#1
Het weer mag zijn zoals het wil, ontkleed u niet voor half april.endor zei:En vertrouw mij , dat is niet altijd even leuk.![]()
Het weer mag zijn zoals het wil, ontkleed u niet voor half april.endor zei:En vertrouw mij , dat is niet altijd even leuk.![]()
hallotje zei:Ik dacht dat je niet echt kon blijven hangen... Alleen uitkijken voor ome psychose vooral gevoelige mensjes.
Wat is dan nu eigenlijk blijven hangen? De hele dag blijven trippen + visuals ? Of dat je gek wordt van jezelf omdat, je de werkelijkheid de hele tijd verlaad... Dat tweede is een psychose, dat eerste gebeurt na mijn weten toch niet ?
Ja hoor, een trip die een week duurde. Heb jij je wel eens na laten kijken?endor zei:Ik ben een week blijven hangen.
Visuals etc. allemaal aanwezig.
Je bent wel de hele dagen enorm sloom en na een tijd heb je niet meer door dat je in een trip wereld zit. Alles lijkt zo realistisch en het lijkt alsof je je leven al de hele tijd zo hebt gezien.
Je denkt dat de Visuals er al zijn vanaf je geboorte.
Maar diep binnen in je knaag er iets aan je geweten ; weet je nog? die lsd vorige week?
hallotje zei:Ik zou inderdaad dan maar geen LSD meer nemen als het er zo aan toe gaat![]()
Ik geloof gewoon niet in het feit van blijven hangen... Het is gewoon uitgewerkt na een X aantal uur... Het kan dingen los maken in het hoofd denk ik en daarom denken mensen dat ze blijven hangen, in werkelijkheid is niet meer de LSD die het maar jezelf... Denk je bij jezelf niet aan psychose ofzo ? Waarom is het eigenlijk blijven hangen ? Waarom niet blijven zitten of liggen.... ik hang nooit in me trips :P
timmaniac zei:Flameon zei:Elke week trippen is een dikke no go!
ligt toch weer per persoon denk ik..
ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P
Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."