Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Years evening Amsterdam Ruigoord!!

New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

392 antwoorden
94 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Als ik kom; en die kans neemt toe, dan wil ik zeker wel mensen meeten. En ik kom iniedergeval met een paar gram hasj en wiet, en misschien neem ik LSD, want dat gaat vanavond misschien niet door.
Klik om te vergroten...

Neem LSD en trip lekker mee! :hearteyes:
Zou wel tof zijn als je komt :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoor net dat ik toch niet kan tenzij ik mijn vriend laat vallen met oud en nieuw zodat hij niks te doen heeft om gewoon alleen te gaan. Hij is namelijk ziek/oververmoeid en zou alleen naar ruigoord gaan als we ergens midden in de nacht weer terug kunnen dus dat gaat niet zo lukken denk ik. En alleen gaan.. tja, dan laat ik ook iemand in zijn eentje zitten, en ondanks dat mensen dat váák bij mij hebben geflikt denk ik niet dat ik zo'n persoon ben.

Misschien een Solstice meet eind juni? Solstice op Ruigoord is ook altijd een geweldig feest.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ok dus jij bent de pepjunk ......

was dat de vegatarier ? of de maiskrab freak ?

:wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mag ik vragen hoe jullie allemaal van en naar ruigoord gaan... taxi?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
eigenvervoer ?

Ik ook en ik heb 1 plek over voor een passagier.

:stoned:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook wel bereid om al trippend :P nog 3 mensen op te halen in de buurt :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Verwacht zeker een dikke tripreport als da er toch eens van komt.
Zelf doe ik niet mee, ma kwil meevolgen ^^ ofcourse.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je komt of niet ....... we zien wel !!


in het voorjaar gaan we een poging buiten doen ...


Groetjes

Stonie
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Dus poolen en communiceren, als echte LSD hippies in een karavaantje naar de plek.
Klik om te vergroten...

Wij starten een nieuwe stroming; de neo-hippies, trippend op de Veluwe :smoke: :hearteyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
Goanaut zei:
Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.
Klik om te vergroten...

Kunnen we samen reizen :wink: + I still owe you 10 bucks mate!
Klik om te vergroten...

Nja ik vergeet je steeds te bellen over dat geld. :P Kan het inderdaad wel gebruiken lol.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb misschien wel een idee.

Ik heb een stuk grond van ongeveer 200 vierkante meter direct aan de Veluwse kant van het Veluwemeer. Er mogen geen onnoemelijke hoeveelheden lawaai gemaakt worden, maar dat mag op de Veluwe nergens (ben er geboren en ken goed de weg XD), het is vrij afgelegen, rustig, mooi en ik moet alleen het gras van tevoren maaien, want dat staat twee meter hoog ongeveer.

En jullie mogen er van mij ook wel zitten als ik zelf niet welkom ben :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
OK klinkt goed maar ik heb vragen ?

Kampvuur is daar verboden ?
een klein vuurtje geen bomen werk ?
Kan je daar komen met een zware bestelbus om te lossen ?

Komen er boswachters ?
Is het privegrond ?Hoe is het uitzicht ?

2 meter hoog heb je een tractor om te maaien ?

Ben je onder de 18+ ?

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
O ja ik ben bereid om 1 persoon op te halen .....

Het liefst een vrouw .. hehe

:wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Johannes de Tripper zei:
In de zomer wil ik wel meedoen.... Weer eens samen met Psycho_chrono en Delerium trippen en de rest van die gasten hier die meegaan... Bombastic!
Klik om te vergroten...

Yeah psychedelic baby!

Veluwe lijkt me een zeer strak plan :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
OK klinkt goed maar ik heb vragen ?

Kampvuur is daar verboden ?
een klein vuurtje geen bomen werk ?
Kan je daar komen met een zware bestelbus om te lossen ?

Komen er boswachters ?
Is het privegrond ?Hoe is het uitzicht ?

2 meter hoog heb je een tractor om te maaien ?

Ben je onder de 18+ ?

Stonie
Klik om te vergroten...
Kampvuur is *niet* verboden, maar dat hangt van het weer af. Bij een extreme droogteperiode zoals vorige maand, is er een algemeen stookverbod op de hele Veluwe. Daar staan énorme boetes op.
Je kan er komen met een bestelbus.
Staatsbosbeheer heeft er niets te zoeken.
Het is míjn terrein. Het uitzicht is goed.

Handbosmaaiers ftw!

Ik ben 25 :')
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
waarom eigenlijk 18+ ? Gaan er mensen zich uitkleden en rare rituelen houden enzo ? Zo ja, ik kleed me graag publiekelijk uit en doe een dans *fapfapfap*
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ Deadlock ....

Jouw locatie staat nu al op nummer 1 ....

Ik heb zelf ook 2 goede locaties, 1 met feest eraan vast zodat je zelf kunt pendelen tussen feest en ons kamp.

1 met zwemwater prachtig uitzicht ...

Beide in amsterdam .....

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker trippen ?

OK de vraag waarom 18 + ?

Nou LSD is hardrugs en ik wil trippen en ik wil geen gezeur met de politie.
De politie is mijn vriend en dat wil ik zo houden.

Daarnaast trip ik liever niet met beginners omdat als we eenmaal gaan we heel hard gaan !!!

Dus als we het 18 + houden dan is de kans veel groeter dat:

Er een meeting komt
Vlekkeloos verloopt zonder pubertaferelen.
Geen politie interesse is.
Er minder vervoers problemen zullen zijn.
Er een volwassen sfeer ontstaat.

Ben je 17 maar kun je hier de referenties krijgen dat je er bij MOET zijn is voor mij ok ....

Diehards zijn diehards ..... ik heb geen zin in jankerts.

:hearteyes:

Of parasiterende meelifters ....

Stonie
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#19
hey dit lijkt me inderdaad een te gek idee!
ik ben alleen nietr zo vaak online dat ik dit alles kan volgen.
maar ik vind het zeker een heel leuk idee
ik zal dan mijn komplete stash dan ook wel mee nemen.

ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt dan!

kan er dan niet iets van een mail groep op gericht worden, want dan hoeft niet alles hier besproken te worden.

gr.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lespaul zei:
ik zal dan mijn komplete stash dan ook wel mee nemen.
gr.
Klik om te vergroten...


sshhttt dat gaat niemand wat aan ...

we willen geen irritante pottenkijkers.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."