#1
PepeG zei:Fratzl zei:Zelf heb ik namelijk totaal geen probleem met het verstandig gebruiken van psychedlica als LSD, paddo's etc en ook MDMA kan een zeer positieve ervaring zijn. Ik vind echter speed, coke en andere varianten de grootste troep die er is en snap niet dat iemand daar bewust aan gaat zitten.
.....
Helemaal mee eens, ik denk dat dat ook het grootste voordeel is van de mensen die psychedelics gebruiken, ze willen hun geest verruimen, niet verpesten...
Ik denk dat wanneer je dit soort uitspraken doet, je bewijst dat je niet zon erg ruime geest hebt.
Het verruimen van je geest met psychedelics is al iets relatiefs wat je niet al te veel de hemel in moet prijzen. Wanneer je dat wel de hemel in prijst is dat misschien juist ook te herleiden tot jou egotje, dat zich beter wil voelen omdat jij alleen die geweldige heilige psychedelics doet ?
Ik heb ook onder invloed van speed al goede inzichten verkregen, en ik ken een aantal enorme associale egotrippende randdebielen die al 100en trips genomen hebben en alleen maar "slechter" zijn geworden. Alles kan goed of slecht voor je zijn, het is maar net hoe je er mee omgaat en wat je er mee doet. En in het geval van psychedelica is het denken dat ze heilige middelen zijn die jou geest gaan openen volgens mij niet de goede manier van ermee omgaan. Je maakt daarmee voor jezelf en je egotje gewoon weer een nieuwe illusie.
of
of
of