Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"woah, die diagonale zijwind van boven danst zooo chill.."
"Psychedelica: De inzichten die je ervan krijgt over jezelf en de wereld waarin we nu leven (misschien niet altijd positief,maar wel essentieel om bepaalde dingen te begrijpen..), ervaring vanuit 't ene bewustzijn, het contact wat je hebt met de natuur om je heen, telepathie, tjaah en dan de band die het creëert tussen mensen die samen hebben getript, en de manier waarop de inzichten die je krijgt je leven veranderen, en je jezelf terug geven wauw. Maar eigenlijk kan ik maar heel weinig negatieve aspecten van psychedelica bedenken,want de "negatieve" ervaringen die ik had, bleken achteraf altijd de dingen te zijn waar ik 't meest aan heb gehad."
"Ik heb ook zoiets gehad, paar jaar geleden heb ik een keer speed genomen, maar de speed die ik had was blijkbaar voor n groot deel cafeïne. Toen het zaterdag vroeg in de ochtend was, voelde het ineens alsof mijn hart helemaal samentrok, vervolgens was het alsof hij een enorme hartslag maakte die door mijn hele lichaam dreunde, vervolgens kreeg ik een verlamd gevoel van paniek dat begon in mijn armen en benen en vervolgens door mijn hele lichaam, en een hele zware druk op mijn borstkas. Ik dacht ook dat ik een hartaanval kreeg, en door eraan te denken en bang te zijn, of vooral het tegen iemand zeggen, zou het nog erger worden o.i.d dacht ik in mijn flip. Ik heb me vanaf dat moment nietmeer durven bewegen en ben uiteindelijk in slaap gevallen, nouja, ik ben nog nooit zo blij geweest om de volgende dag wakker te worden. Daarna nog zeker 3 weken last gehad van die druk op mijn borst, vooral wanneer ik een jointje rookte omdat dan mijn parra weer harder op kwam zetten erover, ik denk dat het voor een groot deel tussen m'n oren zat, maar in ieder geval is het de laatste keer geweest dat ik ooit nog speed of xtc of wat dan ook in die zin heb aangeraakt, je wordt er zowiezo niet beter op.."
"Hee hoi! Ik ben al een tijdje opzoek naar Ayahuasca-sessies hier in Nederland; maar zo ongeveer alles wat ik tegenkom heeft er van die rare dingen bij, zoals bijvoorbeeld dat je helemaal in het wit gekleed moet, en dat het tijdens de sessies vooral gaat om het groeps-ding, en er vaak een hele hoop new-age-achtige crap bij komt kijken :P Dit is voor mij allemaal een beetje onzin, 't lijkt mij een stuk logischer en zeker fijner om zo'n ritueel te doen met een groep en een sjamaan, maar dan wel zo dat je je eigen ding doet, door je eigen ervaringen heengaat, die JIJ moet leren, en wanneer het nodig mocht zijn, je hulp kunt krijgen van die sjamaan. (Want het gaat er toch zeker om dat je door je eigen dingen heengaat, en niet steeds wordt afgeleid doordat er een bepaald traject is wat je moet volgen...) Weet iemand of er zoiets bestaat, en zoja, hoe ik daarmee in contact zou kunnen komen? Heel erg bedankt!"
"ExceptionalInsight zei: Totdat je zwicht voor de idealen van zo'n sekte en je eigen ding je eigen ding helemaal niet meer is. Ik ga het verder niet veroordelen, maar pas er wel mee op. Klik om te vergroten... Ja maar dat is nou juist hetgene wat ik wil voorkomen.. Ik hoef geen sekte, en wil graag mijn eigen idealen behouden, maar omdat het wel mijn eerste keer Ayahuasca wordt, en het niet zomaar iets iets, en ik er wel mee bezig wil niet om rare bloemetjes te zien maar om echt door bepaalde dingen heen te gaan, lijkt het me niet handig om dat alleen te gaan doen. Ik vond idd alles een beetje sekte-achtig lijken, vandaar dat ik dus opzoek ben naar iets wat niet zoals dat is.."
"Ik weet niet, wat ik meestal toch merkte bij Salvia was dat het op de een of andere manier niet gerookt wil worden. Niks klopt meer, het is alsof die plantenspirit in je komt en zich helemaal lam schrikt.. Je kunt het beter eten, is een stuk minder parra ook. Het smaakt alleen wel verschrikkelijk."
"hislordship zei: Waarom doe je het niet thuis met vrienden? Klik om te vergroten... Omdat ik serieus met een aantal dingen bezig wil, en verder ook niet echt mensen ken die er iets anders in zouden zien dan gewoon een avondje leip zijn :P Stiekum zou ik zelf graag sjamanistische rituelen willen doen ooit, en waar kun je nou meer van leren dan het iemand te zien doen, en ervaren welke handeling wat voor effect heeft.. (Als diegene tenminste een beetje weet wat ie doet.. :P )"
"hislordship zei: Ik snap wat je bedoelt en in dat geval is zo'n ritueel het beste idd. Klik om te vergroten... hmhm. Nouja, ik blijf iig goed zoeken, er zal vast en zeker zoiets zijn"
"Wat een mooie ervaring, en wat mooi beschreven.. Dit is precies zoals ik mij een Ayahuasca-ceremonie had voorgesteld, ik heb het nog nooit gedaan, maar binnenkort ga ik het doen, ik hoop dat ik dan ook de kans krijg om mezelf terug te vinden en om los te laten, want dat is wel nodig. Dankjewel!"
"Ik zie altijd dat trippende mensen op de een of andere manier een soort kracht uitstralen. Ze staan rechtop, ze kijken je in de ogen, en dan die wetende blik er nog bij"