dat doet zit altijd fout en de vraag zou zijn of je het nuchter misschien beter eraf zou brengen"
"bdk zei: tsja ze zeggen niet voor niets dat een joint 4 x slechter is dan een sigaret Klik om te vergroten... kut opmerking maar grappig genoeg krijg je van (pure) wiet rook geen kanker. Blame tabak, dus deze zin lijkt onzin. Ook 4x slechter, in welk opzicht? azgaza zei: Had je ooit eerder een joint open gemaakt? Misschien ziet het er wel altijd zo uit? Klik om te vergroten... Ik heb toevallig gister een stukje joint (die ik al op had, maar ik stop meestal 0,5 cm voor de tip) eens open gepeuterd om te kijken hoe 't eruit ziet. Niet echt bijzonder (in dit geval iig) gewoon tabak maar iets droger ofzo."