Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke week LSD

Elke week LSD

128 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Haha, dat kan ik wel bevestigen ja :beer:
Klik om te vergroten...

+1
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!
Klik om te vergroten...
Haha, dat kan ik wel bevestigen ja :beer:
Klik om te vergroten...


En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flip Trip zei:
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Alleen al om geen HPPD te ontwikkelen.
Ik heb me laten vertellen dat veel trippen kan leiden tot oogruis.
Kan iemand dit bevestigen?!
Klik om te vergroten...
Haha, dat kan ik wel bevestigen ja :beer:
Klik om te vergroten...


En ik kan je vertellen dat ik al oogruis had voordat ik veel deed trippen en het is door het vele trippen ook niet merkbaar erger geworden.
Klik om te vergroten...

is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)? als dat zo is dan heb ik dat al mijn hele leven en is dat ook niet erger geworde na het trippen..

Vind het altijd wel tof, gratis spacen :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
timmaniac zei:
is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
Klik om te vergroten...
Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.
g
grinderLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik dacht dat er op lsd enige tolerantietijd(ongeveer 2 weken) zat door de aanmaak van antistoffen in je lichaam? of is dit louter een fabeltje? Ik heb zelf nog nooit lsd genomen maar heb een halve papertrip(300µ) liggen voor na de examens :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
timmaniac zei:
is oogruis dat je hem gewoon soms spaced zonder iets op te hebben (patroontjes, golfbewegingen etc.)?
Klik om te vergroten...
Nee dat is dat je 24 uur per dag, elke dag een soort ruis over je zicht hebt. Een beetje alsof je slecht beeld hebt op je tv hebt. Ik heb het nu een kleine 4 jaar, maar ik heb niet het idee dat het nu nog erger wordt, het blijft gewoon constant.
Klik om te vergroten...

Vind je dat dan niet zéér vervelend?
Ook geen behoefte om met LSD e.d. te stoppen?

Er zijn verhalen dat de oogruis verdwijnt na een periode van stoppen.
f
fernwehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb sinds een tijdje meer last van 'oogruis', of misschien ben ik me er meer bewust van. Eerst dacht ik dat het aan slaaptekort lag ivm speedgebruik, maar eigenlijk heb ik vrijwel nooit een nacht doorgehaald, en ik zorg voor voldoende rust na speedgebruik.

Ook nu ik een tijdje geen speed gebruikt heb is het er nog, opzich niet heel vervelend, maar soms baart het me wel enige zorgen. Vooral als ik naar egale dingen kijk zoals muren (of bijvoorbeeld een wit vel papier) merk ik het heel erg, golfbewegingen enzovoorts. Soms vraag ik me af of het HPPD is.

overigens heb ik nog nooit LSD gedaan, maar wel met enige regelmaat paddo's in 2008 - 2009
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elke week trippen is een dikke no go!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Voor jezelf misschien niet, maar om mij te overtuigen van jouw gelijk wel.
Klik om te vergroten...
Zoals ik al zei, het maakt me niet uit wat jij daar van vind. Ik zet hier neer wat ík er van vind.

ExceptionalInsight zei:
Nee, eigenlijk niet, verklaar dat eens. Ik vind namelijk niet dat je verantwoording hoeft af te leggen aan een maatschappij die geen fuck om jou geeft over de manier waarop jij wilt leven. Zo lang je daar verder niemand mee tot last bent (en een uitkering trekken telt niet als mensen persoonlijk tot last zijn) moet iedereen leven zoals hij of zij dat wil.
Klik om te vergroten...
Heeft toch niks te maken met verantwoording afleggen of niet leven zoals jij het wilt? Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen.. Ook ben je mij verder niet tot last als jij niet met de maatschappij wil meedraaien. Als jij liever met bloemen in je haar in een hutje op de hei wil zitten moet je dat vooral lekker doen.

ExceptionalInsight zei:
Ja.. zo kunnen we door blijven gaan. Als jij het woord 'iedereen' gebruikt, denk ik dat je iedereen bedoelt.
Klik om te vergroten...
Misschien in snelheid verkeerd woord gebruikt maar ik heb het al paar keer hersteld en gezegd dat het niet iedereen die wekelijks lsd gebruikt zo wordt.

ExceptionalInsight zei:
Dat hoeft toch ook niet?
Klik om te vergroten...
Vraag dan ook niet om bronnen als het toch niet hoeft :wink:

ExceptionalInsight zei:
Normaal is een relatief begrip, als zij daar gelukkig van worden zie ik daar geen kwaad in. En wat dat laatste betreft, daar kun jij niet over oordelen ook niet met een knipoogsmiley aan het eind die het doet lijken of je het niet meent.. of toch wel.. Ik volg een studie, ik heb een bruisend sociaal leven, leuke vrienden en ik ga straks ruim boven modaal verdienen. Volgens mij ben ik volgens jouw maatstaven best normaal.
Klik om te vergroten...
Normaal is relatief. Het is helaas zo dat de meerderheid bepaald wat normaal is of niet. Of iemand het daar nou mee eens is of niet. Als je naakt over straat loopt kan je zeggen 'normaal is relatief' maar als je het aan 1000 mensen vraagt zullen 999 mensen zeggen dat het niet normaal is. En daar doelde ik op. En dat jij volgens mijn maatstaven normaal bent. *herhaling* Niet iedereen wordt raar van te vaak lsd.. Oja, en die knipoog staat er niet om te doen lijken alsof ik het niet meen, want ik meen het wel. Anders ga ik niet verder in op deze discussie natuurlijk. Een piepklein voorbeeld van verkeerd begrijpen wat ik bedoel..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het geen gevolgen zou hebben zou elke week LSD best leuk kunnen zijn. :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Als het geen gevolgen zou hebben zou elke week LSD best leuk kunnen zijn. :P
Klik om te vergroten...
Tuurlijk :P maar das een heel ander verhaal. En zelfs als het wel gevolgen voor je zou hebben kan je het nog steeds leuk vinden. Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :P
Klik om te vergroten...
TrippyShit zei:
Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen..
Klik om te vergroten...
Just saying..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :P
Klik om te vergroten...
TrippyShit zei:
Laat maar is zien waar ik dat gezegd heb, dat iemand dat niet zou mogen..
Klik om te vergroten...
Just saying..
Klik om te vergroten...

Wat wil je daarmee zeggen dan? :tearsofjoy:
Ik zeg 'dan mag IK' diegen toch een raar figuur vinden?
Ik zeg toch niet dat diegene niet zijn eigen leven mag leiden of dat diegene mij tot last is?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Klik om te vergroten...
Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Klik om te vergroten...
Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Als jij dat wil houden we er lekker over op :wink: Lekker in je gelijk blijven geloven :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
DrippTone zei:
Als het geen gevolgen zou hebben zou elke week LSD best leuk kunnen zijn. :P
Klik om te vergroten...
Tuurlijk :P maar das een heel ander verhaal. En zelfs als het wel gevolgen voor je zou hebben kan je het nog steeds leuk vinden. Maar dan mag ik je toch wel een raar figuur vinden :P
Klik om te vergroten...

Uiteraard, ik vind mezelf ook een raar figuur, en jou ook. :beer:

Ik denk overigens dat het psychisch niet eens zoveel gevolgen hoeft te hebben, maar de magie gaat er wel af omdat het zo normaal word. En dat is een gevolg wat ik veel erger vind, tenminste zolang ik dat andere gevolg niet ervaar. Die zeldzame mooie tripjes moeten natuurlijk wel speciaal blijven. :hearteyes:
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#17
TrippyShit zei:
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Wat wil je daarmee zeggen dan?
Klik om te vergroten...
Daarmee wil ik zeggen dat je inconsequent bent in je argumenten. Zullen we erover ophouden? Ik heb gelijk en iedereen weet het.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Als jij dat wil houden we er lekker over op :wink: Lekker in je gelijk blijven geloven :wave:
Klik om te vergroten...

Trippyshit, ik vind het zielig voor je dat jouw realiteit bestaat uit mensen op werk die vreemde teletubbies geluidjes maken en dat je daarop je gehele mening over het frequent gebruiken van lsd baseerd.

Je hele houding en je manier van denken zegt mij al genoeg, en ik adviseer iedereen om het vooral niet serieus te nemen. Bij het lezen van het soort onzin wat je uitkraamt draag je alleen maar bij aan de war on drugs propaganda en het behouden van de status quo...

Het is saai om in herhaling te vallen maar het gaat erom hoe je het gebruikt, zoals met elke psychedelica. Er leven nog steeds volkeren die elke week tripmidellen gebruiken.

Daarnaast zijn psychedelica in de westerse wereld juist verboden, omdat de overheid weet dat het een gevaar is voor hun systeem. Je trip integreren betekent niet, alles vergeten en als een robot verder leven, maar juist onafhankelijk zijn van het systeeem , en je eigen besturingsprogramma ala linux creeren. Iedereen krijgt door middel van cultuur een besturings systeem ingeprent, en jij vind mensen met orginele denkwijzen/besturingssystemen rare figuren? Dat is net zoiets als merkgeil zijn...je laat je tillen

dat zegt meer over de weg die jij nog te gaan hebt dan over de mensen die verlicht zijn door frequent lsd gebruik

@ExceptionalInsight
thanks,... respect, helemaal met je eens
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeniger zei:
TrippyShit zei:
:tearsofjoy: Als jij dat wil houden we er lekker over op :wink: Lekker in je gelijk blijven geloven :wave:
Klik om te vergroten...

Trippyshit, ik vind het zielig voor je dat jouw realiteit bestaat uit mensen op werk die vreemde teletubbies geluidjes maken en dat je daarop je gehele mening over het frequent gebruiken van lsd baseerd.

Je hele houding en je manier van denken zegt mij al genoeg, en ik adviseer iedereen om het vooral niet serieus te nemen. Bij het lezen van het soort onzin wat je uitkraamt draag je alleen maar bij aan de war on drugs propaganda en het behouden van de status quo...

Het is saai om in herhaling te vallen maar het gaat erom hoe je het gebruikt, zoals met elke psychedelica. Er leven nog steeds volkeren die elke week tripmidellen gebruiken.

Daarnaast zijn psychedelica in de westerse wereld juist verboden, omdat de overheid weet dat het een gevaar is voor hun systeem. Je trip integreren betekent niet, alles vergeten en als een robot verder leven, maar juist onafhankelijk zijn van het systeeem , en je eigen besturingsprogramma ala linux creeren. Iedereen krijgt door middel van cultuur een besturings systeem ingeprent, en jij vind mensen met orginele denkwijzen/besturingssystemen rare figuren? Dat is net zoiets als merkgeil zijn...je laat je tillen

dat zegt meer over de weg die jij nog te gaan hebt dan over de mensen die verlicht zijn door frequent lsd gebruik

@ExceptionalInsight
thanks,... respect, helemaal met je eens
Klik om te vergroten...

Ach, ga er niet teveel op in. Trippy shit wil graag aan de Ayahuasca, dan zal ie het wel leren. :wink:

Even uit nieuwsgierigheid, welke volkeren zijn dat die nog zo veel aan de trip middelen zitten en welke middelen? :P
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ikzelf kan je niet precies vertellen welke volkeren dat zijn, maar vooral in het amazone gebied zijn er volkeren voor wie ayahuasca bijvoorbeeld een " wekelijks ritueel" is, en ongewijfeld zal dat met meer meer entheogenen gebeuren.

en neem dichterbij huis, wat dacht je van de sainto daime kerk in amsterdam en den haag? Dat zijn als ik me niet vergis ook wekelijkse rituelen(elke week trippen=in noobie taal) :grin:

Dennis mckenna had het er nog over in de laatste podcast van gnostic media, mocht je er meer over willen horen
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
LSD wekelijks kan ik me nog voorstellen, maar wekelijks aan de Ayahuasca kan ik me maar moeilijk voorstellen. :kots: :tearsofjoy:

Ik dacht misschien weet je meer van, aangezien je het noemde. Maargoed ben te lui om me er echt in te gaan verdiepen. Laat die volkeren maar lekker trippen.

Zoveel trippen kan leuk en aardig zijn, maar opgegeven moment gaat de lol er wel af denk ik zo. Dus voor de lol zoveel trippen zie ik niet zo, dan maar voor de psychonauten. Maarjah na elk process heb je ook weer tijd nodig om het te verwerken. Dus ik kan me maar moeilijk voorstellen waarom mensen zo veel zouden willen trippen, en met welk doel? Zijn ze niet gewoon doorgeslagen, of kunnen ze meer hebben dan ik? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."