#1
ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen ja![]()
+1
ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen ja![]()
ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen jaQocaïne zei:Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!![]()
Flip Trip zei:ExceptionalInsight zei:Haha, dat kan ik wel bevestigen jaQocaïne zei:Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!![]()
En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden.

Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.timmaniac zei:is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
ExceptionalInsight zei:Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.timmaniac zei:is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
Zoals ik al zei, het maakt me niet uit wat jij daar van vind. Ik zet hier neer wat Ãk er van vind.ExceptionalInsight zei:Voor jezelf misschien niet, maar om mij te overtuigen van jouw gelijk wel.
Heeft toch niks te maken met verantwoording afleggen of niet leven zoals jij het wilt? Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen.. Ook ben je mij verder niet tot last als jij niet met de maatschappij wil meedraaien. Als jij liever met bloemen in je haar in een hutje op de hei wil zitten moet je dat vooral lekker doen.ExceptionalInsight zei:Nee, eigenlijk niet, verklaar dat eens. Ik vind namelijk niet dat je verantwoording hoeft af te leggen aan een maatschappij die geen fuck om jou geeft over de manier waarop jij wilt leven. Zo lang je daar verder niemand mee tot last bent (en een uitkering trekken telt niet als mensen persoonlijk tot last zijn) moet iedereen leven zoals hij of zij dat wil.
Misschien in snelheid verkeerd woord gebruikt maar ik heb het al paar keer hersteld en gezegd dat het niet iedereen die wekelijks lsd gebruikt zo wordt.ExceptionalInsight zei:Ja.. zo kunnen we door blijven gaan. Als jij het woord 'iedereen' gebruikt, denk ik dat je iedereen bedoelt.
Vraag dan ook niet om bronnen als het toch niet hoeftExceptionalInsight zei:Dat hoeft toch ook niet?
Normaal is relatief. Het is helaas zo dat de meerderheid bepaald wat normaal is of niet. Of iemand het daar nou mee eens is of niet. Als je naakt over straat loopt kan je zeggen 'normaal is relatief' maar als je het aan 1000 mensen vraagt zullen 999 mensen zeggen dat het niet normaal is. En daar doelde ik op. En dat jij volgens mijn maatstaven normaal bent. *herhaling* Niet iedereen wordt raar van te vaak lsd.. Oja, en die knipoog staat er niet om te doen lijken alsof ik het niet meen, want ik meen het wel. Anders ga ik niet verder in op deze discussie natuurlijk. Een piepklein voorbeeld van verkeerd begrijpen wat ik bedoel..ExceptionalInsight zei:Normaal is een relatief begrip, als zij daar gelukkig van worden zie ik daar geen kwaad in. En wat dat laatste betreft, daar kun jij niet over oordelen ook niet met een knipoogsmiley aan het eind die het doet lijken of je het niet meent.. of toch wel.. Ik volg een studie, ik heb een bruisend sociaal leven, leuke vrienden en ik ga straks ruim boven modaal verdienen. Volgens mij ben ik volgens jouw maatstaven best normaal.
Tuurlijk :P maar das een heel ander verhaal. En zelfs als het wel gevolgen voor je zou hebben kan je het nog steeds leuk vinden. Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :PDrippTone zei:Als het geen gevolgen zou hebben zou elke week LSD best leuk kunnen zijn. :P
TrippyShit zei:Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :P
Just saying..TrippyShit zei:Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen..
ExceptionalInsight zei:TrippyShit zei:Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :PJust saying..TrippyShit zei:Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen..
Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.TrippyShit zei:Wat wil je daarmee zeggen dan?
ExceptionalInsight zei:Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.TrippyShit zei:Wat wil je daarmee zeggen dan?

TrippyShit zei:Tuurlijk :P maar das een heel ander verhaal. En zelfs als het wel gevolgen voor je zou hebben kan je het nog steeds leuk vinden. Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :PDrippTone zei:Als het geen gevolgen zou hebben zou elke week LSD best leuk kunnen zijn. :P
TrippyShit zei:ExceptionalInsight zei:Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.TrippyShit zei:Wat wil je daarmee zeggen dan?Als jij dat wil houden we er lekker over op
Lekker in je gelijk blijven geloven
![]()
Jeniger zei:TrippyShit zei:Als jij dat wil houden we er lekker over op
Lekker in je gelijk blijven geloven
![]()
Trippyshit, ik vind het zielig voor je dat jouw realiteit bestaat uit mensen op werk die vreemde teletubbies geluidjes maken en dat je daarop je gehele mening over het frequent gebruiken van lsd baseerd.
Je hele houding en je manier van denken zegt mij al genoeg, en ik adviseer iedereen om het vooral niet serieus te nemen. Bij het lezen van het soort onzin wat je uitkraamt draag je alleen maar bij aan de war on drugs propaganda en het behouden van de status quo...
Het is saai om in herhaling te vallen maar het gaat erom hoe je het gebruikt, zoals met elke psychedelica. Er leven nog steeds volkeren die elke week tripmidellen gebruiken.
Daarnaast zijn psychedelica in de westerse wereld juist verboden, omdat de overheid weet dat het een gevaar is voor hun systeem. Je trip integreren betekent niet, alles vergeten en als een robot verder leven, maar juist onafhankelijk zijn van het systeeem , en je eigen besturingsprogramma ala linux creeren. Iedereen krijgt door middel van cultuur een besturings systeem ingeprent, en jij vind mensen met orginele denkwijzen/besturingssystemen rare figuren? Dat is net zoiets als merkgeil zijn...je laat je tillen
dat zegt meer over de weg die jij nog te gaan hebt dan over de mensen die verlicht zijn door frequent lsd gebruik
@ExceptionalInsight
thanks,... respect, helemaal met je eens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."