#1
Atropa zei:Een v/d vele verworven polen, dankzij mijn relatie met psychoactieven; is een persoonlijk controle agentschap waarin de objectieve visie centraal staat om de werkelijke essentie van iets te begrijpen. Hierin weegt m'n ego niet mee omdat dat leidt tot veroordeling, in plaats van oordeling.
Ik vind dat alle psychoactieven een zekere rol vervullen die aanvulling kunnen zijn op je wezenlijke bewustzijn. En ik kan me goed voorstellen, dat bepaalde mensen liever coke gebruiken, dan LSD.
Je kunt heel veel te weten komen over een middel, maar om de feel van een roes/trip/rush/bereising te begrijpen, moet je het zelf gedaan hebben.
De een voelt zich goed bij het onderbewustzijn, de ander bij een hectisch/hip/flitsend leven waarin carriere wordt gemaakt en ontspannen wordt met drank en coke. Ik denk dat de zelfbewuste psychonaut die mensenkennis en acceptatie daarvan op z'n minst wel bezit.
KoxBox zei:endor zei:ik vind lsd een super drug ! maar ik kan mezelf beter in de hand houden bij paddestoeltjes.
ik heb vroeger ook nog veel mdma gepakt. de laatste tijd soms coke.
maar groot gelijk , coke is niets meer dan geld wegsmijten.
dat is de enige drugs die mij is tegengevallen en die ik serieus overschat heb.
ik snap zelf niet hoe mensen eraan verslaafd kunnen geraken.
maar ik vind andere drugs wel ok , je moet gewoon weten hoe je ermee omgaat.
laat het je niet kapot maken.
maar bv van heroine moet ik echt niet weten.
wij hebben hier in gent zo'n dorpsgek , wij noemen hem robokop.
ik wist dat hij een pandje kraakte hier in gent.
ik ben daar eens binnengestapt , maar echt elke stap die ik zette , had ik minstens 10 spuiten onder mijn schoen liggen.
ik ging naar boven , zijn kamer , in een hoekje heeft hij blijkbaar zijn behoefte gedaan.
ik kon 't echt niet aan , veel te vies is dat gewoonweg.
Robooocooooop, die donkere kerel die altijd in het zwart gekleed gaat met zo metalen scheenlappen??? Man die is echt de weg kwijt!![]()
Ik ben hem eens tegengekomen terwijl hij onder invloed was... Hij was tegen zijn eigen aan het praten met een piepstem en antwoordde met een zware stem terug, geniaal. :P
Verder vind ik coke lekker (en kan volkomen begrijpen hoe mensen hieraan verslaafd raken) maar veeel te duur en inderdaad zwaar overrated. LSD is fijn maar oppervlakkig vind ik, ik ben nogal paddo-minded... Ik heb liever het dicht bij de natuur staan en dat ook voelen wat ik echt wel bij LSD mis. Speed is wel ok in de uitgang, maar inderdaad samen met MDMA vind ik het gevoel ook zeer fake.
Fratzl zei:Zelf heb ik namelijk totaal geen probleem met het verstandig gebruiken van psychedlica als LSD, paddo's etc en ook MDMA kan een zeer positieve ervaring zijn. Ik vind echter speed, coke en andere varianten de grootste troep die er is en snap niet dat iemand daar bewust aan gaat zitten.
.....
Jalliz zei:In mijn trip heb ik mensen zien sterven aan Coke.![]()
haha iedereen kent robocop, die is idd goed scheef lolKoxBox zei:endor zei:ik vind lsd een super drug ! maar ik kan mezelf beter in de hand houden bij paddestoeltjes.
ik heb vroeger ook nog veel mdma gepakt. de laatste tijd soms coke.
maar groot gelijk , coke is niets meer dan geld wegsmijten.
dat is de enige drugs die mij is tegengevallen en die ik serieus overschat heb.
ik snap zelf niet hoe mensen eraan verslaafd kunnen geraken.
maar ik vind andere drugs wel ok , je moet gewoon weten hoe je ermee omgaat.
laat het je niet kapot maken.
maar bv van heroine moet ik echt niet weten.
wij hebben hier in gent zo'n dorpsgek , wij noemen hem robokop.
ik wist dat hij een pandje kraakte hier in gent.
ik ben daar eens binnengestapt , maar echt elke stap die ik zette , had ik minstens 10 spuiten onder mijn schoen liggen.
ik ging naar boven , zijn kamer , in een hoekje heeft hij blijkbaar zijn behoefte gedaan.
ik kon 't echt niet aan , veel te vies is dat gewoonweg.
Robooocooooop, die donkere kerel die altijd in het zwart gekleed gaat met zo metalen scheenlappen??? Man die is echt de weg kwijt!![]()
Ik ben hem eens tegengekomen terwijl hij onder invloed was... Hij was tegen zijn eigen aan het praten met een piepstem en antwoordde met een zware stem terug, geniaal. :P
Verder vind ik coke lekker (en kan volkomen begrijpen hoe mensen hieraan verslaafd raken) maar veeel te duur en inderdaad zwaar overrated. LSD is fijn maar oppervlakkig vind ik, ik ben nogal paddo-minded... Ik heb liever het dicht bij de natuur staan en dat ook voelen wat ik echt wel bij LSD mis. Speed is wel ok in de uitgang, maar inderdaad samen met MDMA vind ik het gevoel ook zeer fake.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."