Lekker trippen ?
OK de vraag waarom 18 + ?
Nou LSD is hardrugs en ik wil trippen en ik wil geen gezeur met de politie.
De politie is mijn vriend en dat wil ik zo houden.
Daarnaast trip ik liever niet met beginners omdat als we eenmaal gaan we heel hard gaan !!!
Dus als we het 18 + houden dan is de kans veel groeter dat:
Er een meeting komt
Vlekkeloos verloopt zonder pubertaferelen.
Geen politie interesse is.
Er minder vervoers problemen zullen zijn.
Er een volwassen sfeer ontstaat.
Ben je 17 maar kun je hier de referenties krijgen dat je er bij MOET zijn is voor mij ok ....
Diehards zijn diehards ..... ik heb geen zin in jankerts.
Of parasiterende meelifters ....
Stonie