#1
Ik begrijp nog steeds niet echt wat mensen nou allemaal leren van een lsd trip. Ik ben alleen op sommige momenten in de trip heel veel inzicht. Maar of ik elke trip iets heb geleerd? Ik weet wel dat ik van mijn laatste trip een wijze les meekreeg. Het ging namelijk een beetje fout en de les was overduidelijk: HANS NIET DOEN!
Dat betekende het einde van mijn LSD gebruik.
Ik moet zeggen, dat ik van pep wel veel heb geleerd. En vooral dat ik mensen beter heb leren kennen. Vooral door de immense praatkicks die tot vroeg in de ochtend door gingen. Ik vind dat een mens (met een flinke lading snats in zijn/haar neus) zich helemaal kan openstellen. Dit verhaal geldt ook voor mdma.
Coke heb ik nooit gedaan en daar ben ik ook heel sceptisch over. Op het moment denk ik dat ik dit nooit ga doen. Maar ja, dat zei ik vroeger ook ooit over wiet.
Dat betekende het einde van mijn LSD gebruik.
Ik moet zeggen, dat ik van pep wel veel heb geleerd. En vooral dat ik mensen beter heb leren kennen. Vooral door de immense praatkicks die tot vroeg in de ochtend door gingen. Ik vind dat een mens (met een flinke lading snats in zijn/haar neus) zich helemaal kan openstellen. Dit verhaal geldt ook voor mdma.
Coke heb ik nooit gedaan en daar ben ik ook heel sceptisch over. Op het moment denk ik dat ik dit nooit ga doen. Maar ja, dat zei ik vroeger ook ooit over wiet.
! Zeker heel fijne ervaring weer, super vrolijk, kleurijk en volgende dag helemaal niet brak ! Denk dat ik wel nieuwe favoriet heb gevonden buiten
! Die combo is trouwens echt prima te doen 
van coke(1maal) heb ik niks gevoeld
... De paar keren dat ik het op had waren niet echt positieve ervaringen.
, maar ja, dan loop je wel het risico dat je verslaafd raakt en het niet bij 1 kunt houden. Dus een afrader.