Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke week LSD

Elke week LSD

128 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds ik ben begonnen met lsd maximaal 2 weken tijd tussen mijn trips gelaten :flushed:

Ik zou het lang niet iedereen aanraden, zeker niet, maar zelf vind ik dat ik er zover nog prima mee overweg kan. Het heeft me wel veranderd, maar ik vind niet in negatieve zin, dus ik kan van mezelf niet echt zeggen dat ik slecht bezig ben...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet willen en denk ik ook niet kunnen. Ik zou gek worden, niet van de trip zelf maar van de na sleep.

Maar als je denkt dat je het aan kunt, goed bezig. Ook al is het waarschijnlijk onverstandig. :P
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja spor, 2 weken vind ik ook ng best ok...
zolang je niet veranderd in de negatieve zin is er niks aan de hand.
ik kan me ook nog perfect aanpassen aan de maatschappij binnen mijn normen :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spor zei:
Ik heb sinds ik ben begonnen met lsd maximaal 2 weken tijd tussen mijn trips gelaten :flushed:

Ik zou het lang niet iedereen aanraden, zeker niet, maar zelf vind ik dat ik er zover nog prima mee overweg kan. Het heeft me wel veranderd, maar ik vind niet in negatieve zin, dus ik kan van mezelf niet echt zeggen dat ik slecht bezig ben...
Klik om te vergroten...

Veranderd, hoe?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet je.. eigenlijk maakt het geen fuck uit, op een gegeven moment bouw je zo'n torenhoge tolerantie op (en niet alleen lichamelijk) dat het toch niet leuk meer is.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
En als het niet leuk meer is, waarom zou je het dan nog willen doen?

Probleem lost zich zelf wel op denk ik. :P
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#7
wobble zei:
ik doe het zelf 1 keer per maand ik ben bang voor hppd
Klik om te vergroten...

dit krijg ik nu ook een beetje :grin: Plus ik merk dat het steeds minder speciaal wordt, terwijl lsd ooit de status 'magisch' had voor mij... ik wil een beetje meer tijd ertussen houden zodat het bijzonder blijft :hearteyes:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat er zoiezo al iets goed fout zit in je leven als je elke week wil trippen.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elke week is naar mijn idee saai... Heb een keer 6 weken achter elkaar paddo's gegeten (is wel iets anders, maar goed). De laatste keer verveelde ik me gewoon, vond het trippen saai :P !
Ondertussen was ik wel genoeg binnestebuiten gekeerd, toen heb ik ook een break van 4 maanden genomen.

Nu doe ik ongeveer eens per maand LSD en af toe wat andere zooi voor de afwisseling :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
het heeft zowiezo niet op iedereen dezelfde invloed, ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD aten en nu een top baan hebben bij een mooi bedrijf. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar bij de meeste mensen zullen ze toch zich van de maatschappij distanciëren.

Die maat van jou maat zegt dat het voor hem alleen maar voordelen heeft, maar misschien komt dat juist wel omdat hij een doorgetript ventje is, die alleen maar voordelen wil zien, die LSD als wondermiddel beschouwt, zolang dit zo is ben je fout bezig in my opinion. LSD en andere drugs moeten bewaard worden als uitstapje uit deze realiteit, zoals dat sommige mensen naar een theather gaan om tijdelijk in een andere wereld te zitten, kun je toch ook gewoon af en toe een drugje nemen?

ik stop het doosje van drugs ver onder in de kast, en wil ik een keer een uitstapje doe ik het doosje pakken en maak ik hem open.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
ik ken mensen die 3 jaar lang elke week LSD ATEN
Klik om te vergroten...
briljant... :grin:

verder ben ik met je eens
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, daar kies je zelf voor. Maar op je eentje overleef je gewoon niet zo makkelijk.
O
OntopicLid
01-01-2024, 00:00
#14
BifiWorst zei:
Heb gekozen voor 'Kan niet heel erg kwaad'

Omdat het toch nog altijd een drugs is, en zal op de 1 of andere manier toch, misschien, wel al dan niet effect hebben op je lichaam...

Zelf denk ik wel dat het te doen zou zijn om iedere dag te trippen, lekker chill enzo. Valt ook weer te zien welke job je hebt enzo...
Wel vind ik het raar dat bijna iedereen zegt ' En dan moet je je terug aanpassen aan de maatschappij'
Ik snap niet goed hoe je je moet/kan aanpassen aan de maatschappij, je doet toch je ding.....!?!?!

:wave:
Klik om te vergroten...

Juist als je vaak tript ben je beter in staat snel 'terug te keren' naar nuchtere staat.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#15
'Aanpassen aan de maatschappij' klinkt als iets negatiefs, en is ook niet mijn ideaal natuurlijk. Maar het is wel gewoon zo, dat je die maatschappij, de anderen, nodig hebt. Als onaangepaste ben je objectief gezien misschien niet gekker dan alle anderen, maar toch kijkt iedereen je raar aan, en zul je met veel dingen (vooral, gewoon je 'rol' in het dagelijks leven uitspelen, b.v. in je werk enz.) problemen krijgen.

En ik denk dat lange tijd heel veel trippen je wel wat onaangepast kan maken. Een aantal regels en principes in onze maatschappij moet je gewoon redelijk goed in je hoofd hebben als je wil meekomen, en psychedelica weken precies die regels en principes los. Doe je het af en toe dan is dat leerzaam, omdat je je aangepastheid aan de maatschappij dan leert relativeren, leert inzien dat er meer is, enz. Maar met heel vaak trippen kan ik me voorstellen dat je het vermogen om je aan te passen aan de gekke wereld om ons heen (die we toch echt nodig hebben) een beetje kwijtraakt. En dat lijkt me ongezond. Het ligt natuurlijk helemaal aan de persoon hoe gevoelig hij daar voor is, en wat een wijze tripfrequentie is.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elke week LSD?Haha dat kom je toch gewoon kotsbeu hoor,al ben je nu zo'n een fervente fan van acid.
Ik heb het ook eens elke week(end) geprobeerd heb,namelijk 3 maal tijdens mijn verlof in de zomer :hearteyes:,maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bolea zei:
maar elk weekend op lange termijn is gewoon om psychische problemen vragen.
Klik om te vergroten...

Kijk, en jij bent eerlijk tegen jezelf. Wat sommige toch niet hebben. Het is een blijft een drug. Ook nog een waarbij je psychisch toch wat te verwerken krijgt.. Elk weekend zo'n ervaring wordt je gewoon een raar figuur van. Klaar.
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics

Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.

Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.

En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen. :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeniger zei:
Het gaat er niet om hoe vaak je het gebruikt, het gaat erom hoe en waarom je het gebruikt, als je elke week lsd neemt op een tekno feest en doelloos staat te feesten, zal je er niet veel wijzer van worden, maar kijk naar groot heden als Leary, Ram dass, Mckenna die al honderden keren getript hebben en "heel" hun bewustzijn hebben verkend,
ik heb alleen maar respect voor de einsteins onder de psychedelics

Wat sommige mensen als vreemd ervaren bij " dit soort doorgedraaide mensen" is puur omdat ze zelf compleet gebrainwashed zijn door hun tv en hun kleine bewustzijn het niet kan bevatten en volgen.

Het integreren van een trip is zeker belangrijk, maar hoe vaker je tript hoe makkelijker dat word, simpelweg omdat je meer bekend word met het effect. Er komt ook een punt wanneer je jezelf helmaal hebt doorzien, dan valt er niet veel meer te integreren.

En over het punt dat na vaak lsd gebruiken je niet meer mee wil doen aan de maatschappij,; Het is al triest genoeg dat mensen daarvoor lsd trips nodig hebben en ze het zonder niet inzien dat deze maatschappij eigenlijk niet okee is om aan mee te doen. :wink:
Klik om te vergroten...

Kijk. Jij bent een voorbeeld van een hippie en een lsd predikant die doet alsof het een wondermiddel is dat iedereen zou moeten nemen en met bloemen in het haar en afgeknipte broeken en sandalen, afstand moet doen van de maatschappij. Beetje triest vind ik mensen zoals jij. (Vind IK!)

Lsd is en blijft een drug. Toevallig een drug die je mooie, goede inzichten kan geven en ook iets voor je zou kúnnen betekenen en toevallig lichamelijk niet schadelijk is. Dit neemt niks weg van geestelijke schade. Zo'n ervaring is gewoon niet goed om elke week mee te maken. Daar zijn je hersenen niet voor. Ze werken op een andere manier dan normaal en das voor afentoe niet zo erg maar wel voor zovaak. Je kan het verheerlijken en een paar celeb-hippies opnoemen, maar het neemt niet weg dat elk weekend lsd gewoon onverstand is en niet goed is voor je. Je wordt er raar van. Een raar figuur. De lsd-priesters vinden dat juist niet maar anno 2009 ben je gewoon een rare vogel, klaar. Als jij zovaak lsd wilt nemen dat je hele denkwijze gaat veranderen en je niet wilt meedraaien in de maatschappij is dat jouw keuze maar je moet het niet gaan verheerlijken alsof het een medicijn is :wave:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#20
^Inderdaad teveel LSD is absoluut niet goed,geen twijfel daarover.
Maar waarom steeds die anti hippie,goa's...propaganda,snap ik nu totaal niks van :openmouth:
Alsof het alleen deze mensen zijn die drugs gebruiken? kijk naar onzelf om te beginnen,wij nemen toch ook drugs...zijn wij hippies,neen toch?
De ziekte van deze tijd is :haat,oorlog,jaloersheid,....terwijl je hippieminded bent de positievere kant kiest namelijk :Anti-oorlog, discriminatie en geweld.
Het is eerder stom om anno 2009 nog steeds te denken dat hippies:langharig tuig,LSD verslaafd,werkschuw,...zijn.Hippie zijn zit vooral in je hoofd en niet zo nodig in de kledij :wink:
Ik ga nu afsluiten,want ik moet gaan werken :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."