Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
In de Matrixx lopen alleen maar losers ...

LSD vindt je zeker niet in dat soort verloren oorden ..


Nog een lijstje waar je zeker geen lsd tegen komt:

Disco
Megatheken
En hardcore feessies

waar wel ?

GOA en psytrance feesten en festivals

En nu kappen met mijn topic te vervuilen !!
Klik om te vergroten...
prachtig!

maar wanneer is die meeting nou? Gaat toch richting een indoor projectje op deze manier
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad de meeting is zwaar naar wionter aan het lopen.

De kans op een leuke warme Zaterdag is zo goed als voorbij.

Ach ja ... volgend jaar meer kansen ??ik heb goed getript dit jaar !!

:mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
Klik om te vergroten...

klinkt als een goed idee
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
Klik om te vergroten...

klinkt als een goed idee
Klik om te vergroten...

Misschien een plek kiezen waar er buiten veel te doen is en misschien een privé buiten terrein maar ook een verwarmde binnenplek? En er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om jassen mee te nemen enzo..
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
jassen vs regen iewk!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
gogogog we go ! :grin:
r
ronjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom doe je je niet voor als vereniging van het een of ander en huur je een blokhut van de scouting ergens? Niet te duur als je met een groepje bent. Dat is meestal redelijk afgelegen, maar nog wel te bereiken en je hebt er een buiten en binnen. Het enige is dat het buitenterrein niet altijd zo'n hele sprookjesachtige setting is, maar er zijn er wel te vinden bij of in het bos. Heb je meteen een keuken voor lekkere hapjes tijdens en nadien... En eventueel matjes of in elk geval slaapplaatsen voor erna. Wel even met de beheerder afspreken wanneer hij of zij langskomt...

http://www.scouting.nl/frontend/sol/index.php?task=ac_search&action=search&button=btnselect
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
opf gewoon een goedkope tent ergens halen / huuren

^^ hebje ook binnen

dik vuur ..

maar da kan mbij de scouting ook allicht heelrijk! :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt als een erg goed plan, Ronja! :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister de kaartjes gehaald :)

Weet iemand hoe het zit met het openbaarvervoer er heen op oude- en nieuwjaarsdag?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
Hoop dat jullie het naar je zin hebben. Ik heb gisteren afgesproken om ook op oud en nieuw te gaan trippen!

Denken jullie dat het verstandig is om met al dat vuurwerk op zo'n intense dag een kleinere dosis te nemen dan wat ik 'normaal' gesproken doe; namelijk één maya, verwachte inhoud 150-200ud?
Klik om te vergroten...

J emoet wel voorzichtig doen als je al trippend zelf vuurwerk af gaat steken natuurlijk.. Maar ik denk dat je jezelf het beste kent, wees gewoon voorzichtig :grin:

Oh, en een vriend van me is afgehaakt voor Ruigoord en moet zijn kaartje kwijt. Iemand nog last-minute interesse???
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ga jij nog wel dan Delirium?

Wie gaan er nu allemaal eigelijk?
Ik ga samen met een maat van me in ieder geval wel! Hopelijk weten we nog snel een N2O cracker te maken voor wat leuke ballonetjes, ik heb geen zin om zo'n slagroomspuit mee te nemen namelijk... Verder neem ik 150 ug LSD in en misschien later wat meer... MDMA laat ik denk ik staan ivm tentamens de week erop, en dat je maar een rush heb van 2 uur en dan down bent en ik bang ben dat dat de rest van mn trip verneukt. Ow ja, en natuurlijk 2-3 joints per persoon mee! :mrgreen:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je een linkje naar jou report Az? :)

Enne geeft niet hoor van dat bier Dilerium, vreemd dat je niet bad ging, zo zag het er echt uit :P misschien ben je het vergeten ofzo?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu geplanned de nacht van 30 op 31 december LSD te nemen dus als ik ga ga ik denk ik niet trippen, wel een hoop blowen en de dag na LSD geeft dat natuurlijk altijd wel lichte flashbacks (ik had ze laatst weer eens, een echte zelf opgeroepen flashback waar iet grijzigs de typische LSD kleuren aannam precies zoals in mijn 6e LSD trip! :hearteyes: ), maargoed.. ik hoop te kunnen komen.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn er Ruigoordgangers die in zijn voor een minimeet, ergens op de avond? :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
En mensen die gingen; was het leuk?
Klik om te vergroten...

Die zijn nog niet wakker! :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
Alleen waarom morgen ipv overmorgen?
Vuurwerk + LSD = Hele gave visuals!
Ruigoord + LSD = Hele gave sfeer!
Klik om te vergroten...


Weet ik; ik heb wel eens op ruigoord te tript, en voor mij vooral is het daar vet omdat mijn moeder dat een paard had staan toen ik een jaar of 3-4-5 was en ik vaak mee ging om dat ding te verzorgen en om mee het natuurgebied achter het dorpje, dat nu dus weg is, in te gaan. Toen ik daar trippend stond was het ook een overspoeling van jeugdherinneringen.
Eigenlijk wil ik dus niks liever dan dán trippen, maar ik ga deze keer weer met mijn vriend trippen en hij heeft pas twee keer LSD gedaan, dit wordt dus pas zijn 3e LSD trip.
Om die rede gaan we het nog een keer binnen op een veilige plek doen, ook al is hij wel stabiel; hij kan er nog redelijk verward van raken omdat hij gewoon niet zo veel gewend is. Om meteen zijn 3e trip op een druk oud en nieuws feest te doen is denk ik geen goed idee. In de zomer ga ik denk ik met hem op een goa feestje trippen en misschien dat 2008-2009 wel een oud en nieuws trip wordt. Mijn beste vriendin is ook al een beetje van trippen afgeschrokken door 2 recente slechtere trips van haar; dus ik heb niemand om mee op ruigoord te trippen.
Dan kies ik dus voor de kamer-trip-met-mijn-vriend en ga ik als ik nog naar ruigoord ga gewoon héél veel blowen, of iets andesr zoeken om te nemen misschien.
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Telefoon zei:
leuk maar newyears eve zit ik toch lekker in Chilburg :wave:
Klik om te vergroten...

Hetzelfde , Hall of Fame
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Porbeer het nummer van een goede snorder te bemachtigen ??

Die zijn goedkoop en kun je vaak bellen.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."