Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over anderhalve week zijn de beoordelingen achter de rug, hopelijk volgt dan een mooie zomerse dag en zal ik voor het eerst LSD proberen. Ik kan niet wachten op het moment om samen met mijn beste vrienden een hele nieuwe wereld in te duiken!"
"Wat een mooie muziek, Timmaniac."
"[youtube]UGa52pQ-z4E[/youtube] prachtig"
"Ik heb sinds een tijdje meer last van 'oogruis', of misschien ben ik me er meer bewust van. Eerst dacht ik dat het aan slaaptekort lag ivm speedgebruik, maar eigenlijk heb ik vrijwel nooit een nacht doorgehaald, en ik zorg voor voldoende rust na speedgebruik. Ook nu ik een tijdje geen speed gebruikt heb is het er nog, opzich niet heel vervelend, maar soms baart het me wel enige zorgen. Vooral als ik naar egale dingen kijk zoals muren (of bijvoorbeeld een wit vel papier) merk ik het heel erg, golfbewegingen enzovoorts. Soms vraag ik me af of het HPPD is. overigens heb ik nog nooit LSD gedaan, maar wel met enige regelmaat paddo's in 2008 - 2009"
"Ik heb twee keer een aanvaring gehad met een MCPP pil, beide gekregen van vrienden die in de veronderstelling waren dat het echt MDMA was. Zeer negatief kan ik het niet noemen (kotsen, paranoide, extreme wazigheid) misschien omdat in beide gevallen de dosis niet heel erg hoog was. Ik had wel een leeg nikszeggend gevoel, soort van wazig en duizelig, gevoel van voorover vallen, ook objecten leker groter of kleiner dan ze normaal zijn (iemand anders die dit heeft?) geen enkele euforie of wat dan ook zoals sommigen wel beschrijven. Lichteffecten enzovoorts komen wel erg overeen met MDMA, dus je begint pas na een tijd door te krijgen dat er iets niet in de haak is."