Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden LSD-ers van andere drugs?

Wat vinden LSD-ers van andere drugs?

89 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepeG zei:
Fratzl zei:
Zelf heb ik namelijk totaal geen probleem met het verstandig gebruiken van psychedlica als LSD, paddo's etc en ook MDMA kan een zeer positieve ervaring zijn. Ik vind echter speed, coke en andere varianten de grootste troep die er is en snap niet dat iemand daar bewust aan gaat zitten.
.....
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik denk dat dat ook het grootste voordeel is van de mensen die psychedelics gebruiken, ze willen hun geest verruimen, niet verpesten...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat wanneer je dit soort uitspraken doet, je bewijst dat je niet zon erg ruime geest hebt.
Het verruimen van je geest met psychedelics is al iets relatiefs wat je niet al te veel de hemel in moet prijzen. Wanneer je dat wel de hemel in prijst is dat misschien juist ook te herleiden tot jou egotje, dat zich beter wil voelen omdat jij alleen die geweldige heilige psychedelics doet ?
Ik heb ook onder invloed van speed al goede inzichten verkregen, en ik ken een aantal enorme associale egotrippende randdebielen die al 100en trips genomen hebben en alleen maar "slechter" zijn geworden. Alles kan goed of slecht voor je zijn, het is maar net hoe je er mee omgaat en wat je er mee doet. En in het geval van psychedelica is het denken dat ze heilige middelen zijn die jou geest gaan openen volgens mij niet de goede manier van ermee omgaan. Je maakt daarmee voor jezelf en je egotje gewoon weer een nieuwe illusie.
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
PepeG zei:
Fratzl zei:
Zelf heb ik namelijk totaal geen probleem met het verstandig gebruiken van psychedlica als LSD, paddo's etc en ook MDMA kan een zeer positieve ervaring zijn. Ik vind echter speed, coke en andere varianten de grootste troep die er is en snap niet dat iemand daar bewust aan gaat zitten.
.....
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, ik denk dat dat ook het grootste voordeel is van de mensen die psychedelics gebruiken, ze willen hun geest verruimen, niet verpesten...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat wanneer je dit soort uitspraken doet, je bewijst dat je niet zon erg ruime geest hebt.
Het verruimen van je geest met psychedelics is al iets relatiefs wat je niet al te veel de hemel in moet prijzen. Wanneer je dat wel de hemel in prijst is dat misschien juist ook te herleiden tot jou egotje, dat zich beter wil voelen omdat jij alleen die geweldige heilige psychedelics doet ?
Ik heb ook onder invloed van speed al goede inzichten verkregen, en ik ken een aantal enorme associale egotrippende randdebielen die al 100en trips genomen hebben en alleen maar "slechter" zijn geworden. Alles kan goed of slecht voor je zijn, het is maar net hoe je er mee omgaat en wat je er mee doet. En in het geval van psychedelica is het denken dat ze heilige middelen zijn die jou geest gaan openen volgens mij niet de goede manier van ermee omgaan. Je maakt daarmee voor jezelf en je egotje gewoon weer een nieuwe illusie.
Klik om te vergroten...

^ het is waar wat je zegt, je moet een middel niet per se heilig verklaren en er zijn mensen die hun geest verpesten, ook met psychedelica. Maar laten we eerlijk zijn, speed of LSD... De een geeft meer ruimte tot inzicht dan de ander en iedereen weet waarover ik het heb...
en toch, dergelijke inzichten kunnen ook verkregen worden zonder dat middel, dus ja... heilig verklaren heeft geen zin, dat geldt voor alle hulpmiddelen, dat is persoonlijk...
maar ja.. speed of LSD.....
:rock: of :stoned:
:rockband: of :hearteyes:
:kots: of :openmouth:

maar nog steeds heb je gelijk hoor wacky, de neiging om weer een nieuwe illusie te creeeren is aanzienlijk groot... men denkt het egotje te verkleinen, maar ondertussen wordt er een spiritueel/ zogenaamd vrij egotje gecreeerd en dat is nog het meest lachwekkende van alles
p
psylosopher stonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flugeltje zei:
Atropa zei:
Een v/d vele verworven polen, dankzij mijn relatie met psychoactieven; is een persoonlijk controle agentschap waarin de objectieve visie centraal staat om de werkelijke essentie van iets te begrijpen. Hierin weegt m'n ego niet mee omdat dat leidt tot veroordeling, in plaats van oordeling.

Ik vind dat alle psychoactieven een zekere rol vervullen die aanvulling kunnen zijn op je wezenlijke bewustzijn. En ik kan me goed voorstellen, dat bepaalde mensen liever coke gebruiken, dan LSD.

Je kunt heel veel te weten komen over een middel, maar om de feel van een roes/trip/rush/bereising te begrijpen, moet je het zelf gedaan hebben.

De een voelt zich goed bij het onderbewustzijn, de ander bij een hectisch/hip/flitsend leven waarin carriere wordt gemaakt en ontspannen wordt met drank en coke. Ik denk dat de zelfbewuste psychonaut die mensenkennis en acceptatie daarvan op z'n minst wel bezit.
Klik om te vergroten...

Hoi M....

Van geen enkele drugs kan een mens beter worden.... behalve lsd
Klik om te vergroten...

En wat dacht je dan van een goede paddotrip?
Ik heb in verschillende paddotrips veel dingen geleerd van mezelf en heb een hele andere kijk op veel dingen gekregen waaruit je ook veel leert.
dus niet alleen lsd is goed voor je:wink:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
psylosopher stoned zei:
Flugeltje zei:
Atropa zei:
Een v/d vele verworven polen, dankzij mijn relatie met psychoactieven; is een persoonlijk controle agentschap waarin de objectieve visie centraal staat om de werkelijke essentie van iets te begrijpen. Hierin weegt m'n ego niet mee omdat dat leidt tot veroordeling, in plaats van oordeling.

Ik vind dat alle psychoactieven een zekere rol vervullen die aanvulling kunnen zijn op je wezenlijke bewustzijn. En ik kan me goed voorstellen, dat bepaalde mensen liever coke gebruiken, dan LSD.

Je kunt heel veel te weten komen over een middel, maar om de feel van een roes/trip/rush/bereising te begrijpen, moet je het zelf gedaan hebben.

De een voelt zich goed bij het onderbewustzijn, de ander bij een hectisch/hip/flitsend leven waarin carriere wordt gemaakt en ontspannen wordt met drank en coke. Ik denk dat de zelfbewuste psychonaut die mensenkennis en acceptatie daarvan op z'n minst wel bezit.
Klik om te vergroten...

Hoi M....

Van geen enkele drugs kan een mens beter worden.... behalve lsd
Klik om te vergroten...

En wat dacht je dan van een goede paddotrip?
Ik heb in verschillende paddotrips veel dingen geleerd van mezelf en heb een hele andere kijk op veel dingen gekregen waaruit je ook veel leert.
dus niet alleen lsd is goed voor je:wink:
Klik om te vergroten...

En mdma dan, dit heeft de relatie tussen mij en de meeste van me vrienden toch wel behoorlijk versterkt. Daarnaast is het maar de vraag wat je beter worden noemt, speed kan, mits met verstand gebruikt, de gebruiker ook tot nieuwe hoogtes tillen. Daarnaast zijn opiaten ontzettende goeie pijnstillers en kunnen ze het leven voor sommige mensen dragelijk maken.
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rammelslakje zei:
Ik vind dat je drugs alleen moet gebruiken ter verbetering van allerlei dingen, of als recreatie.. Met een vriendengroepje een paar blowtjes smoken is natuurlijk niet super goed voor je longen, hersenen etc maar vergroot de vriendschappelijke gevoelens wel en mensen uiten zich op andere manieren
Klik om te vergroten...


Daarom gebruik ik dus ook drugs.

LSD vind ik gaaf omdat ik eigenlijk dan met mezelf bezig ben en interne problemen oplos enzo..heel spiritueel allemaal!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik enkel psychedelica, aan lichamelijk genot heb je niets dat is maar kortstondig en vaak toch de grootste rotzooi. Van psychedelische drugs kan je altijd nog wat leren over jezelf en de wereld wat best wel nuttig kan zijn :)
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
na lsd vind ik xtc opervlakkig van wiet kan ik wel genieten
maar als iemand me lijntje coke aanbied wij ik hem gewoon af
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind alles oké behalve coke en ghb. Ik weet niet waarom ik vind die drugs gewoon echt pure, vuile rommel. Maar ik heb er geen problemen mee als mensen het gebruiken :openmouth:
f
frezzleLid
01-01-2024, 00:00
#9
De meeste drugs heb ik wel heel leuk gevonden zoals MDMA, coke en speed deze omdat ik er rustig van werd, Ik heb ADHD vandaar. Ketamine is voor mij een verhaal als ik het gebruik een verhaal waar geen einde aan zit maar waar je het eind wel van wil weten. DMT 1 keer gedaan en 10 min helemaal weg heel bijzonder. GHB de drugs die mij verslaafd heeft gekregen dat gebruik ik dus niet weer. Paddo's in een goede setting heel bijzonder helaas heb ik het 2 keer genomen terwijl het op dat moment niet goed voor me was (wel heftigste visauls die 3 uur aanhielden) dus echt bad gegaan. Truffels heerlijk rustig trippen. Salvia nooit hoef ik meer een object te zijn. Mesc mooie visuals. LSD mijn nummer 1. Heerlijk het voelen ruiken proeven van alles om je heen. Wiet lekker, hash hoofdpijn. Alcohol leuk op een feestje. 2-CB en meerdere designer drugs ook leuk. Maar nu de laatste tijd gebruik eigenlijk alleen LSD en MDMA. Maar de LSD vind ik echt het mooist.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
er zijn maar een paar drugs die ik frequent gebruik en dat is wiet/hasj truffels/paddo's en LSD een enkele keer speed gebruikt maar vond/vind het niks. van crack/coke/hero/meth snap ik gewoon niet dat mensen het de eerste keer willen gebruiken maar dat zal aan mij liggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."