Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zommes zei: Bedankt voor je report! Erg vette locatie, ik wou dat ik erbij was. Morrison drops is wel een vette benaming, maar dat zeg ik omdat ik fan van the Doors ben. Waarom noemden ze het zo? Klik om te vergroten... Ik zou het niet weten.. Op dat moment dacht ik daar ook niet echt over na.. :P kijk hier na 6 maanden weer es op drugsforum.. Is me report gewoon report van de maand juli geworden! THNX!"
"TripOfreaK zei: kee dan ik heb vandaag columbiaanse paddo's gehaalt 1 portie (€10) ik neem maar de helft moet delen met nog iemand tis toch de eerste keer ik heb wel pure chocolade miss helpt het nog om de trip nog wat mooier te maken ik zal m'n reportje morgen neerzetten zijn er dingen die ik vooral nog moet eten met me paddos en vooral niet en maakt het nog wat uit of ik de chocolade voor, na of tegelijk met de paddo's neem?? alvast bedankt Klik om te vergroten... Bijna een maand verder en nog steeds geen report...! Moet wel een heftige trip zijn geweest..."
"lysergine25 zei: Ik ben geen maanexpert helaas, maar na de piek blijft ie langer staan en kan je er langer van genieten. Ik eis van de weergoden een droge ondergrond en een warme nachttemperatuur en aanvullend zou de Volle Maan de trip kunnen boosten vanwege de verlichting op de lokatie. Er is eerder gevraagd waarom de fucking maan ... now u know ! Zolang de Maan en/of de temperatuur er is, en het is Zaterdag dan is het een GO-GO- .... Het regende hier nog lekker vandaag alles is drijfnat. Dus rond de volgende maan moeten we serieus gaan bidden tot Shiva voor een zomers klimaat .. So get your lsd ready ... get your survival package ... and save your LSD resistence for the trip. Stonie Klik om te vergroten... Mag ik ook op jullie meeting komen? 19 jr. oud, 3e trip. plz?"
"ExceptionalInsight zei: Oh er is al een lijst? Count me in then 20 jr, 15e trip ofzo, waarvan 5e keer lsd I guess. Klik om te vergroten... Oow tellen alle trips mee.. :P Ik heb 2cb en 2ci ook al verscheidene keren gedaan, ketamine.. zit ook wel op 10 trips denk ik!"
"Ik zit op het moment in Israel, Tel Aviv. Voor 3 maanden feesten/werken. Na heel wat mensen ontmoet te hebben, werd ik door een groep uitgenodigd om naar een forrest party te gaan. Morning glory werd het feest genoemt, een psychedelic Goa Trance feest in de natuur. De locatie werd geheim gehouden tot het moment zelf. Het feest begon rond 3 uur snachts. Het was pikken donker maar ik kon uit de omgeving opmaken dat we door bossen reden. Na 2 uur gereden te hebben stopten we eindelijk ergens op de top van een berg. Na een stukje gelopen te hebben liepen we een open plek op. Het was prachtig verlicht net of je een sprookjes film in loopt. Iedereen zag er elfachtig uit. Mooie geschminkte mensen en de kleding, echt fantastisch! Dit waren duidelijk allemaal ervaren lsd trippers. Ik ben eerst opzoek gegaan naar wat xtc, maar dat kon ik nergens vinden. Dus uiteindelijk rond een uur of half zes vlak voor zonsopgang zijn we aan de lsd gegaan. Ze noemde dit Morrison Drops. De sfeer was geweldig en ik voelde me ultiem. Al was ik wat bang dat het misschien niet zo'n goed idee was om het te doen met mensen die ik niet goed kende en ik 2 uur van huis zat. Toen de druppels begonnen te werken, heb ik de eerste 2 uren plat op me rug onder een boom gelegen. Mijn lichaam was zwaar en ik kon me niet goed bewegen. Het bos leek als een speelparadijs met elfjes, acrobaten en vuur spuwers. Ik reageer nogal heftig op tripmiddelen dus in vergelijking met de rest was ik er veel heftiger aan toe. Ik hallucineerde de meest maffe dingen, maar omdat er ookal zoveel maffe dingen om me geen gebeurde kon ik niet meer onderscheiden wat echt was en wat niet. Ik was zo kapot omdat het feest zo laat begon en ik de hele dag al gewerkt had.. toen ik daar zo op mijn rug lag ontplofte ik van binnen. Ik had moeten dansen en me moeten begeven onder de mensen. Voor mijn gevoel was ik dood gegaan en deed de omgeving mij langzaam weer ontwaken. Het voelde alsof ik opnieuw geboren werd en voelde me als een baby dat opgroeide tot kind.. op het punt dat ik me kind voelde kon ik weer lopen en begon ik wat rond te wandelen. Ik kon nog steeds niet praten, maar dit voelde als een heel avontuur. Het ene moment liep ik op een boerderij uit de oertijd en zag in overal types als de flinstones. En het andere moment liep ik door een circus vol acrobaten en vuurspuwers. Maar het mooiste van alles vond ik de elfen en tovenaars alsof ik in een Lord of The Rings film rondliep. Alles zag er zo sprookjesachtig uit. Het was allemaal beangstigend, maar ook heel mooi. Een vredig gevoel, maar toch onbegrip omdat ik helemaal alleen was. (alle mensen om me heen spraken alleen engels en ik was nog niet op het punt dat ik kon spreken, laat staan engels). Ik ben een patroon tripper, ik zie altijd overal patroontjes in. En dit keer ging dat zo ver dat het me gewoon te veel werd. Ik kreeg vlagen van emoties, onzekerheid, verdriet, blijdschap, puur geluk.. heel vreemd en dat alles door elkaar.. ik heb me toen afgezonderd en heb een potje zitten janken. Mensen vroeger me wat er aan de hand was en ik kon nog steeds niet praten. Natuurlijk begrepen ze allemaal dat ik gewoon in een heftige trip zat en sloegen ze allemaal een arm om me heen. Daar zaten we dan met een groep van 15 man in de bossen, trippend te knuffelen. Ik voelde me daarna een stuk beter en langzaam zakte de heftigheid wat af waardoor ik weer controle kreeg over mijn trip. En toen heb ik echt een prachtig einde gehad. Doordat ik de controle kreeg over mijn trip, begon ik wat te spelen met alle energie om me heen. Ik schreef met mijn vinger in de lucht en dit bleef nog een half uur hangen. Alsof het een krijt bord was, waar ik tekeningen op kon maken. Als ik mijn handen tot een bol vormde ontstond er een bol van energie tussen mijn handen. Die bol vormde zich weer tot patroontjes. Als ik naar een plant of boom keek, begon ie spontaan te groeien/bloeien. Ik zag overal kleurige rupsen en vuurvliegjes. En als ik op mijn rug ging liggen en naar de takken keek, leek het net of de bomen op mij groeide. Of beter gezegt.. uit mij... Ik voelde me zo 1 met de natuur en alles om me heen. Jammer genoeg kwam de politie rond een uur of 2 smiddags de boel af kappen. Daarna hebben we een rivier opgezocht en hebben we de hele middag in het water na lopen trippen. Op de vissen in de rivier en de spinnetjes, vliegjes en andere insecten. Rondt een uur of 5 smiddags zijn we richting huis gegaan. We hadden nog een reis van 3 uur voor de boeg. Het was bloedheet en ik geloof dat we wel 3 keer zijn verdwaalt want ik kan me momenten herinneren dat we ineens midden in een sinaasappelen veld stonden met de auto.. De mensen die reden waren natuurlijk ook nog onder invloed! Ik was te uitgeput om er ook maar wat van te zeggen en dus ben maar weer gaan slapen. Ik kwam gister avond om half 8 thuis. Ik ben onder de douche gaan staan, van vermoeidheid heb ik nog even flink staan uithuilen en heb mezelf belooft nooit meer te gaan trippen, omdat dit keer me veel te heftig was... Maar goed je weet hoe dat soort dingen gaan ;P Chantal"
"lysergine25 zei: Een van de betere rapports als ik het mag zeggen, veel emoties komen er bij je los. Een goed teken dat je goede lsd hebt gekocht, sterke lsd zorgt ervoor dat je je ongeveer zo gaat voelen. Voor het eerst dus een rapport waar ik me goed me kan aansluiten. Je had bijna een badtrip maar door de rust onder die boom heb je lekker liggen dromen. Hoeveel druppels heb je totaal genomen ? Werdt er iets verteld over de sterkte ? Je zegt dat het de laatste keer was, maar geef niet de lsd de schuld maar de vermoeidheid dat is veel eerlijker. Rust de volgende keer goed uit en ga terug naar dit feest. Succes Stonie Klik om te vergroten... Thnx voor alle leuke reactie's.. Ik heb geloof ik in totaal 2/2,5 druppels gehad. Dit was overigens niet mijn eerste keer. Maar mijn 2e :P Eerste keer had ik een half kartonnetje gehad. En dat was al heftig. Op het moment zelf dacht ik dat ik er nooit meer uit zou komen. Maar gelukkig op hier en daar een stemmetje in me hoofd na, gaat alles weer goed. Ik ben echt blij met deze ervaring, zo achteraf.. Ik geloof dat er heel wat van dit soort feesten worden gegeven. Helaas ga ik Zondag naar huis en zal ik die feesten missen! Maar in Aug. ga ik weer terug voor 3 maanden. Reken maar dat er dan nog heel wat reportjes gaan komen! Chantal"
"Doodkapje zei: MichaelMayhem zei: Leuk verslag, probeer het alleen in alinea's in te delen. Zo'n lap tekst valt bijna niet te lezen. Klik om te vergroten... haha en het is dan nog maar een klein lapje... heavy eerste keer lsd onverwachts... mooi report! Klik om te vergroten... was eigenlijk niet mijn eerste keer.."
"Soma zei: Erg goed report, één van de weinige die ik helemaal gelezen heb Dat van die emoties is ook erg herkenbaar. Heb ooit al eens onder LSD zitten wenen en lachen tegelijkertijd, erg raar... Misschien had je toch niet zoveel druppels moeten nemen als je niet weet hoe sterk de LSD is. Hoe zwaar zijn de straffen daar trouwens op drugs? Klik om te vergroten... Sjah misschien was dat niet zo'n goed idee. Ik zou het niet weten.. maar toen de politie zijn inval deed is er niemand opgepakt. Ik denk dat ze hier wel redelijk tolerant zijn. Qwa dit soort feesten.. Misschien denken ze: zo hou je ze van de straat. Chantal"