Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke week LSD

Elke week LSD

128 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, daar kies je zelf voor. Maar op je eentje overleef je gewoon niet zo makkelijk.
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#2
BifiWorst zei:
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:
Klik om te vergroten...

Juist als je vaak tript ben je beter in staat snel 'terug te keren' naar nuchtere staat.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Aanpassen aan de maatschappij' klinkt als iets negatiefs, en is ook niet mijn ideaal natuurlijk. Maar het is wel gewoon zo, dat je die maatschappij, de anderen, nodig hebt. Als onaangepaste ben je objectief gezien misschien niet gekker dan alle anderen, maar toch kijkt iedereen je raar aan, en zul je met veel dingen (vooral, gewoon je 'rol' in het dagelijks leven uitspelen, b.v. in je werk enz.) problemen krijgen.

En ik denk dat lange tijd heel veel trippen je wel wat onaangepast kan maken. Een aantal regels en principes in onze maatschappij moet je gewoon redelijk goed in je hoofd hebben als je wil meekomen, en psychedelica weken precies die regels en principes los. Doe je het af en toe dan is dat leerzaam, omdat je je aangepastheid aan de maatschappij dan leert relativeren, leert inzien dat er meer is, enz. Maar met heel vaak trippen kan ik me voorstellen dat je het vermogen om je aan te passen aan de gekke wereld om ons heen (die we toch echt nodig hebben) een beetje kwijtraakt. En dat lijkt me ongezond. Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon hoe gevoelig hij daar voor is, en wat een wijze tripfrequentie is.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elke week LSD?Haha dat kom je toch gewoon kotsbeu hoor,al ben je nu zo'n een fervente fan van acid.
Ik heb het ook eens elke week(end) geprobeerd heb,namelijk 3 maal tijdens mijn verlof in de zomer :hearteyes:,maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bolea zei:
maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
Klik om te vergroten...

Kijk, en jij bent eerlijk tegen jezelf. Wat sommige toch niet hebben. Het is een blijft een drug. Ook nog een waarbij je psychisch toch wat te verwerken krijgt.. Elk weekend zo'n ervaring wordt je gewoon een raar figuur van. Klaar.
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics

Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.

Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.

En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen. :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flip Trip zei:
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!
Klik om te vergroten...
Haha, dat kan ik wel bevestigen ja :beer:
Klik om te vergroten...


En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden.
Klik om te vergroten...

is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)? als dat zo is dan heb ik dat al mijn hele leven en is dat ook niet erger geworde na het trippen..

Vind het altijd wel tof, gratis spacen :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
timmaniac zei:
is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
Klik om te vergroten...
Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik dacht dat er op lsd enige tolerantietijd(ongeveer 2 weken) zat door de aanmaak van antistoffen in je lichaam? of is dit louter een fabeltje? Ik heb zelf nog nooit lsd genomen maar heb een halve papertrip(300µ) liggen voor na de examens :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
timmaniac zei:
is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
Klik om te vergroten...
Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.
Klik om te vergroten...

Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?

Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
f
fernwehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb sinds een tijdje meer last van 'oogruis', of misschien ben ik me er meer bewust van. Eerst dacht ik dat het aan slaaptekort lag ivm speedgebruik, maar eigenlijk heb ik vrijwel nooit een nacht doorgehaald, en ik zorg voor voldoende rust na speedgebruik.

Ook nu ik een tijdje geen speed gebruikt heb is het er nog, opzich niet heel vervelend, maar soms baart het me wel enige zorgen. Vooral als ik naar egale dingen kijk zoals muren (of bijvoorbeeld een wit vel papier) merk ik het heel erg, golfbewegingen enzovoorts. Soms vraag ik me af of het HPPD is.

overigens heb ik nog nooit LSD gedaan, maar wel met enige regelmaat paddo's in 2008 - 2009
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elke week trippen is een dikke no go!
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Alle baantjes die ik tot nu toe heb gehad waren van dat niveau en ik ben daar nooit iemand tegengekomen die tripte. Ik ga er ook vanuit dat die post niet serieus bedoeld is.
Klik om te vergroten...

alsof jij tegen al je collega's zegt dat je aan de LSD zit :wave:

heb je gelijk zo'n stempel en je status daalt erorm.

prive & werk gescheiden houden zeggen ze toch altijd :wink:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Elke week trippen is een dikke no go!
Klik om te vergroten...


ligt toch weer per persoon denk ik..

ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie :tearsofjoy: ) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P

Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
grinder zei:
ik dacht dat er op lsd enige tolerantietijd(ongeveer 2 weken) zat door de aanmaak van antistoffen in je lichaam? of is dit louter een fabeltje? Ik heb zelf nog nooit lsd genomen maar heb een halve papertrip(300µ) liggen voor na de examens :grin:
Klik om te vergroten...
Een halve trip van 300µg.. who's pulling your leg? En je kunt best elke week trippen hoor, alleen tolerantie is een bitch ja, het wordt wel elke week een hogere dosis dan.

Qocaïne zei:
Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?
Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
Klik om te vergroten...
Ach, wat is vervelend.. Ik zie er niet slechter door ofzo, gewoon anders. Ik word nog steeds goedgekeurd voor mn zeevaartkeuring, het belemmert me niet in mn dagelijks leven. Nee ik vind het niet vervelend.
LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid.

Paddo100 zei:
alsof jij tegen al je collega's zegt dat je aan de LSD zit :wave:
heb je gelijk zo'n stempel en je status daalt erorm.
prive & werk gescheiden houden zeggen ze toch altijd :wink:
Klik om te vergroten...
Als drugs ter sprake komen dan lieg ik daar niet over. Wat kan mij het nou schelen wat die ongeschoolde aapjes, die tot hun 70e fruit op een lopende band moeten sorteren, dachten. Ik werkte een paar maanden, werd het zat, nam ontslag/werd ontslagen, zocht iets nieuws en zag die mensen nooit meer. Besides.. dikke /care voor status.
F
FaffyLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid.


Verklaring hiervoor of is het gwn een veronderstelling ? :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?
Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
Klik om te vergroten...
Ach, wat is vervelend.. Ik zie er niet slechter door ofzo, gewoon anders. Ik word nog steeds goedgekeurd voor mn zeevaartkeuring, het belemmert me niet in mn dagelijks leven. Nee ik vind het niet vervelend.
LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid.[/quote]


Achjah, we lopen hoe dan ook allemaal kans op oogruis.
En als je ermee kan leven is het niet erg natuurlijk! (:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Faffy zei:
LSD heb ik al bijna een jaar niet gebruikt, maar niet bewust, ik heb nog meer dan genoeg liggen, het is er alleen niet van gekomen. Ik heb niet gemerkt dat het minder is geworden, maar ik heb wel veel andere shit gebruikt in dat jaar. Ik denk dat je een grotere kans op oogruis hebt door lachgas dan door acid.


Verklaring hiervoor of is het gwn een veronderstelling ? :)
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb daar geen verklaring voor. Ik merk dat het de dag na lachgas altijd een heel stuk erger is dan op andere dagen.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#19
De inzichten die je opdoet in een trip zou je moeten verwerken en in het leven leren toepassen, dat kost logischerwijs tijd en als ik elke week zou trippen dan zou ik het eerlijk gezegd niet bij kunnen houden denk ik. Ik geloof dat je dan inderdaad vaag kan worden. En niet vaag als in ik weet het eigenlijk beter dan de zieke maatschappij, die mij daarom raar vind.. Maar vaag omdat je onverstandig met tripmiddelen omgaat.

Ik heb 1 keer 3 weken achter elkaar getript, niet bevallen. Het is misschien vergelijkbaar met wiet: Hoe vaker je gaat blowen hoe onverschilliger je kan worden naar het leven toe. En als je dan sterk mindert/stopt gaat er een wereld voor je open. Maargoed, het zal wel niet voor iedereen zo zijn als ik dit topic zo lees.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
LaZeR zei:
wobble zei:
ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
Klik om te vergroten...


wat is hppd
Klik om te vergroten...
Google - > 1e hit: http://en.wikipedia.org/wiki/Hallucinog ... n_disorder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."