#1
Ik ben het er idd mee eens dat LSD wat te oppervlakkig kan worden/zijn als je als intieme psychonaut in wonderland wilt belanden. Met name als je het vaak gedaan hebt en kennis hebt genomen van alle andere tripmiddelen zal dit het geval zijn. Dan heb je fases waar je weinig mee kunt omdat het allemaal al verkend territorium is.
LSD is basic, rechtlijnig, meegaand en daarom hou ik er echt van. Maar het is ook 'modern' en big picture orientated. Inname van LSD is zeer simpel en veroorzaakt geen moelijkheden als maagkrampen of niet kunnen doorbreken.
Hoge dosis cactus is gewoon echt veel droomachtiger en diepgaander. Ik voel me echt verbonden met de verre oudheid en het natuurlijke bestaan als een 'holbewoner' die leeft van natuurlijke rijkdommen. Er is altijd wat nieuws te ontdekken. De ene keer beland ik in de innerlijke kosmos, de andere keer is er wonderlijke waardering voor de wereld om me heen.
Hetzelfde geldt voor DMT, omdat ik daarvan ècht de externe wereld verlaat en in wonderland kom. Ik heb niets te vertellen. Magie bepaald over m'n lot.
LSD is basic, rechtlijnig, meegaand en daarom hou ik er echt van. Maar het is ook 'modern' en big picture orientated. Inname van LSD is zeer simpel en veroorzaakt geen moelijkheden als maagkrampen of niet kunnen doorbreken.
Hoge dosis cactus is gewoon echt veel droomachtiger en diepgaander. Ik voel me echt verbonden met de verre oudheid en het natuurlijke bestaan als een 'holbewoner' die leeft van natuurlijke rijkdommen. Er is altijd wat nieuws te ontdekken. De ene keer beland ik in de innerlijke kosmos, de andere keer is er wonderlijke waardering voor de wereld om me heen.
Hetzelfde geldt voor DMT, omdat ik daarvan ècht de externe wereld verlaat en in wonderland kom. Ik heb niets te vertellen. Magie bepaald over m'n lot.
